surrender
  • Report: #1053076

Complaint Review: Danny's Family Car Wash Corporate Office

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Wed, May 22, 2013
  • Updated: Wed, May 22, 2013

  • Reported By: jillg — Gilbert Arizona
Danny's Family Car Wash Corporate Office
15509 N Scottsdale Rd Scottsdale, Arizona USA

Danny's Family Car Wash Corporate Office Refuse to replace the mat they lost, stole misplaced--whatever you want to call it! Scottsdale Arizona

*Author of original report: Danny's Family Carwash, a company with little to no ethics.

*REBUTTAL Owner of company: Missing Mat

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I just wanted to give all my friends the heads up to not got to Danny’s Family Car Wash in Gilbert on San Tan Village Parkway and Market Street or any Danny’s Family Car Wash for that matter.  While having my car on Thursday May 16th for a full detail, they lost my 3rd row car mat for my van (to replace the mat costs $258.65).  The manager there has refused to replace it and now the corporate office and their complaints department tell me there is nothing they can do for me.  They have refused to accept responsibility for a mistake that has been made on their part.  While talking the issue over with the manager the following day he even hung up on me.  When you drop your car off for a full detail don’t you expect to get it back better than you left it?  I sure did and have been sorely disappointed.

 

 


This report was posted on Ripoff Report on 05/22/2013 04:39 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Dannys-Family-Car-Wash-Corporate-Office/Scottsdale-Arizona-85254/Dannys-Family-Car-Wash-Corporate-Office-Refuse-to-replace-the-mat-they-lost-stole-misp-1053076. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Danny's Family Car Wash Corporate Office

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

Danny's Family Carwash, a company with little to no ethics.

AUTHOR: jillgenet - ()

I would be very interested to know what part of my statement you claim is dishonest.  I have made a point to be honest in my handling of this situation.  I do not believe in getting your way by lying and not being honest.  While you (Danny's Family Carwash) have shown that you do not live by similar ethics.  As I told the corporate employee on Monday, May 20th in our conversation that occured from 5:26-5:33.  The store manager never offered me the chance to select from a box of mats on the spot.  You (Danny's family corporate employee) are being lied to by your own store manager.  You yourself said "I must have misunderstood what he said."  Then when you asked me if I would accept an offer like that I asked if the mats you had to choose from would match my interior and if there would be one that would fit my 3rd row which requires an odd shaped mat, to which you replied "probably not" how does that help me?  You ( corporate, as your dishonest store manager never offered me this) are offering me mats for my vehicle that will not fit and can not be used. 

At this point I am no longer doing business with Danny's because they won't replace my mat.  I will no longer do business with a company that has employees lying to their employer and corporate employees lying to me about something as simple as having an email address, which I asked if you had one in our conversation we had on May 21st from 3:01pm to 3:07pm  You claimed you do not have an email address to which I later found out through your receptionist you do in fact have one that he uses to communicate to you with.  If you'll lie to me about your email address you are someone who I will most definitely not trust with my vehicle. And honestly do not trust to handle this problem.  I need to speak with someone above the corporate man I've been dealing with.  Preferably a person that has integrity and can handle this situation without lying to get what they want.  This company has little to no ethics and standards  it's really sad.
 
Needless to say, I have purchased the replacement mat that your company lost/stole with the mat that is made for that space and will hold onto the receipt and hope for the day that someone from the Danny's family carwash management has an ounce of integrity and will accept the mistake that was made on their part and reimburse me the full amount.  Until then I will go to bed knowing that I handled this with honesty and respect to those involved, while you Danny's Family employees cannot do the same. 
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Missing Mat

AUTHOR: Danny's Customer Service - ()

Mrs. Ganet We have tried to work with you on multiple occasions to get your issue resolved. We would appreciate, if you would be honest when making these types of reports. Your family, friends and Facebook followers have also been misled by your statements. We have offered you a brand new set of mats for your Honda Odyssey, even though we have no evidence there was ever a third row mat in your vehicle. The new mats were on property and were available to you immediately. You refused to take them. At this point, I’m not sure what more we can do for you. Thank You

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

Wal-Mart.com USA, LLC


Ripoff Report Legal Directory