• Report: #1013075

Complaint Review: ITP Voip

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Tue, February 12, 2013
  • Updated: Tue, February 19, 2013

  • Reported By: DML — Florida United States of America
ITP Voip
Internet United States of America

ITP Voip STAY AWAY FROM THESE FRAUDS, Internet

*Author of original report: Again ITP Lies - Buyers Stay Away!

*Author of original report: ITP's REbuttal is False

*UPDATE Employee: ITP Response

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Stay away from these Fraudsters! I was in process to transfer my phone numbers when their phone lines went dead. I had to wait until the next morning to cancel completion of the transfer process (I had not even submitted my port paperwork they required). Blanca told me that regardless, my account was open and therefore none of the fees charged to my card would be returned. Even ITP's own service agreement says to call and cancel if you do not want there service or agree to their terms.

STAY AWAY FROM THESE FRAUDSTERS!!! Off to the NY State Attorney General I go!


This report was posted on Ripoff Report on 02/12/2013 03:05 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/ITP-Voip/internet/ITP-Voip-STAY-AWAY-FROM-THESE-FRAUDS-Internet-1013075. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on ITP Voip

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
2Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

Again ITP Lies - Buyers Stay Away!

AUTHOR: DML - ()

Continued lies do not make you right. No wonder ITP has a F Rating from the BBB. ITP's deceptive business practices and lack of customer service will eventually cause business failure.

How would you know whether or not I have a fire wall? Which I do not. Why would a tech try and help me for a service not activated and for equipment neither ordered nor received? Bottom line, I did not accept service from your company. I did not transfer my number. 

ITP's deceptive business practices were recognized by my bank who in turn refunded all false charges your company attempted to bill. THAT'S RIGHT, MY BANK REVERSED ALL ITP CHARGES. Charges that even including shipping cost!

Consumers DO NOT SUBSCRIBE TO ITP services. If you are fraudulently billed file a complaint with your bank or credit card company. Make sure you have all supporting documentation.

Consumers if you encounter the poor service and out right lies of this company, write negative feedback/ratings report on other sites. Let the public at large know this is not a business worth its time and money. Also, file complaints with your state and the New York State Attorney General.

Honest businesses know how to let a potential customer walk away. Honest and ethical businesses do not lie. Honest and ethical businesses do not engage in fraudulent behavior.

Respond to this report!
What's this?

#2 Author of original report

ITP's REbuttal is False

AUTHOR: DML - (United States of America)

Funny. For over four years I never had problems with phone calls and my router. How would you know as ITP never provided phone service. You charged me to open an account but failed to provide a service. Your charge even included shipping and handling fees for equipment never received.

Your response is an out and out lie and I filed a complaint against ITP with the NY State Attorney's General Office. Keep doing what you are doing and ITP will be put out of business by the State of NY and/or face a class action lawsuit.

Shame on you and ITP for fraudulent business practices. Keep lying to yourself because the public will soon enough know who you are. How can you sleep at night knowing your deceipt?

Also, I have posted notices to consumers on 10 sites just to start letting people know that your company's practices are shameful.Ten is just the beginning.
Respond to this report!
What's this?

#3 UPDATE Employee

ITP Response

AUTHOR: ITP - (United States of America)

The reason you were unable to make calls was due to your firewall in your router. It required a small change in your settings. Our technicians were willing to help you, but you refused their help.

A customer that signs up for phone service will get billed for the Phone service. It has nothing to do with transferring a number (otherwise known as Porting). Once the customer signs up for service, the customer is responsible for charges associated with their account. The customer also has the option to transfer their number to ITP. There are no additional
charges when Porting U.S.A. numbers. Regarding the Terms and of Service, upon calling Customer Service, if you choose to, you can cancel your account. There are no contracts.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory