determining
  • Report: #75664

Complaint Review: JMW Financial

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, December 22, 2003
  • Updated: Thu, October 28, 2004

  • Reported By:junction city Kansas
JMW Financial
2655 West Guadalupe Rd.#30, Meas, Arizona U.S.A.

JMW Financial Services ripoff Mesa Arizona

*REBUTTAL Individual responds: Billing Harssament

*Consumer Suggestion: So have you made any money?

*UPDATE EX-employee responds: this is a scam!

*UPDATE EX-employee responds: this is a scam!

*UPDATE EX-employee responds: this is a scam!

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

The same thing has happened to me just as the others have discribed. I saw the ad in the paper, When I called a girl who called herself "Allysia" told me to wait a minute so she could see if there were anymore positions available in my state,wouldnt you know they only had I position left.

I sent out my check. While waiting for my materials I started to look up info on JMW. Learning it was a scam I tried to get my money refunded. I called allysia back but she always seemed to be out. I told the person on the line"Dan" I wanted a refund, he told me I would have to contact another number where I spoke with "Vanessa" she too gave me another number. From there I went through another 7 people all with the same story. I asked to speake with a supervisor "Carolyn" who also always seemed to be out. I must have left over 25 messages on her machine. Still tell this day she hasnt returned my calls. I was lucky though, my bank was able to stop payment on the check. Please dont send your money to these people there rip offs.

Jennifer
Junction city, Kansas
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 12/22/2003 11:55 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/JMW-Financial/Meas-Arizona-85202/JMW-Financial-Services-ripoff-Mesa-Arizona-75664. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on JMW Financial

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 4Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Individual responds

Billing Harssament

AUTHOR: Marcella - (U.S.A.)

I was bill $99.00 dollars for (Hud Refund) by JMW Financial Services. Now they want $124.68 dollars from me or they goninh to send it to a coolect agency. I have not use their program at all. They want me to contact: Steve Kincaid. What should I do?
Respond to this report!
What's this?

#2 Consumer Suggestion

So have you made any money?

AUTHOR: Maggie - (U.S.A.)

have you received any real money from people, any real feed back from people you have mailed, will it work for people who TRY it without complaining all too quick?
Respond to this report!
What's this?

#3 UPDATE EX-employee responds

this is a scam!

AUTHOR: Lorna - (U.S.A.)

I worked at the job (HUD refunds) for 90 days, just like JMW Financial states as one of the conditions for the refund at the end of that time. What people are missing is the other condition: You have to send 30 PROOFS (envelopes that are returned to you because the address is wrong, and the post office is unable to deliver the mail) that indeed shows them you have worked the program. I was 4 envelopes short of the 30, and I did not hear from them after I returned all the items they specified in the booklet. I sent a second letter advising that I would "take this to the next level" if they did not refund my $98. It took 4 weeks, instead of the 5 business days they originally stated but I did get my $98 refund. I also experienced conflicting answers to questions when I called the training number to get help once I started. However, all of my calls were returned in a very timely manner. I agree, this is a scam!
Respond to this report!
What's this?

#4 UPDATE EX-employee responds

this is a scam!

AUTHOR: Lorna - (U.S.A.)

I worked at the job (HUD refunds) for 90 days, just like JMW Financial states as one of the conditions for the refund at the end of that time. What people are missing is the other condition: You have to send 30 PROOFS (envelopes that are returned to you because the address is wrong, and the post office is unable to deliver the mail) that indeed shows them you have worked the program. I was 4 envelopes short of the 30, and I did not hear from them after I returned all the items they specified in the booklet. I sent a second letter advising that I would "take this to the next level" if they did not refund my $98. It took 4 weeks, instead of the 5 business days they originally stated but I did get my $98 refund. I also experienced conflicting answers to questions when I called the training number to get help once I started. However, all of my calls were returned in a very timely manner. I agree, this is a scam!
Respond to this report!
What's this?

#5 UPDATE EX-employee responds

this is a scam!

AUTHOR: Lorna - (U.S.A.)

I worked at the job (HUD refunds) for 90 days, just like JMW Financial states as one of the conditions for the refund at the end of that time. What people are missing is the other condition: You have to send 30 PROOFS (envelopes that are returned to you because the address is wrong, and the post office is unable to deliver the mail) that indeed shows them you have worked the program. I was 4 envelopes short of the 30, and I did not hear from them after I returned all the items they specified in the booklet. I sent a second letter advising that I would "take this to the next level" if they did not refund my $98. It took 4 weeks, instead of the 5 business days they originally stated but I did get my $98 refund. I also experienced conflicting answers to questions when I called the training number to get help once I started. However, all of my calls were returned in a very timely manner. I agree, this is a scam!
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory