• Report: #971529

Complaint Review: APEX ROUTE BROKERS

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, November 19, 2012
  • Updated: Tue, February 05, 2013

  • Reported By: ritestuff — Bulverde Texas United States of America
APEX ROUTE BROKERS
7430 TRANQUILLO WAY, SAN ANTONIO, TX 78266 Internet United States of America

APEX ROUTE BROKERS Brokering Business for Vairous Services , Internet

*REBUTTAL Owner of company: The facts

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Inflated capital asset equipment values
Evidence of poor customer service to pre-existing accounts
Lack of account payment history under 60 day guarantee
60 day guarantee not honored resulting in violation of contract terms
Business practices detrimental to customer service during business sale.

This report was posted on Ripoff Report on 11/19/2012 05:07 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/APEX-ROUTE-BROKERS/internet/APEX-ROUTE-BROKERS-Brokering-Business-for-Vairous-Services-Internet-971529. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on APEX ROUTE BROKERS

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

The facts

AUTHOR: Apex Route Brokers - (United States of America)

Shortly after replacing the account, the customer contacted us stating they were not happy with the way you were maintaining their pool. I asked the customer to send me a letter stating the reason for cancellation which she did and we have it on file. Cancellation due to lack of adequate service is not covered under the guarantee which is noted in the contract.

It was explained during the purchase that the equipment you were buying was used. The equipment was sold at less than half the price of new equipment due to it being used again per the contract that was signed by both parties. 
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory