• Report: #781097

Complaint Review: Jim Glover Chevrolet

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Sun, September 25, 2011
  • Updated: Thu, October 06, 2011

  • Reported By: Rozblue75 — Tulsa Oklahoma United States of America
Jim Glover Chevrolet
8130 E Skelly Dr. Tulsa, Oklahoma United States of America

Jim Glover Chevrolet Service Dept is a joke Tulsa, Oklahoma

*Consumer Comment: Hardly

*Consumer Comment: Ripped Off or Lack of Customer Service?

*Author of original report: Oops....

*Consumer Comment: I can't understand

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Their service dept is a complete waste of time.  A few years ago, I had a brake job done, and called 2 different techs, Kevin and Mike, to find out what type of warranty I had if any.  

Neither one called me back.  I left 2 messages for Mike, who never returned my call.  Kevin finally returned my call about 8 hours later AFTER I already had a brake job done at another location. This place doesn't care about their repeat customers, only the saps who come in to buy a new car from them.  There are plenty of car dealers, however, keep in mind this company lost my business.

This report was posted on Ripoff Report on 09/25/2011 12:14 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Jim-Glover-Chevrolet/Tulsa-Oklahoma-/Jim-Glover-Chevrolet-Service-Dept-is-a-joke-Tulsa-Oklahoma-781097. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Jim Glover Chevrolet

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 3Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

Hardly

AUTHOR: Robert - (U.S.A.)

This does not appear to qualify as a RipOff, and it even hardly seems to qualify as bad customer service.

It appears you had a brake job done 2 years ago.  So now TWO years later you are calling to find out what warranty came with them.  As a result you are upset that it took them 8 hours to call you back.  Well it very well could have taken them 8 hours to do find paperwork from two years ago.

Here is some advise that will help you in the future.  When ever you have work done on your car get something to hold the paperwork and keep it in the car.  Then there will never be a question as to what the warranty is because it will be in your car.  This includes every repair or maintenance item even down to things such as your oil changes.
Respond to this report!
What's this?

#2 Consumer Comment

Ripped Off or Lack of Customer Service?

AUTHOR: Cowboy_Mafia - (United States of America)

Maybe I'm confused, but a lack of customer service is not the same as being ripped off as you claim. They would have needed to perform some work for one to be able to claim of being ripped off. If you were so upset, maybe you should have called back and asked for the Service Manager. Things do fall between the cracks. It's costs businesses alot more to capture new business than repeat business. That's a fact!
Respond to this report!
What's this?

#3 Author of original report

Oops....

AUTHOR: Rozblue75 - (United States of America)

To clarify what I said.. A few years ago I did have a brake job completed. This month (Sept, 2011), is when I called them.  Nothing done.  
Respond to this report!
What's this?

#4 Consumer Comment

I can't understand

AUTHOR: Dave - (USA)

I can't understand why I sometime waste time reading some post and then waste more time typing a reply.  This is one of those...

You type A ROR about something that happened "a few years ago" and didn't have anything done by the company you wrote about and say they are a rip off.

No rip off here
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory