• Report: #466121

Complaint Review: Dazzle White, Insider Secrets, Comprehensive Weightloss Program

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, June 29, 2009
  • Updated: Tue, January 12, 2010

  • Reported By:Greensboro North Carolina
Dazzle White, Insider Secrets, Comprehensive Weightloss Program
www.dazzlewhite.com; insidersecretstips.com; www.weightlossebookmembership.com Internet U.S.A.

Dazzle White, Insider Secrets, Comprehensive Weightloss Program sneaky underhanded ripoff Internet

*UPDATE Employee: Dazzle White

*UPDATE Employee: Hello

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I ordered the free trial for Dazzle White. When I noticed that I was charged an additional fee in addition to shipping and handling, I cancelled the order 5 minutes later. Almost a month later, I noticed 2 unapproved charges on my card. I had to wait for the charges to clear before I could find out what they were for. It said it was a micellaneous food store/specialty food store. It was actually an Insider Secrets to Weightloss charge and a Comprehensive Weightloss Program charge. According to them I automatically ordered their product when I ordered Dazzle White. I didn't know anything about them until I received a charge. If they were legitimate, if I had in fact order something from them, they would have sent me an e-mail welcoming me to their services. They didn't. I would never have known if I hadn't been checking my account balance. They are ripping people off and they know it. Something needs to be done.

Vee
Greensboro, North Carolina
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 06/29/2009 04:08 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Dazzle-White-Insider-Secrets-Comprehensive-Weightloss-Program/internet/Dazzle-White-Insider-Secrets-Comprehensive-Weightloss-Program-sneaky-underhanded-ripoff-466121. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Dazzle White, Insider Secrets, Comprehensive Weightloss Program

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 2Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Dazzle White

AUTHOR: Leonardo Smith - (United States of America)

Hello,

If there was some confusion about your subscription, we honestly didn't mean to inconvenience you in any way.  Our goal is not to inconvenience our customers .The terms and conditions of our offer are very visible on the order page, they are stated on the order page where you confirm your order, located directly to the top of where your credit card information was entered. There is also a link at the top of the home page that opens up the terms and conditions in a separate window. Customer service is our number one priority and we do everything we can to be open with all of our customers. Of course, mistakes can be made; and if you were not aware of our terms and conditions in our site, we are happy to offer you a full refund if you return the unused product back to us. We have always honored our 30-day guarantee and will continue to do so.

You can talk to customer support seven days a week. Our U.S.-based help lines are also staffed each and every day of the week to respond to any questions you may have both before and after your order. Simply call us at 888-948-5508 or visit our 24/7 live help at http://www.dazzlesmilepro.com/contactus.php and we will be happy to walk you through the entire cancellation process.

Your satisfaction is our number one concern,

Thanks,
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

Hello

AUTHOR: Wuyi Source - (U.S.A.)

I'm sorry if there was some confusion about your offer and subscriptions. We honestly didn't mean to inconvenience you in any way. The terms and conditions of our offer are visible on the order page, but we will try to make them clearer in the future. Customer service is our number one priority and we do everything we can to be open with all of our customers. Of course, mistakes can be made; and if you did not understand our terms and conditions we are happy to offer you a full refund if you would like to return the product. We have always honored our 60-day guarantee and will continue to do so in
the future as we try to improve our site. You can talk to customer support using our Live Chat system 24 hours a day, seven days a week. Our U.S.-based help lines are also staffed each and every day of the week to respond to any questions you may have both before and after your order. Simply call us at 1-866-989-2686. or visit our site http://www.dazzlewhitepro.com/contactus.php and we will be happy to walk you through the entire cancellation process.

We appreciate your concerns.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory