• Report: #894412

Complaint Review: COLDFLOW HEATING & COOLING

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, June 07, 2012
  • Updated: Fri, January 11, 2013

  • Reported By: geza — Nationwide Australia
COLDFLOW HEATING & COOLING
212 SPRINGVALE RD SPRINGVALE Nationwide United States of America

COLDFLOW HEATING & COOLING TERRY COPTUS, DAVID HALLOHEAD this company took my deposit for a replacement central heater and i never heard back from them, i belive they are scums and rip off artists. they probably have done this before and thats how they mak springvale, Nationwide

*REBUTTAL Owner of company: We care - We don't rip off our customers

*REBUTTAL Owner of company: Coldflow rebuttal

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

coldflow heating and cooling well what can i say about that gee what an adventure ride i have had with them. bloody terrible service i have ever dealt with.  i strongly recommend to keep away from these clowns.. i called them to get a new heater for  my home and they came out and measured and quoted and was happy with the price.. so i booked it in and never heard back from them.. i was told i was to receive a call from them within the next few days and never heard back from them.. i sent them an email and got a reply saying sorry sorry sorry and will get back to me but never heard back from these clowns.. well the money was taken straight away suprise suprise $300 deposit and i asked for my money back as they did not provide a service.. it is taking forever to get my money back and i strongly belive they do this on purpose and thats how they make there money.  40 years of service like this. gee how many other people have they ripped off.. i have contacted a current affair and today tonight to see if they are interested in my story.. its to get this out in the media too see whether they have ripped of any other consumers.. i strongly recommend to keep away from this company COLDFLOW there below average in customer service... keep away as they need a bullet in the head HAVID HALLOWHEAD your a d*ckhead...

This report was posted on Ripoff Report on 06/07/2012 05:22 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/COLDFLOW-HEATING-COOLING/nationwide/COLDFLOW-HEATING-COOLING-TERRY-COPTUS-DAVID-HALLOHEAD-this-company-took-my-deposit-for-894412. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on COLDFLOW HEATING & COOLING

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 2Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

We care - We don't rip off our customers

AUTHOR: Coldflow - (Australia)

Dear Coldflow customer.  We have not heard from you since we posted our rebuttal.  If you are genuine,  we are more than happy to provide you with a full refund.  We don't hold onto any deposit,  and not perform - this is against consumer law.  Please if you a genuine customer please contact me at jasond@coldflow.net.au-  and we will be most than happy to refund you.  Thanks Jason Dodd- Director- Coldflow
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Coldflow rebuttal

AUTHOR: Coldflow - (Australia)

Dear Coldflow customer. We have done over 100'000 sucessful installations. We are a five star review company. We have never had a judgement against our company as our customers are very happy, however we are not always perfect, however we do our best to rectify and issues. Contact me directly on jasond@coldflow.net.au- to identify yourself- thanks Jason Dodd-Director
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory