• Report: #818554

Complaint Review: Jewish Yellow Pages- Jewish Marketing Solutions

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, January 05, 2012
  • Updated: Sun, December 09, 2012

  • Reported By: Aggravated in MA — Medford Massachusetts USA
Jewish Yellow Pages- Jewish Marketing Solutions
125-10 Queens Blvd Suite 14 Gardens NY 11415 Internet United States of America

Jewish Yellow Pages- Jewish Marketing Solutions Was lied to by rep. He said I could cancel and receive a refund at any time. Their contract also reads they'll refund at the Publishers discretion! Publisher has NO discretion at all! Also, I gave t Deceptive marketing! Company rep lied, was told could receive a refund! NOT POSSIBLE! Internet, Internet

*Consumer Suggestion: You should learn to read.

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Deceptive Marketing! The rep lied to me saying if I didn't like I could cancel at any time and be given a pro-rated refund! CONTRACT also reads, cancellation at discretion of Publisher... they just said NO!
I gave them a business card, they showed me an ad, wrong address, wrong phone#, and I didn't like the ad. They refused to put it to my liking! Tried to cancel and was told no, because three days had gone by since I signed!
They're heartless, and their reps lie to make a sale! And there is no discretion on behalf of the consumer by the Publisher.

This report was posted on Ripoff Report on 01/05/2012 03:30 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Jewish-Yellow-Pages-Jewish-Marketing-Solutions/internet/Jewish-Yellow-Pages-Jewish-Marketing-Solutions-Was-lied-to-by-rep-He-said-I-could-cancel-818554. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Jewish Yellow Pages- Jewish Marketing Solutions

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Suggestion

You should learn to read.

AUTHOR: Frank G - (United States of America)

The contract talks about the fact that you can cxl before 3 days.  If you had an add, and you didnt have them do it properly, then you cant cancel, you have them re do it like any company does.  Sounds like you tried to use the fact that you didnt want to re do the add to try and get some free advertising or to get a refund becuase you got cold feet.  Ev ery company redoes adds, no one gives money back.  What century are we living in again?
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.