• Report: #548409

Complaint Review: Ifriends - Wpi*ifriends

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, January 01, 2010
  • Updated: Tue, January 12, 2010

  • Reported By: kirklan — Hanover Pennsylvania United States of America
Ifriends - Wpi*ifriends
Internet United States of America

Ifriends - Wpi*ifriends iFriends Network They stole my money Internet

*UPDATE Employee: Reply from iFriends

*Author of original report: No

*UPDATE Employee: answer

*Author of original report: Nope

*UPDATE Employee: not agree

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Hi this company took around $52.00 of my money the account I created was a free one but they charged me money for VISITING 3 people?? for 4 mins a person?? if it is free then why was I charged and for what? I was just browsing and got zero warning about being in a so called premium area nor did I subscribe to ANYTHING other then the free account which by the way that 1 dollar was never refunded anyhow.

This report was posted on Ripoff Report on 01/01/2010 10:41 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Ifriends-Wpiifriends/internet/Ifriends-Wpiifriends-iFriends-Network-They-stole-my-money-Internet-548409. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Ifriends - Wpi*ifriends

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
2Author 3Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Reply from iFriends

AUTHOR: Sarah - (U.S.A.)

Mony6802 is *not* an employee or authorized representative of our company.  We apologize for any confusion that Kirklan may have experienced as a result of this persons posts.

 

Our records show that Kirklan filed a help ticket on January 1 requesting that refunds be processed.  He also cancelled his account online using our online cancellation utility.  Refunds were processed on the same day for all charges that Kirklan incurred, a total of $44.32.  These refunds were accepted by Kirklans bank on January 2, and Kirklan should have already seen these refunds post to his account.  

 

If Kirklan has any further questions, we encourage him to contact our Customer Care department directly, at 1-800-243-9726 (a toll-free call in the US). 

Respond to this report!
What's this?

#2 Author of original report

No

AUTHOR: kirklan - (United States of America)

No I did not talk to any models at all ever!!! look at my account how long was I on your site??? is my account canceled...yes it is I will explain to my bank that the charges are a fraud and your company misrepresents itself in every way to get that money from people I have seen the other reports about your company so they will too I am not alone I requested a refund 2 times from the support page and I get no response this is an outrage if you further respond to this in the manner you have I will be filing a small claims against you.
Respond to this report!
What's this?

#3 UPDATE Employee

answer

AUTHOR: mony6802 - (Bulgaria)

Explain also to your bank then why have joined adult site.And why you have entered paid rooms?You are telling clearly that have talked with models.
Respond to this report!
What's this?

#4 Author of original report

Nope

AUTHOR: kirklan - (United States of America)

No way I authorized that on my card a refund should be given if not I will involve my bank and the BBB.
Respond to this report!
What's this?

#5 UPDATE Employee

not agree

AUTHOR: mony6802 - (Bulgaria)

The person has visited paid chat rooms.So dont have any reason to complain here.

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory