• Report: #713988

Complaint Review: Custom Concepts of reno

  • Submitted: Tue, April 05, 2011
  • Updated: Wed, August 08, 2012

  • Reported By: Janney — reno Nevada United States of America
Custom Concepts of reno
100 Gentry Way reno, Nevada United States of America

Custom Concepts of reno Custom Concepts Reno Don't Do Business With Them They Will Rip You OFF!!!! BEWARE!! reno, Nevada

*Consumer Comment: Reno Custom Concepts DOES Rip Off People

*REBUTTAL Owner of company: Ghost town what?

*REBUTTAL Owner of company: We do not rip customers off

*Consumer Comment: A Blighted Ghost-town and State

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Last month I dropped off my car at custom concepts of reno to get the windows tinted they told me $180.00 the they told me to pay for it which i did.Five hours later after they said it would be an hour i arrived to pick up my car,they then all of a sudden told me its now $250.00 I asked why it was more they said it took extra time & it was harder to do. i dont think this is fair or my problem since my quote was $180.00 Which i already paid. after speaking to friends about this come to find out this is a common occurance over at custom concepts im not the only one please step forward if you've been RIPPED OFF!

BEWARE Of Custom Concepts In Reno/Custom Concepts Of Reno They Will RIP YOU OFF

THEY LIKE TO TAKE ADVANTAGE OF GIRLS WHO DONT KNOW MUCH ABOUT CARS!!

This report was posted on Ripoff Report on 04/05/2011 08:33 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Custom-Concepts-of-reno/reno-Nevada-89502/Custom-Concepts-of-reno-Custom-Concepts-Reno-Dont-Do-Business-With-Them-They-Will-Rip-You-713988. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Custom Concepts of reno

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 2Consumer 2Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

Reno Custom Concepts DOES Rip Off People

AUTHOR: Jr - (USA)

Reno Custom Concepts DOES Rip Off People.
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Ghost town what?

AUTHOR: ccofreno - (United States of America)

Not really sure how to respond to this. Reno a ghost town? Business is booming! I would have to believe this statement is coming from one of our competitors that is not doing quite as well as us!

Please check out CUSTOM CONCEPTS  rating on BBB (Better Business Bureau) which is an A rating, or any of the reviews on Yelp, Yahoo, Google, Etc,. You don't stay in business for 14+ years by doing bad business

come see for yourself. Give us a try, you'll be happy you did!
Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Owner of company

We do not rip customers off

AUTHOR: ccofreno - (United States of America)

This customer brought their vehicle in to us to get the windows tinted and was given an estimate (quote) of $180.00 over the phone, to tint their complete vehicle with our high quality lifetime warranty window film. It is standard practice for us to ask each customer if their car has ever had window tinting on it, unless it is a new car. We were told by the owner that she didn't think so! We were very busy when this vehicle was dropped off to us to tint, so we didn't have a chance to check it first. When we pulled the car in to tint it we noticed that it had tint on the entire car! We contacted this customer and informed her that there would be an extra charge for removing the old window tint, and that it was necessary to do so to be able to put darker tint on the car. We normally charge around $100 to remove old tint from a car, but we discounted it to $70 because it was a surprise to the customer that it would be an extra charge to do so. She agreed and gave us permission to continue. She seemed very happy with the tint job that we did at CUSTOM CONCEPTS. Please notice that this is the only complaint about this happening. We only charge extra if there is additional work that needs to be done. Not just because the car was more difficult than expected. I guess after 14 years in business in Reno your going to get a frivolous complaint now and then. We do not rip anyone off! We are extremely fair with our pricing and customer service!
Respond to this report!
What's this?

#4 Consumer Comment

A Blighted Ghost-town and State

AUTHOR: Jr - (United States of America)

Reno and Nevada already have a bad reputation in the national media; a talk with home insurers confirms people and businesses are fleeing Reno and Nevada.  These shocking behaviors by Reno businesses and Nevada public employees give a further black-eye to Reno and Nevada which are increasingly becoming and known as A Blighted Ghost-town and State.  Custom Concepts In Reno/Custom Concepts Of Reno has been notorious for years for their abuses, perjury, and false documents yet have never been held acountable for their illegal and unethical behaviors.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X