estimates
  • Report: #668946

Complaint Review: Anthony carr

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Tue, December 07, 2010
  • Updated: Mon, March 04, 2013

  • Reported By: Meche — Parkville Maryland United States of America
Anthony carr
7871 Westminister Hwy Richmond, British Columbia United States of America

Anthony carr RIP OFF artist who uses his GIfts to illegally STEAL from the Sick,Poor USA Citizens who cant track him in Canada, he has audacity to acknowledge his SCAMS in a letter to me the refund was sent to me Richmond , British Columbia

*UPDATE Employee: You deposited your Full Refund on Dec 20, 2010

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I am not able to get the ripoff report guide that is for sale, iam elderly disabled unemployed very sick woman who was being sent offer letters from Anthony Carr the reknown Psychic Medium in Canada. he uses his gifts to RIP OFF people for their money, He never sent me the tools that was offerred to help me,after i filled out the 2 forms sent him 2 money orders total $99.95, kept copies of everything, i request 7times by writing to his customer service/Seth Baker Mgt, corp.office, two locations vancouver/richmond canada areas, seth baker sent a reply letter stating  the refund would be return in the mail for a November reply saying that the REFUND was sent in Sept 2010, it was contrary to what could have possibly been done. I have tried to send them emails,no response, i cant afford attorney nor can i go to canada, the bbb of canada other agencies have not responded to my request for JUSTICE.. these foreigners are making alot of money off us USA citizen who pay taxs and support their products/services , these p.o box are not sufficient enough to track him , i dont have a phone to make long distance calls to Canada, either.. I would like to file a small claim suit on this case, if anyone out there agrees with me, a class action suit would be suitable since there is great numerous Complaints about how this man has RIPPED off alot of PEOPLE in the USA....

This report was posted on Ripoff Report on 12/07/2010 11:47 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Anthony-carr/Richmond-British-Columbia-V6X-063/Anthony-carr-RIP-OFF-artist-who-uses-his-GIfts-to-illegally-STEAL-from-the-SickPoor-USA-668946. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Anthony carr

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

You deposited your Full Refund on Dec 20, 2010

AUTHOR: Seth Baker - (Canada)

Good afternoon Meche.  I apologize for the delay in responding to this online post, but our office only just became aware of this website.  As you know from our past dealings, I am writing to you on behalf of Mr. Anthony Carr and Zodiac Services Ltd. as part of their Customer Relations Team.  While we thank you for your feedback, I have specific information that everyone should know to ensure the truth is available to everyone who wishes it.
 
As you know, Mr. Carr and Zodiac Services Ltd. stand behind our Customer Satisfaction Guarantee.  After you received the products and services you ordered, as is your right, you requested a full refund because you were not satisfied.  However, the challenge when corresponding by mail is the delay encounter while your letter is in transit and while our response letter is in transit.  You may have indeed written 7 letters, but no mail service is instantaneous.  We pride ourselves on providing responsible mail order customer service and we will try our very best to help every customer, unfortunately we cannot make the mail services delivery their correspondences any faster.
 
You mentioned the BBB did not respond to your request, however, you also did not allow enough time for them to respond to you.  Our records show the BBB opened a case for you on November 25, 2010 and the case was closed on December 30, 2010 Assumed Resolved.  The case was closed because our team went into action and obtained the appropriate refund, couriered it to you and we ensured the cheque payable to you was deposited.  To be very specific I have confirmed with our financial institution you deposited the cheque on December 20, 2010. 
 
Mr. Carr and Zodiac Services Ltd. try our very best to ensure we are accessible to all our friends and clients.  Accordingly most of our contact information has remained the same for several years.  Anyone can reach Mr. Carr through his Customer Relations Department Records:

  • our mailing address remains 7871 Westminster Highway, PO Box 97209, Richmond BC V6X 4H4, Canada
  • our email address remains info@zodiac-services.com
  • our phone number remains 604 484 1323
Meche, our records indicate that after we processed your refund request we removed you from our mailing list on September 23rd, 2010.  To my surprise when I reviewed this website and then your account information, you had made another purchase on July 19, 2011.  As we know you were very upset with the products and services that Mr. Carr provides I immediately sought approval to refund your order, and within 3-6 weeks it should arrive at the address we have on file.  Meche please contact me immediately if your address has changed so I can ensure the mail gets delivered as planned.  I have also ensured that your new account is closed as well.
 
I apologize for the length of this response; however your online post is extremely misleading.  No one can provide an immediate response to letter mail.  You must allow time for the process to complete.  Both our correspondence and that of the BBB confirm you were too impatient.

Seth Baker
Customer Relations Representative
1-604-484-1323
www.zodiac-services.com 
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory