• Report: #102398

Complaint Review: Charter One Bank

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, August 06, 2004
  • Updated: Mon, April 11, 2005

  • Reported By:slc Utah
Charter One Bank
West Main Street, Kalamazoo, MI. Nationwide U.S.A.
  • Phone:
  • Web:
  • Category: Banks

Charter One Bank misleading and provides zero customer servcie. complained about the service and lack of professionaism and my account was closed. made false and misleading remarks Kalamazoo, Michigan

*Consumer Comment: Not even close! if any of it were actually true

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

From the opening of my checking account with charter bank. They mislead me and told em outright lies. People identified themselves as managersa nd were not.

Another as a financial palnnera nd was not!

The tellers chewed gum while talking to customers.

I was promised $50 to open any type of direct deposit and was not given the $50 until i copmplained. the regional manager was arrogant and made angry deraugatory remarks to me.

I even tried to be kind and gave one of the tellers a beautiful framed photo. I treated them courteously but questioned the integrity of some of charter ones staff and was met with rudeness, was told by management to "shut Up" and one person outright identified herseldf as something she was not

this bank has no integrity

Donald
slc, Utah
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 08/06/2004 07:34 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Charter-One-Bank/nationwide/Charter-One-Bank-misleading-and-provides-zero-customer-servcie-complained-about-the-servi-102398. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Charter One Bank

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

Not even close! if any of it were actually true

AUTHOR: Emily - (U.S.A.)

Your Situation would have been a sad one if any of it were actually true. The day you opened your account everything was fine. The direct deposits you speak about were not according to to guidelines. Nobody tried to cheat you out of anything. You were finally given the money because you yelled and insulted the staff. Nobody is going to sit there and take it.



The manager that you claim told you to shut up, you never even saw in person or spoke to for that matter. The arrogant manager you speak of proved a valid point and you did not like it. The incident that got your account closed was when you were screaming into the drivethru because you weren't being helped fast enough. You speak of professionalism, well there is a little bit of that required from the customer as well. And you will only be treated as well as you treat everyone else.



My suugesstion, get the chip off your shoulder, the world doesn't hate you, yet!
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory