• Report: #794192

Complaint Review: CT DIRECT

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Tue, November 01, 2011
  • Updated: Sun, September 09, 2012

  • Reported By: Casie — Gatlinburg Tennessee United States of America
CT DIRECT
18375 Ventura Blvd tarzana, California United States of America

CT DIRECT CHAIRS AND TABLES, FDC DIRECT, LARRY HOFFMAN,1STFOLDINGCHAIRS,1allchairs DO NOT TRUST LARRY HOFFMAN HE TOOK MY MONEY AND WILL NOT DELIVER!!! DEVIL & THIEF!! tarzana, California

*Author of original report: Update on Delivery of Chairs

*REBUTTAL Owner of company: ALL ITEMS DELIVERED - LATE -PAID RENTAL FEES

*REBUTTAL Owner of company: Need More Information - Cannot Locate Customer

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

LARRY HOFFMAN- IS UNBELIEVEABLE to say the least. I ordered from Larry about a year and a half ago and had no problems with my order, so when I placed another order on June 7, 2011 I didn't think twice about wire transferring him money out of my checking account for 129 White Poly Folding Chairs & 125 White Resin Folding Chairs for my wedding business. I paid Larry $3,826.65! Weeks after promised he shipped out ONLY HALF of the order for the cheaper chairs which were worth $1,141.65. He has made me so many promises and given at least thirty or forty excuses for not delivering the other chairs, the most expensive ones, that I desperately needed for weddings that were coming to my place of business.

I wanted to believe that Larry was an honest man since he DID PAY for chair rental TWICE when he didn't deliver my chairs. However after giving him the benefit of doubt he has turned out to be someone who will not be honest with me, will not deliver product I paid for, and will not return my calls. I leave Larry messages every day, with no response. He lied to me. Plain and simple.

If you have been ripped off by Larry Hoffman, report him to the FBI for INTERNET FRAUD & FILE AS MANY COMPLAINTS AS YOUR POSSIBLY CAN. He will continue to do this same thing to others. IF LARRY ENDS UP MAKING GOOD, I WILL POST ANOTHER COMMENT/AMENDMENT to this report. I HAVE WASTED SO MUCH TIME, MONEY & DIGNITY TRYING TO GET LARRY HOFFMAN TO deliver what I paid for. HE IS NOT A MANUFACTURER. DON'T BE DECIEVED. The only warehouse Larry has is the storage building of LIES AND COMPLAINTS FILED AGAINST HIM because he TAKES MONEY, that other people work hard, scrimp & save to get & then DOESN'T DELIVER.

The BIBLE CALLS PEOPLE LIKE THIS THIEVES & LIARS. The scripture says that God hates the lie, & is against people who steal. Let him who stole, steal no more saith the LORD OF HOSTS. I am praying that Larry will come through and not just continue to do this to me and other honest people like me. I know that Larry probably doesn't believe in God, but I am trusting that God will repay him. Vengence is mine saith the Lord.

This report was posted on Ripoff Report on 11/01/2011 04:16 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/-CT-DIRECT/tarzana-California-91356/CT-DIRECT-CHAIRS-AND-TABLES-FDC-DIRECT-LARRY-HOFFMAN1STFOLDINGCHAIRS1allchairs-DO-NOT-794192. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on CT DIRECT

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 0Consumer 2Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

Update on Delivery of Chairs

AUTHOR: Casie R. - (United States of America)

Well Larry called me and asked me to update this report. I am happy to say that we finally did receive our chairs that we had paid for and waited many months to receive (if you are wondering how long I waited; about SIX MONTHS!). As a small business owner I simply can not give a good recommendation to this company for several reasons. One being I was lied to at least 50 times (this is NOT an exaggeration). Two being I paid a lot of money for white wedding chairs that was promised to be in stock & they obviously after months of waiting were NOT. Three the chairs were not delivered on time, or any way close! Four I asked for a refund on numerous occasions and only received more empty promises. It is one thing to not deliver but it is another to hinder & hurt a business that was depending on your product by keeping the money! I could have ordered the wedding chairs and had them ten times already! This was a frustrating & very disappointing experience. I could continue to site many more reasons why I gave this company a bad profile report to begin with but I do have a life to live.

The bottom line, I felt a responsibility to other people to get the word out about this business.
This business is not worthy of your money. This business has a lot to prove to their potential customers. The ONLY REASON this happened to me is because I broke a chief business practice of mine, a rule if you will. I had ordered chairs (150 poly white chairs) from Larry before. I paid, he delivered. A couple of years later our business was ready to improve and purchase nicer white resin chairs. So naturally we called Larry. My total investment was around $3,500.00.

Larry called me back saying that I needed to wire him the money and not use a credit card  because he would have to charge me a fee to use the card. He also sited that wiring the money would insure that he could get me the chairs quicker. BIG MISTAKE. BIG. I wired him the money because I thought I could trust him. TAKE MY ADVICE; NEVER WIRE MONEY FOR BIG PURCHASES! Using a credit card would have given me the ability to file for a charge back (get my money back) when Larry didn't deliver. He knew what he was doing, and he skillfully executed every step of the process. Always, always use a credit card for your protection. Note to self, when you do a wire transfer- THE MONEY IS GONE!!! FOREVER!!!

I had to call Larry several times a day pretty much every day(FOR ABOUT SIX MONTHS) and harass him continually about the chair delivery. I was even given false tracking numbers on three occasions! I ended up finding out who supplied Larry with his stock. Guess what? They are out of Miami! I found out that Larry had done this to a lot of people.

There are a few good things that I can say about Larry- He finally delivered & he did pay for one chair rental for us. The over all vibe is BAD. STAY AWAY IF YOU HAVE ANY SENSE. If Larry wants to stay in business let him prove it to his customers BY DELIVERING THE PRODUCT AND LETTING PEOPLE PAY COD (CASH ON DELIVERY)!!!!
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

ALL ITEMS DELIVERED - LATE -PAID RENTAL FEES

AUTHOR: Ctd - (U.S.A.)

located file,
All items were delivered - LATE - to the customer which has been verified.
We did pay 2 rental fees to the customer because of the late delivery.
We only have 1 Quality of Poly Chair (same as we sell the the US Marines
and Navy) so the customer did get the highest quality we have.
The Poly chairs were delayed 30 days late and Resin not delivered until November.
We do not dispute the lateness of the delivery, we we tried to make good.
Hopefully we can do better in the future.
Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Owner of company

Need More Information - Cannot Locate Customer

AUTHOR: Ctd - (U.S.A.)

I realize the customer is very angry, however we cannot find the order he or she is referring to.
We have contracts with the US Miliary, US Government and many school districts accros the U.S.
To the customer who who this, please contact me at 818 430 4783.
Also we do not have a "cheap"version of any item.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory