• Report: #157321

Complaint Review: Good Ol' Boys Moving & Storage

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, September 16, 2005
  • Updated: Mon, February 22, 2010

  • Reported By:Calgary Alberta
Good Ol' Boys Moving & Storage
427 Dundas Street North Calgary, Edmonton, Cambridge, Ontario Canada

Good Ol' Boys Moving & Storage ripoff Didn't Show Up, Refused to refund Deposit, Swore at us. Calgary, Edmonton, Cambridge Ontario

*Consumer Comment: customer is always right

*REBUTTAL Owner of company: See now the employee knows where we go to chiurch

*REBUTTAL Owner of company: yes mark we know your real name now.

*UPDATE Employee: scam

*Author of original report: How does statement 8 prove anything?

*REBUTTAL Owner of company: Statement 8 proves this is a false report!

*REBUTTAL Owner of company: We have not done local work in Calgary since 2007

*UPDATE Employee: LELAND AND STEPHANIE NELSON ARE CROOKS

*REBUTTAL Owner of company: Did not move an allistair during this time period.

*REBUTTAL Owner of company: Beleive this is ex employees doing a scam

*REBUTTAL Owner of company: Rip off scam is a scam itself as no notice is given to anything being posted and is a fraud

*Author of original report: BBB Accountability.

*Consumer Comment: Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

*Consumer Comment: Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

*Consumer Comment: Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

*Consumer Comment: Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

*Author of original report: False Report Update.

*REBUTTAL Owner of company: False report

*REBUTTAL Owner of company: False report

*REBUTTAL Owner of company: False report

*REBUTTAL Owner of company: False report

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

We booked a move on August 22nd, for September 10th with Good Ol Boys Moving. On the 10th they were scheduled to arrive at 8:30 am, in a 5 ton truck with 4 movers.

No one arrived, at 9:30 we called Good Ol Boys, and they told us the truck was on the way. At 10:30 we called back, and they said they would call the truck, and call us back at 11:30 they were not answering our calls at all. We tried calling from a different number and bingo they answered, and delayed us again, stating the truck was on the way, and they would call us back.

They never returned a call to us again.

We sat waiting all weekend, for a truck or a phone call, none came, on Monday we waited until 11 am for them to call after we had left about 30 messages on the weekend. They never called.

We called them at 11 am, and they tried to act as if they hadn't heard of us at all, we gave them the visa number and transaction number, and all of a sudden they knew who we were.

They then went into a pathetic damage control mode and got us a truck to come at 3 p.m.

The truck that arrived was with three movers not the four we had been promised, and it wasnt a good ol boys truck either, it was AG movers. Upon arrival one of the movers quit, leaving us with only 2 movers to do our entire house.

It took forever, and to make matters worse the truck was loaded with vending machines utilizing about 30% of the needed space.

I had to do a third of the work to load the truck, at which point I was left wondering why were we paying at all.

When the move was done, Good ol Boys refused to refund our deposit, stating they had lived up to their end of the bargain.

It is now the following friday and we are still not done our move after being religated to finishing it ourselves in a Mazda 3.

Good Ol boys it turns out isn't a mover at all, they are a call center in Ontario, who utilizes movers in other provinces to do the work for them, taking a deposit for the service of not calling another mover directly.

Sound scammy, it is.

Alistair
Calgary, Alberta
Canada

This report was posted on Ripoff Report on 09/16/2005 01:40 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Good-Ol-Boys-Moving-Storage/Calgary-Edmonton-Cambridge-Ontario-N1R-5R5/Good-Ol-Boys-Moving-Storage-ripoff-Didnt-Show-Up-Refused-to-refund-Deposit-Swore-at-157321. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Good Ol' Boys Moving & Storage

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 9Consumer 11Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

customer is always right

AUTHOR: upset customer - (Canada)

Either way it sounds like this Leland Nelson at Good ol Boys, or Movers Ontario, or Countrywide Vanlines is scamming people, and now they're getting some due bad publicity-what goes around comes around,
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

See now the employee knows where we go to chiurch

AUTHOR: Lee - (Canada)

Tottally false report..... now the tag line says from Hamilton - how can the person have had the move in Edmonton yet they are responding from Hamilton. 
Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Owner of company

yes mark we know your real name now.

AUTHOR: Lee - (Canada)

Yes mark ..... yes your comments are well timed. allistair for a name is a nice touch. Kind of classic. 

Totally False we figured out who you are. Totaaly Fake. How on earth would you know we used to own a Two Small Men Franchise in 2000.  Nice try... Really Awesome peice of totally false garbage you can put out on the net. No non employee would know we had a Two Small Men Franchise years ago. Very Good Try.

This is why customers should not take internet feedback very seriously. Any one can post it and there is no accountability to who posts it. They dont have to use their real names and they can post whatever they want about whomever they want. 

Yes this is scammy by our ex employee mark. Good Luck
Respond to this report!
What's this?

#4 UPDATE Employee

scam

AUTHOR: upset customer - (Canada)

Yes, a former employee, who you and your church going wife, ripped off, maybe the congregation at Hazelglen Alliance Church in Canada should know two of their members are runnnig a fraudulent internet moving company, also you own Movers Ontario, and Countrywide which ripoff report has filed another complaint.
Respond to this report!
What's this?

#5 Author of original report

How does statement 8 prove anything?

AUTHOR: Alistair - (Canada)

I filed the original report, and I stand by it.


You have refuted the report with comments I am a former employee, no record for moving me etc...



None of these are true, I am not a former employee, we most certainly called YOU and booked your services, you never came we ended up sitting at our rental waiting to move to our first purchased house.



You never showed, never called.



The original report is fact, you have tried these unsupported claims to defend against it...



1.) we were abusive to your movers - the ones that never showed?



2.) you contacted us. - you never did, not once.



3.) I am an disgruntled ex-employee - I am most certainly not.



4.) I don't exist, and you never moved me - um, you didn't move me thats the complaint... 



5.) You have no record of an Alistair. - poor bookkeeping or convenient oversite?



6.) we haven't done work in YYC since 2007. - READ IT, I FILED THIS IN SEPT 2005



As for post number 8, I have no knowledge of this person, but I would say he seems to be disgruntled with your company. I cannot make any judgements either way other than to say you seem to have brought that on yourself. 



Owning up to failure is classy, and the fist thing you do in the service industry. but denying it and spreading multiple falsehoods to try to wiggle out of it is downright smarmy.
Respond to this report!
What's this?

#6 REBUTTAL Owner of company

Statement 8 proves this is a false report!

AUTHOR: Lee - (Canada)

Only a former employee would know years ago that we had a two small men franchise which we sold in 2000.  Proof this is false
Respond to this report!
What's this?

#7 REBUTTAL Owner of company

We have not done local work in Calgary since 2007

AUTHOR: Lee - (Canada)

This is not our customer we have not done work in Calgary for 4 years local work.
Respond to this report!
What's this?

#8 UPDATE Employee

LELAND AND STEPHANIE NELSON ARE CROOKS

AUTHOR: upset customer - (Canada)

Leland is an internet scam artist he makes us disguiise our voices, and not tell the customers they are calling the same office when they call different numbers, Leland was originally a TWO SMALL MEN WITH BIG HEARTS MOVING OWNER IN WINNEPEG, AND MISSISSAUGA, he still operates as them with the help of the Winnepeg office which carries his long distance, so you never know who will be picking up your shipment.  TWO SMALL MEN WITH BIG HEARTS MOVING was on w5 for fraudulent activity.  He operates as GOOD OL BOYS MOVING, MOVERS ONTARIO, AND COUNTRYWIDE VANLINES which is run out of his daughters basement in Brampton On
Respond to this report!
What's this?

#9 REBUTTAL Owner of company

Did not move an allistair during this time period.

AUTHOR: Lee - (Canada)

Did not move an allistair during this time period
Respond to this report!
What's this?

#10 REBUTTAL Owner of company

Beleive this is ex employees doing a scam

AUTHOR: Lee - (Canada)

we had no alistair customer and we beleive this to be ex employees who have opened up their own moving company to be doing this attack and others. We beleive this to be a false and fraudulent report and we find it incredible that we have to find out about this report by a search on the net and that Moving scam .com does not bother to send the moving company a copy of whats being shown on the internet to prevent fraud such as this.

Moving scam .com obviously has little morals in this case as well as they do not have the decency to let the moving company know that there is a false file made.
Respond to this report!
What's this?

#11 REBUTTAL Owner of company

Rip off scam is a scam itself as no notice is given to anything being posted and is a fraud

AUTHOR: Lee - (Canada)

I believe the statements made are false and made by an ex employee and are nothing that is or was done to any of the 11,000 Good Ol boys Moving customers in the last 5 years. We do not know who this is to comment on this
Respond to this report!
What's this?

