• Report: #1004477

Complaint Review: Jennifer Morais Photography

  • Submitted: Sun, January 27, 2013
  • Updated: Mon, January 28, 2013

  • Reported By: heather — Nanuet New York United States of America
Jennifer Morais Photography
yonkers, New York United States of America

Jennifer Morais Photography Stole my money and didn't deliver yonkers, New York

*Author of original report: Lies

*REBUTTAL Owner of company: Money was not stolen

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

In September of 2012 I signed up for a mini session for $50.  It was called back to school and my daughter was just entering Kindergarten so I figured it would be great to get pictures of her entering into kindergarten.  We had a date set and I bought her a new outfit.  I live about 45 minutes away from where this was to take place outdoors.  I heard there was a chance of rain and tried to contact Jennifer through email and phone calls the morning of but I got no response.  I finished getting my daughter ready and headed to where the shoot was to take place.  Only to find 20 minutes into our trip Jennifer calls me to cancel and say that it was going to rain.  I understand that nobody could control the weather but if there is an outdoor shoot planned then she should be on top of it.  She should have answered my calls or touched base with me before we were on our way over. 

So we scheduled another appointment which was canceled again.  Then cold weather set in and we could no longer do the shoot outside.  I was never emailed by her, or contacted as to when the next date would be.  My daughter is no longer entering kindergarten she is half way through with the school year.  I work long hours now, in September I was not working... so now I am unable to drive 45 minutes away for a photo shoot that was intended for September. 

I emailed Jennifer asking for a refund for my $50 and she has refused.  We never signed a contract, we had an agreement and that was not met.  Refusing $50 to keep a happy customer, I think that is horrible.  I have now filed papers with my credit card to get my money back.  I have read many negative reports over the internet about how this women is rude and unprofessional and I still choose to give her the benefit of the doubt and give her a try.  Please don't make my mistake. 

This report was posted on Ripoff Report on 01/27/2013 06:52 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Jennifer-Morais-Photography/yonkers-New-York-/Jennifer-Morais-Photography-Stole-my-money-and-didnt-deliver-yonkers-New-York-1004477. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Jennifer Morais Photography

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

Lies

AUTHOR: heather - (United States of America)

My child was NEVER ill.  you have lied.  YOU canceled both times.  The first time I was driving to you when you finally returned my call.    I want a refund.  Is this what you do?  You took my $50 ... and will not refund it.  You canceled 2 times, a rude email?  All I did was email and ask for a refund. Your email to me was rude, that you refused to give me a refund for something that should have been done 4 months ago.  I will make sure I review you on every site that I can find to warn people about your shady business practices, just like the other reviews around the internet that I have read about you. 
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Money was not stolen

AUTHOR: Jennifer Morais Photography - (United States of America)

I had asked as I always do for a non refundable retainer to hold clients time/day. The first reschedule was on the clients behalf. I didnt even charge my normal rescheduling fee of $75 since I understood the child was ill. The next reschedules were due to weather. I offered the option of shooting indoors and client preferred outside. After not hearing from the client for weeks about rescheduling I get a rude email about being refunded. I explained that the money was a non refundable retainer that held the initial spot she canceled where I could've had another client and I also explained she could still use the session. Still til this date that money is still useable with her session with me. I'm not sure what changed her mind but it seems very unfortunate that it has gotten to this point. ;(
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X