• Report: #541952

Complaint Review: Free Registry Fix

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, December 18, 2009
  • Updated: Sat, January 23, 2010

  • Reported By: Rick O — Orange City Florida United States of America
Free Registry Fix
New York, New York United States of America

Free Registry Fix Free Registry Fix DoNOT purchase this product! New York, New York

*Author of original report: Promosoft blames customer

*UPDATE Employee: FREE Registry Fix offers Chat Support ONLY!

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Promosoft markets their Free Registry Fix program with a free computer scan. This scan will show that you have a significant amount of registry errors. In my case, over 1500 errors. When you purchase the program to remove errors, it does the scan again (before fixing anything) and only showed 4 errors. Interesting!


Promosoft will not provide a customer service number. The only contact is via email or their live chat. I emailed to request a refund with no response from Promosoft.


I then used their live chat service and this is the record of communication;


Please wait for a site operator to respond. You are now chatting with 'Colin'


Colin: Welcome to our live chat service.


Colin: Hello


ST84171234: Hello


 Colin: Please stay online while I pull up your records. Your patience is appreciated.


 ST84171234: ok


 Colin: Thank you for your patience...


 Colin: Please tell me exact problem that you are facing.


ST84171234: I want a phone number for Promosoft customer service please


Colin: I am sorry to say we are here only for chat support.


 ST84171234: How do I contact Promosoft?


Colin: We are here for our customer.


ST84171234: Answer my question then


Colin: Please tell me problem that you are facing.


ST84171234: My problem is Promosoft is a fraudulent company. Their product is garbage. I asked for a refund in an email with no response. Just proves what a terrible company promosoft is


ST84171234: Well?


ST84171234: No respnse?


 Colin: Please hold one moment.


 Colin: Thank you for your patience...


Colin: I have already forwarded your refund request to the concern department as I am not authorize to provide you refund Colin: Please wait for the email from the concern department. Colin: They will contact you ASAP. ST84171234: what is the phone number to promosoft?


ST84171234: no listing with 411....go figure


Colin: You can contact us at how-to-contact-us@promosoftcorp.com


ST84171234: I want a PHONE NUMBER!!!


Colin: I am sorry to say we are here only for chat support.


ST84171234: I copied and pated this convrsation to show what kind of customer service Promosoft has. It's garbage just like the product they fraudulantly market!


As you can see, they were not any help and I NEVER received an email from Promosoft.


 


This report was posted on Ripoff Report on 12/18/2009 04:08 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Free-Registry-Fix/New-York-New-York-/Free-Registry-Fix-Free-Registry-Fix-DoNOT-purchase-this-product-New-York-New-York-541952. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Free Registry Fix

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

Promosoft blames customer

AUTHOR: Rick O - (United States of America)

 WOW! Blame the customer. For your information, I did follow your refund procedure. Your company ignored it until I was relentless with your Live Chat Service. You have a click for REFUND tab....hmmm, what other procedure do you have?

 Got to love your excuse for NOT having a contact phone number, 'you can't provide this service for free'. You mentioned that your Live Chat Service has people that are Microsoft Certified. Learn something else from Microsoft, they have a customer service number and it's FREE! Also, 411 doesn't have a listing for the address you provide on your receipt! They don't have a listing for Promosoft ANYWHERE!

 My problem is that your Free Scan cannot be removed from my computer. It popped up with the paid scan EVERYTIME and always comes up with different error results. To this day it scans and shows over 11,000 errors. How can that be when the PAID scan will show only a handful when it scans simultaneously? FRAUD!

 I finally received an email from Promosoft on Jan. 15, 2010 that said my refund request is accepted. It stated that it would take 3 days to process. You also said in  your rebuttal that my refund has been processed. It's Jan. 23, 2010 today, my bank has NO record of the refund!

My tone was condenscending to your techs at the Live Chat Service? How about being told to be patient way too many times and not addressing my problem. They just kept saying that Promosoft will contact me by email within 48 hrs. It took a fricken month to get an email from you and thats ONLY because I kept contacting your Live Chat Service complaining.

Your company is a JOKE! Your product does not do what it's suppose to do, your customer service is ridiculous and you blame the customer for problems. Never in my 43 years of life have I dealt with a company like yours!

 

Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

FREE Registry Fix offers Chat Support ONLY!

AUTHOR: Ryan Harris - (United States of America)

Dear Richard,

The terms of our license agreement state that we will fix any pc problem or your money back. The standard policy is to utilize the Microsoft Certified Remote Service to ensure your PC is left in the same state that you had it before utilising the product. It is impossible for the software fixer to find lesser problems than the free version. The only difference is one has automated fixes and the free version has these restricted to 100 but you can manually delete all of your errors for free, that is why it is called Free Registry Fix. The world's only true 100% free registry cleaning software.

Unfortunately the tonality of your conversation with an employee of Promosoft who was there to help you was very condescending and he answered your question. You were talking to Colin, a Microsoft Certified Engineer with Promosoft for over 7 years.

Your problem was that Promosot Corporation was a fraudulent company - not a PC problem for which the Microsoft Certified Engineer is employed to solve, but an oppinionted problem with the company. Having been in business since 2002 and serving well in excess of 1.4 million active serving customers I think we would have been well out of business if this was the case.

You have contacted the engineers on a number of occassions and have not followed the correct procedure for appyling for a refund, if you were dissatisifed with the service and that was what you were looking for, you could have politely requested that, instead of abusing these wonderful guys and girls who have for many years now devoted themselves to their work and the clients of Free Registry Fix and Promosoft Corporation. Sending an email for a refund is not our policy for refund and we honour all requests for refunds every Friday amd through the appropriate simple channel of competing our online form and request for a refund.

Your refund has been processed today. Please refrain from abusing our agents as a paying technical support solution having once again trying to abuse staff that is there to help you or guide you as to policy with fixing PC problems.

You Return ID is 25570704645 and your money has been refunded 100%, the process could have been expediated by following procedure and not tring to abuse any of the agents that are there to help customers.

In the past we have offered phone service and may offer it in the future. Under the margins we are operating it is not possible to deliver a premium quality voice support service for free.

Many Thanks for your custom and we apologize for not meeting your expectations when you purchased the product.

Regards,

Ryan Harris
VP Customer Care

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory