• Report: #1001386

Complaint Review: Hydra White

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Tue, January 22, 2013
  • Updated: Tue, January 22, 2013

  • Reported By: Laura — LaVale Maryland United States of America
Hydra White
Internet United States of America

Hydra White Bella Bright I ordered this and the day after I recieved it I was charged 87.41 I was supposed to have 10 days to try it out. I cancelled right away. they said I would get a reimburment of 60.00 and then emailed m , Internet

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I ordered Hydra White and Bella Bright together. They both have the same address and same office. But one came a week before the other. the Hydra White came on a Saturday and I was billed on Sunday for the full amount even though they said I was to have a trial period.

I called immediately to cancel both of them and get the RMA number for both companies and they said that I would be reimbursed 60.00. I returned them on Monday and wote the RMA number on both packages. They were different numbers and I made sure the numbers went on the correct box. When my account did not show a reimbursement I emailed and this is the email I got. It was a lie I had the RMA number on the box. the Post Office made sure that there was nothing covering the numbers up. Here is the email

Dear Laura,
Thank you for contacting Hydra White regarding your return. Unfortunately, upon
receiving the package our warehouse staff noted that the required RMA # was
missing. According to the terms you agreed to, you were charged a $78.41
nonrefundable fee for the product when the trial period ended with no
cancelation request from you and the account was rolled into monthly automatic shipments.

This report was posted on Ripoff Report on 01/22/2013 03:45 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Hydra-White/internet/Hydra-White-Bella-Bright-I-ordered-this-and-the-day-after-I-recieved-it-I-was-charged-874-1001386. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Hydra White

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory