• Report: #768331

Complaint Review: City Grid Media

  • Submitted: Mon, August 22, 2011
  • Updated: Tue, August 23, 2011

  • Reported By: Lewis — Atlanta Georgia USA
City Grid Media
8833 W. Sunset Boulevard West Hollywood, California United States of America

City Grid Media Unlawful charges for services not rendered, continuing to charge after cancellation of account West Hollywood, California

*UPDATE Employee: CGM Response 8/23/2011

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

This company advertised to our company a $250 monthly package for their advertising services. After 1 month our company received no business from their advertising, and cancelled the service. Instead of City Grid Media charging our company for the $250, they charged our company $1000 after cancellation, and are refusing to reimburse.

This report was posted on Ripoff Report on 08/22/2011 01:31 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/City-Grid-Media/West-Hollywood-California-90069/City-Grid-Media-Unlawful-charges-for-services-not-rendered-continuing-to-charge-after-ca-768331. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on City Grid Media

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

CGM Response 8/23/2011

AUTHOR: CityGrid Media - (United States of America)

We do understand your concern in regards to your charges. Per our terms of use we bill for 30days. If you requested to cancel your account in the middle of the billing cycle your account is canelled at the end of the billing cycle in which you requested. Your billing cycle is preset depending on the date that your campaign was enrolled. If you wold like our customer service to take a look at this again for you in regards to a refund please contact us (800)611-4827 or [email protected]
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X