#12 Author of original report

BBB Accountability.

AUTHOR: Alistair - (Canada)

Firstly, Thank you Robin, I am a small business owner, and I imagine you are too, your attitude has inspired me that there is still civility in the service industry. I wish you well.

Now, the The Better Business Bureau Serving Mid-Western & Central Ontario just sent us more about Good Ol' Boys...

and it is...All Hat, No Cattle....

BBB Reliability Report

Good Ol Boys Moving and Storage Canada Ltd
427 Dundas Street North
Cambridge, ON N1R 5R5
Telephone: (519) 621-5861
Fax: (519) 621-1885

The Bureau processed a total of 24 complaints about this company in the last 36 months, our standard reporting period. Of the total of 24 complaints closed in 36 months, 10 were closed in the last year.

These complaints concerned:

6 Delivery Issues,
1 Repair/Service Issues,
1 Guarantee/Warranty Issues,
8 Contract Issues,
3 Customer Service Issues, and
5 Credit or Billing Issues.

Company Management

Additional company management personnel include:

Mrs. Stephanie Nelson - Director
Mr. Leland Nelson - VP/Manager
Respond to this report!
What's this?

#13 Consumer Comment

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

AUTHOR: Robin - (U.S.A.)

Lee, while your rebuttal addresses some of the problems, it by no means tells the whole story, either.

Any time there is a mechanical object in use (in this case a truck) there are possibilities of breakdowns and delays. It is a given and most people will understand. But NOT after your company has left them sitting and waiting all weekend without a word!

Then to send a truck that already has bulky items loaded on it; that is inexcusable.

As for the customers acting hostile....maybe it had something to do with sitting around cooling their heels for two days without a word from your company?? I guarantee you that these folks became angrier with every passing hour and unfortunately the guys who showed up with the truck caught the fallout. They took the heat for YOU, Lee.

Your rebuttal is even antagonistic and combative.

Anyway, Lee, here is what you should have done:

1)Called Alistair and told him up front and immediately that there had been a mechanical breakdown beyond your control. Apologize profusely. Take your a$$ chewing. Being up front is how it is done; hiding from disgruntled customers will land you in more trouble.

2)Offered some alternatives that were within your power. When one of those alternatives was accepted, you should have busted your butt to fulfill your end of the deal, apologizing profusely for the foul up all the while. Don't send partially loaded trucks with half a crew. Again, take your own A$$ chewings.

3)Called to ensure that the second truck had arrived on schedule and was acceptable. Apologized again and taken whatever a$$ chewings were left in this customer...not sent the movers to take it for you. You stay with your customers whom you have already inconvenienced every step of the way.

4)You say you agreed to a Visa refund. Well, good for you. That is the only thing you have done right so far.

5)You should have put a lot more thought into your rebuttal. For one thing, your arrogance is a complete turn off. I bet dealing with you is a real joyful experience. Your truck broke down...no one can blame you for that unless you go into hiding like you did in this case. You let these people down and now don't like being exposed for it. Too bad.

6)You are granting Rip-off Report way too much power here; no one has to file a report here to take care of a credit card dispute.

You could have done yourself a world of good if you had handled your rebuttal better. Alas, you have shown the world that to deal with you is to deal with someone who will hide and not really give a damn once the payment is processed. Bad PR, Lee.

"Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice"

I must say that what on in the case of this one move was highly unfair and unethical toward the customer. We now have your "company report on what went on" and you are found to be lacking in dedication to your company and your customers, full of arrogance and your own self-importance.

Learn to accept responsibility when things go wrong (and they will, over and over again) because no one has complete control over everything. Learn to say "I am sorry"(practice repeating it until it doesn't hurt anymore to say it)even when it is technically not your own personal fault. Learn to stand by your customers, even the more difficult ones, because you have already inconvenienced them. Learn to return phone calls even when you know your are in for an a$$ chewing. Learn a little humility.

Learn some of these things quickly or you are dooming yourself and your business to failure. If you cannot learn them, hire a "happy" person who instinctively knows how to soothe frazzled put-out customers when these unfortunate situations arise.

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report!
Respond to this report!
What's this?

#14 Consumer Comment

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

AUTHOR: Robin - (U.S.A.)

Lee, while your rebuttal addresses some of the problems, it by no means tells the whole story, either.

Any time there is a mechanical object in use (in this case a truck) there are possibilities of breakdowns and delays. It is a given and most people will understand. But NOT after your company has left them sitting and waiting all weekend without a word!

Then to send a truck that already has bulky items loaded on it; that is inexcusable.

As for the customers acting hostile....maybe it had something to do with sitting around cooling their heels for two days without a word from your company?? I guarantee you that these folks became angrier with every passing hour and unfortunately the guys who showed up with the truck caught the fallout. They took the heat for YOU, Lee.

Your rebuttal is even antagonistic and combative.

Anyway, Lee, here is what you should have done:

1)Called Alistair and told him up front and immediately that there had been a mechanical breakdown beyond your control. Apologize profusely. Take your a$$ chewing. Being up front is how it is done; hiding from disgruntled customers will land you in more trouble.

2)Offered some alternatives that were within your power. When one of those alternatives was accepted, you should have busted your butt to fulfill your end of the deal, apologizing profusely for the foul up all the while. Don't send partially loaded trucks with half a crew. Again, take your own A$$ chewings.

3)Called to ensure that the second truck had arrived on schedule and was acceptable. Apologized again and taken whatever a$$ chewings were left in this customer...not sent the movers to take it for you. You stay with your customers whom you have already inconvenienced every step of the way.

4)You say you agreed to a Visa refund. Well, good for you. That is the only thing you have done right so far.

5)You should have put a lot more thought into your rebuttal. For one thing, your arrogance is a complete turn off. I bet dealing with you is a real joyful experience. Your truck broke down...no one can blame you for that unless you go into hiding like you did in this case. You let these people down and now don't like being exposed for it. Too bad.

6)You are granting Rip-off Report way too much power here; no one has to file a report here to take care of a credit card dispute.

You could have done yourself a world of good if you had handled your rebuttal better. Alas, you have shown the world that to deal with you is to deal with someone who will hide and not really give a damn once the payment is processed. Bad PR, Lee.

"Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice"

I must say that what on in the case of this one move was highly unfair and unethical toward the customer. We now have your "company report on what went on" and you are found to be lacking in dedication to your company and your customers, full of arrogance and your own self-importance.

Learn to accept responsibility when things go wrong (and they will, over and over again) because no one has complete control over everything. Learn to say "I am sorry"(practice repeating it until it doesn't hurt anymore to say it)even when it is technically not your own personal fault. Learn to stand by your customers, even the more difficult ones, because you have already inconvenienced them. Learn to return phone calls even when you know your are in for an a$$ chewing. Learn a little humility.

Learn some of these things quickly or you are dooming yourself and your business to failure. If you cannot learn them, hire a "happy" person who instinctively knows how to soothe frazzled put-out customers when these unfortunate situations arise.

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report!
Respond to this report!
What's this?

#15 Consumer Comment

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

AUTHOR: Robin - (U.S.A.)

Lee, while your rebuttal addresses some of the problems, it by no means tells the whole story, either.

Any time there is a mechanical object in use (in this case a truck) there are possibilities of breakdowns and delays. It is a given and most people will understand. But NOT after your company has left them sitting and waiting all weekend without a word!

Then to send a truck that already has bulky items loaded on it; that is inexcusable.

As for the customers acting hostile....maybe it had something to do with sitting around cooling their heels for two days without a word from your company?? I guarantee you that these folks became angrier with every passing hour and unfortunately the guys who showed up with the truck caught the fallout. They took the heat for YOU, Lee.

Your rebuttal is even antagonistic and combative.

Anyway, Lee, here is what you should have done:

1)Called Alistair and told him up front and immediately that there had been a mechanical breakdown beyond your control. Apologize profusely. Take your a$$ chewing. Being up front is how it is done; hiding from disgruntled customers will land you in more trouble.

2)Offered some alternatives that were within your power. When one of those alternatives was accepted, you should have busted your butt to fulfill your end of the deal, apologizing profusely for the foul up all the while. Don't send partially loaded trucks with half a crew. Again, take your own A$$ chewings.

3)Called to ensure that the second truck had arrived on schedule and was acceptable. Apologized again and taken whatever a$$ chewings were left in this customer...not sent the movers to take it for you. You stay with your customers whom you have already inconvenienced every step of the way.

4)You say you agreed to a Visa refund. Well, good for you. That is the only thing you have done right so far.

5)You should have put a lot more thought into your rebuttal. For one thing, your arrogance is a complete turn off. I bet dealing with you is a real joyful experience. Your truck broke down...no one can blame you for that unless you go into hiding like you did in this case. You let these people down and now don't like being exposed for it. Too bad.

6)You are granting Rip-off Report way too much power here; no one has to file a report here to take care of a credit card dispute.

You could have done yourself a world of good if you had handled your rebuttal better. Alas, you have shown the world that to deal with you is to deal with someone who will hide and not really give a damn once the payment is processed. Bad PR, Lee.

"Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice"

I must say that what on in the case of this one move was highly unfair and unethical toward the customer. We now have your "company report on what went on" and you are found to be lacking in dedication to your company and your customers, full of arrogance and your own self-importance.

Learn to accept responsibility when things go wrong (and they will, over and over again) because no one has complete control over everything. Learn to say "I am sorry"(practice repeating it until it doesn't hurt anymore to say it)even when it is technically not your own personal fault. Learn to stand by your customers, even the more difficult ones, because you have already inconvenienced them. Learn to return phone calls even when you know your are in for an a$$ chewing. Learn a little humility.

Learn some of these things quickly or you are dooming yourself and your business to failure. If you cannot learn them, hire a "happy" person who instinctively knows how to soothe frazzled put-out customers when these unfortunate situations arise.

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report!
Respond to this report!
What's this?

#16 Consumer Comment

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report, Lee

AUTHOR: Robin - (U.S.A.)

Lee, while your rebuttal addresses some of the problems, it by no means tells the whole story, either.

Any time there is a mechanical object in use (in this case a truck) there are possibilities of breakdowns and delays. It is a given and most people will understand. But NOT after your company has left them sitting and waiting all weekend without a word!

Then to send a truck that already has bulky items loaded on it; that is inexcusable.

As for the customers acting hostile....maybe it had something to do with sitting around cooling their heels for two days without a word from your company?? I guarantee you that these folks became angrier with every passing hour and unfortunately the guys who showed up with the truck caught the fallout. They took the heat for YOU, Lee.

Your rebuttal is even antagonistic and combative.

Anyway, Lee, here is what you should have done:

1)Called Alistair and told him up front and immediately that there had been a mechanical breakdown beyond your control. Apologize profusely. Take your a$$ chewing. Being up front is how it is done; hiding from disgruntled customers will land you in more trouble.

2)Offered some alternatives that were within your power. When one of those alternatives was accepted, you should have busted your butt to fulfill your end of the deal, apologizing profusely for the foul up all the while. Don't send partially loaded trucks with half a crew. Again, take your own A$$ chewings.

3)Called to ensure that the second truck had arrived on schedule and was acceptable. Apologized again and taken whatever a$$ chewings were left in this customer...not sent the movers to take it for you. You stay with your customers whom you have already inconvenienced every step of the way.

4)You say you agreed to a Visa refund. Well, good for you. That is the only thing you have done right so far.

5)You should have put a lot more thought into your rebuttal. For one thing, your arrogance is a complete turn off. I bet dealing with you is a real joyful experience. Your truck broke down...no one can blame you for that unless you go into hiding like you did in this case. You let these people down and now don't like being exposed for it. Too bad.

6)You are granting Rip-off Report way too much power here; no one has to file a report here to take care of a credit card dispute.

You could have done yourself a world of good if you had handled your rebuttal better. Alas, you have shown the world that to deal with you is to deal with someone who will hide and not really give a damn once the payment is processed. Bad PR, Lee.

"Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice"

I must say that what on in the case of this one move was highly unfair and unethical toward the customer. We now have your "company report on what went on" and you are found to be lacking in dedication to your company and your customers, full of arrogance and your own self-importance.

Learn to accept responsibility when things go wrong (and they will, over and over again) because no one has complete control over everything. Learn to say "I am sorry"(practice repeating it until it doesn't hurt anymore to say it)even when it is technically not your own personal fault. Learn to stand by your customers, even the more difficult ones, because you have already inconvenienced them. Learn to return phone calls even when you know your are in for an a$$ chewing. Learn a little humility.

Learn some of these things quickly or you are dooming yourself and your business to failure. If you cannot learn them, hire a "happy" person who instinctively knows how to soothe frazzled put-out customers when these unfortunate situations arise.

Do something more constructive than bitch about being exposed at Rip-off Report!
Respond to this report!
What's this?

#17 Author of original report

False Report Update.

AUTHOR: Alistair - (Canada)

The only true thing in Lee's ( who has never contacted us whatsoever, as we have only dealt with Rhonda and rude boy Daryl ) is that they don't do moves in Edmonton. Although they list Alberta as a place they service, so perhaps that is also another misleading element of this non company.

The company who did move us ( the third party Lee mentions ) was AG Van Lines. They were hired the Monday following the Saturday, that good old boys didn't show up or call. We have no complaints with them, given they had 20 minutes notice, and were begged to take the job.

Understand, we paid for a mover three weeks in advance, and they booked it three days later than the due date, and they expect to keep there deposit for services not rendered. That is called fraud.

Regardless, Rob, Trevor, the movers from AG Van lines, did tremendously, on impossibly short notice and a truck half full of vending machines, and the owner of AG followed up with us and apologized for the mover that quit. Now this mover quit because of personal issues and nothing to do with us being "abusive" you can follow up on that by contacting http://www.agvanlines.com/ directly to clear up any misleading remarks Lee has just left. We never even met the mover, so as to the claim he quit because we were abusive, Lee is wrong, or misinformed or lying to save face.

We have also contacted the better business bureau, and played for them the phone call my wife had with Daryl in which the complete disassociation and ignorance of this company is evident. If the webmasters of this page wouldn't mind I can post an MP3 of the phone call, to show exactly how this company "serviced" us and denied they would be giving back the deposit which only a day before they had said would be refunded.

If you want more information about Good Ol' Boys Moving you can also contact the Canadian Association of Movers 1-866-860-0065 and talk to Jim Leave. He has a file about them.

We have also contacted the RCMP Fraud division, The Ontario Provincial Police, in Port Credit, The Ontario Ministry of Services, and the Alberta Gov Fair Trade division and enclosed them with files of the MP3 of Daryl telling us to go F*** ourselves.

Good Ol' boys doesn't have trucks in Alberta, they use the other mover's trucks as contractors, and they charge $99 for doing something you could do yourself with your own phone book. If you are moving call the National Association of Movers 1-866-860-0065 and get the names of "reputable movers" and not some scam set up like these bozos.

Lee, you can call us anytime, and apologize for your companies errors, but I doubt you will, because there is no excuse for incompetence. There is however; denial, false accusations, and ignorance.

We just got your response to the BBB as well, they found it funny.
Respond to this report!
What's this?

#18 REBUTTAL Owner of company

False report

AUTHOR: Lee - (Canada)

1. we do not provide local moving services in edmonton This move took place in calgary
2. We had a problem with truck so asked if an affiliate company could come - customer oked -
customer was abusive so movers walked away from job 4. when booking locals we do not quote 4 people as only 3 people will fit in truck
5. customer stated that he would file a report to get a refund on his visa we stated we would not object to the request for refund coming through. 6. Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice
Respond to this report!
What's this?

#19 REBUTTAL Owner of company

False report

AUTHOR: Lee - (Canada)

1. we do not provide local moving services in edmonton This move took place in calgary
2. We had a problem with truck so asked if an affiliate company could come - customer oked -
customer was abusive so movers walked away from job 4. when booking locals we do not quote 4 people as only 3 people will fit in truck
5. customer stated that he would file a report to get a refund on his visa we stated we would not object to the request for refund coming through. 6. Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice
Respond to this report!
What's this?

#20 REBUTTAL Owner of company

False report

AUTHOR: Lee - (Canada)

1. we do not provide local moving services in edmonton This move took place in calgary
2. We had a problem with truck so asked if an affiliate company could come - customer oked -
customer was abusive so movers walked away from job 4. when booking locals we do not quote 4 people as only 3 people will fit in truck
5. customer stated that he would file a report to get a refund on his visa we stated we would not object to the request for refund coming through. 6. Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice
Respond to this report!
What's this?

#21 REBUTTAL Owner of company

False report

AUTHOR: Lee - (Canada)

1. we do not provide local moving services in edmonton This move took place in calgary
2. We had a problem with truck so asked if an affiliate company could come - customer oked -
customer was abusive so movers walked away from job 4. when booking locals we do not quote 4 people as only 3 people will fit in truck
5. customer stated that he would file a report to get a refund on his visa we stated we would not object to the request for refund coming through. 6. Rip off report should not post without asking the company for their report on what went on - this is a highly unfair and unethical practice
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory