• Report: #1028773

Complaint Review: 1 Stop Rim Shop

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, March 14, 2013
  • Updated: Thu, March 14, 2013

  • Reported By: Tikelia — Tuskegee Alabama United States of America
1 Stop Rim Shop
Internet United States of America

1 Stop Rim Shop Odered a 23' limted rim with tire....Never received tracking number nor product. Company changed Numbers Internet

*UPDATE Employee: 23" LIMITED 963 CHROME with 305/25/23 tire

*UPDATE Employee: WILLIE MABSON ,tuskezee alabama

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

 Place an order with one stop rim shop on March 4 for a 23' rim and tire. Talk to a sales person name Jacob. He stated that things want be process untill the following day which was March 5. 585 dollars was the charged to my account . I received an email from Comnnie Nichols stating the Order. The shipping address was wrong so were a few misspell words. So on the next day I call and talked to jacobs about the address and the order because I was now suspcious. 
 
He tells me that he accidentially got the information wrong angd he didnt remember the order. So I ask him for a refund because I know longer wanted the tire. He tells me that he will correct things and get a tracking number to me.Blah Blah. So a few days later I call back there is no answer. Now on today, I call and there is a recording stating that this number is for some school. I want my money back. Its very sad how other people use others to get money.

This report was posted on Ripoff Report on 03/14/2013 01:21 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/1-Stop-Rim-Shop/internet/1-Stop-Rim-Shop-Odered-a-23-limted-rim-with-tireNever-received-tracking-number-nor-p-1028773. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on 1 Stop Rim Shop

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 2Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

23" LIMITED 963 CHROME with 305/25/23 tire

AUTHOR: 1STOP RIM SHOP - ()

Mr. Willie Mabson,

Originally, you paid $ 585.00 for a 23" wheel and tire.  However, we issued you a credit on 3/26/13 for $175.00, the price of the tire.  We do not stock 23" tires because manufacturers rarely build 23" wheels any more.  We advised you when you ordered the wheel and tire that we would have to special order the tire.  It was a week later that you conveyed to us that you didn't want to wait for it, therefore, a credit was issued. In regards to your comment about us taking your money, you and I both know that you ONLY paid for the merchandise you recieved.  In regards to you address error, the type-o was on the charge receipt and not on your FINAL SALES RECEIPT which was emailed to you and did indeed have all the correct information.   To reply to your statement concerning the office number, I have no idea unless you dialed the wrong number in error.  

 

Regards, 

Management

Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

WILLIE MABSON ,tuskezee alabama

AUTHOR: connie - ()

Mr. Mabson, you did indeed order a discontinued 23" Player 963 on 3/5/13  along with a 305/25/23 tire.  At the time of purchase, you were made aware that this is discontinued item and that the manufacturer would have to custom drill the wheel for your 2001 Lincoln Town Car to 5x114.3.  Your sales person advised you to allow extra time (up to 2 weeks) for shipping.  I personally spoke to you and your wife or girlfriend several times and explained this process.  You have received your wheel.  We refunded you a total of $175.00 for the tire as it was out of stock.  Please let me know if you have any questions or concerns.

Sincerely,
Connie 
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory