• Report: #606364

Complaint Review: ACCOUNT NOW PREPAID DEBIT CARD

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Sun, May 23, 2010
  • Updated: Sun, November 11, 2012

  • Reported By: platinumt83 — cleveland Ohio United States of America
ACCOUNT NOW PREPAID DEBIT CARD
p.o.box1966 Internet United States of America

ACCOUNT NOW PREPAID DEBIT CARD my-sister-tranfered-money-from her-account-to-mines-and the-next-day-we-went to-the-atm.. it-stredded-our cards-and-kept-our money-since 05-11-10..and-they-still will-not-give-us-our-money. after-i-faxe accountnow.com, Internet

*UPDATE Employee: We would like to help.

*UPDATE Employee: We would like to help.

*UPDATE Employee: We would like to help.

*Consumer Comment: I can't get a call back

*General Comment: accountnow restricted my account took my money

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

my-sister-had-her refund-sent-to-this-prepaid-card-company-on 05-07-10...the-card-was-shipped on-04-28-10.and-she-did-not-recieve the-card-til-05-10-10..so-onthe-day-of-the-10th.my-sister-logged into-her-account-and-sent-me-a transfer-to-my-card..to-help-me with-my-bills.and when-the-day-of-the-11th-came-we-both-went to-the-atm-to-withdraw-and-the machine-stredded-our-cards-saying our-cards-had-been detained.and-when-we-called-the-bank thousands-of-times-they-told-us-to-fax over-our-personal-inforation and-have-it-notarized.. we-did-that-and-they-still-have-not-gave us-our-money-back-and-this-has been-since-05-11-10..this-is-personal and-important-money of-ours-that-they-have-kept-for-weeks-and a-rep-had-the-nerve-to-tell-me-i can-get-a-court-order-for-money

This report was posted on Ripoff Report on 05/23/2010 11:43 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/ACCOUNT-NOW-PREPAID-DEBIT-CARD/internet/ACCOUNT-NOW-PREPAID-DEBIT-CARD-my-sister-tranfered-money-from-her-account-to-mines-and-th-606364. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on ACCOUNT NOW PREPAID DEBIT CARD

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 5Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

We would like to help.

AUTHOR: AccountNow - ()

Hello Rmisner,

I am sorry to hear you had an issue getting through to our Risk Department regarding your dispute. If your issue is still outstanding, we'd like to help. Unfortunately we cannot discuss your personal information in a public forum. Can you send us an email at customerserviceRR@accountnowinc.com and reference your name, phone number, and last four digits of your card number?

Thanks,

GF

AccountNow
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

We would like to help.

AUTHOR: AccountNow - ()

Hello Anita,

I apologize about your past experience with your documentation review.

Unfortunately we cannot discuss your personal information in a public forum.

If your issue is still unresolved, please send us an email at customerserviceRR@accountnowinc.com and reference your name, phone number, and last four digits of your card number.

GF

AccountNow
Respond to this report!
What's this?

#3 UPDATE Employee

We would like to help.

AUTHOR: AccountNow - ()

Hello Platinumt83,

I am sorry for the delay in our reply.  I hope you were able to get your issue resolved.

Generally when an account is restricted and documentation has been requested, it is to protect you and any funds that you may have remaining on your account.

If your issue is still outstanding, we'd like to help. Unfortunately we cannot discuss your personal information in a public forum. Can you send us an email at customerserviceRR@accountnowinc.com and reference your name, phone number, and last four digits of your card number?

Thanks,

GF

AccountNow
Respond to this report!
What's this?

#4 Consumer Comment

I can't get a call back

AUTHOR: rmisner - (United States of America)

I have filed the dispute and have left several voicemails on their messaging center service for the Risk department, that 48hrs is a joke Im going on 2 1/2 weeks of nothing. No supervisors can help either keep saying I have to talk to the "risk" department. Then I come to find out after a week that they take 60 days to investigate a dispute, and you get YOUR money on CONTINGENCY after 10 DAYS, so now I have late bills, late rent, not to mention fees. I have had the merchant send over the info. within 72 hrs of filing the dispute.

This is a joke!
Respond to this report!
What's this?

#5 General Comment

accountnow restricted my account took my money

AUTHOR: anita - (United States of America)

I paid the 4.50 to add funds to the card then loaded 25.00 to pay an outstanding bill,

when I couldnt finalize the transaction. I further went to the website, it showed my funds were being restricted for use.  The company does not recieve any calls on the weekend and this was a friday nite.  I had to wait for monday and phoned and found out that they stated my birthdate was wrong, they wanted all my info faxed to them.Which costed 6.47 they stated i would get a call back in 24 hours that passed and they never called me so I called back they said give it 48 hours. so that passes

with no call.  I call again and find out everytime I called there was 2.00 taken off my card and .50 to visit the website,now my card has only 12.00 on it.  They ripped me off of my own money how could they do that to anyone using there own funds and continue to charge to call them or visit the site. This is wrong and I will never use this card again,and everyone should know.

 

 

Anita P

(((Redacted)))

CLICK here to see why Rip-off Report, as a matter of policy, deleted either a phone number, link or e-mail address from this Report.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory