• Report: #1047996

Complaint Review: Diamond Candles

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, May 02, 2013
  • Updated: Thu, May 02, 2013

  • Reported By: ashear — Las Vegas Nevada
Diamond Candles
Internet USA

Diamond Candles Placed order weeks ago and I have not gotten a reply or any product. got system generated email that order is under review, but still no reply as to why.They sure had no problem taking my money. Internet

*Consumer Comment: another consumer complaint #180284

*Consumer Comment: Questionable

*UPDATE Employee: No reply yet, we don't know how to help you.

*UPDATE Employee: Not enough information to go on

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I was very excited when I heard about this product. I placed my order and forgot about it. i recently got an email saying my order is under review, but no reason why. The company already took the money out of my account. I recently have tried to contact them numerous times without any responce. I have not seen worse customer service. I ordered these candles for Mother's day, but I'm going to assume I wont get them by then.


This report was posted on Ripoff Report on 05/02/2013 12:29 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Diamond-Candles/internet/Diamond-Candles-Placed-order-weeks-ago-and-I-have-not-gotten-a-reply-or-any-product-got-1047996. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Diamond Candles

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 4Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

another consumer complaint #180284

AUTHOR: Cher - ()

 I placed order on Dec 4th, they charged my credit card.  Normally you receive an email giving status of an order but not here.  So after 3 emails and a phone call message still not heard from anyone regarding my order.  I will be disputing charge reversing Dec 10.  6 days.  This scam will also be reported to state attorney general's office.  My advice step up customer service or get out while you can! 

Respond to this report!
What's this?

#2 Consumer Comment

Questionable

AUTHOR: Sunrise - ()

I have been desiring a few of these diamond candles. However, I have been reading a lot of bad reviews on people not receiving their orders. This is making it a very hard decision for me to purchase. I surely do not want any funds from my account missing, and no merchandise delivered, or tickets lost. Diamond Candles, I realize it is difficult to open a new business, but these complaints are unacceptable.

 

Respond to this report!
What's this?

#3 UPDATE Employee

No reply yet, we don't know how to help you.

AUTHOR: Savannah - ()

This is Savannah again with Diamond Candles.

We would love the chance to help you, but we have yet to receive any information that could help us identify you or your order.If we have already been able to respond to you via your help ticket, please notify me here so I can mark this as resolved.

If we have yet to reply to you then simply grab the ticket number you were issued (it would have been sent in an auto email from us immediately after sending the email in) and let me know it.

We would really love to help you out and we definitely don't want someone thinking they are ignored.  We have been super swamped lately due to Mother's Day orders so we are a bit behind in tickets, but are working on getting to everyone as soon as we can!!

Please, let me know any additional information so I can either help you, or resolve this issue.

Thanks!

Respond to this report!
What's this?

#4 UPDATE Employee

Not enough information to go on

AUTHOR: Savannah - ()

Hi there!

We would love to help you.  Unfortunately, there is not enough information to go on in this report to be able to find your ticket.  I can assure you that we are working hard to get back to everyone in a timely manner.  At this time we are between 48 - 72 hours for a reply to any ticket.  If you already have replied to your own ticket please wait to add additional information until we contact you so your ticket can be answered in a timely manner.

I apologize for the delay with your order.  Please let me know any order number or case number so I can locate your customer support ticket and get a reply to you asap.  We know how important it is to get gifts in time so the sooner you can reply the better!

Thank you for ordering from Diamond Candles.  We hope to make the rest of your experience with us as pleasant as possible.

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory