origin
  • Report: #649626

Complaint Review: Just Suspension

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, October 11, 2010
  • Updated: Tue, March 20, 2012

  • Reported By: Badluckguy — Kingsport Tennessee United States of America
Just Suspension
4723 Mountain Creek Ave Internet, North Carolina United States of America

Just Suspension will Rip you off !! BEWARE !!Rude customer service.... Internet, North Carolina

*General Comment: You must be kidding!

*Consumer Comment: Company Not Available to contact by phone

*Consumer Comment: Just Suspension Rocks!

*Consumer Suggestion: Simple and easy, company will not like

*UPDATE Employee: Use discount code RIPOFF and save big $$!

*Consumer Comment: It's not over yet

*Consumer Comment: This Company Owner is Delusional Liar

*UPDATE Employee: We are sorry to disappoint you

*Consumer Comment: Man, another lie in front of ex-customer

*UPDATE Employee: We appreciate it, and have shipped it out to you

*Consumer Comment: WOW big fat liar

*UPDATE Employee: Please let us help you

*Consumer Comment: Wasted my time

*UPDATE Employee: Thank you!

*Consumer Comment: Check the invoice carefully, your last chance.

*Consumer Comment: No way

*UPDATE Employee: Simply untrue, we are happy to help.

*Consumer Comment: Dont waiste your time, not helped at all

*UPDATE Employee: We are still happy to help you, if you let us

*Consumer Comment: Honest Americans ? really ?

*Consumer Comment: This guy just keeps lying

*UPDATE Employee: Use discount code RIPOFF and save big $$!

*Consumer Comment: Right or wrong

*Consumer Comment: Beware the Liar!

*REBUTTAL Individual responds: We are happy to help, please let us

*Consumer Comment: The Lies Continue

*Consumer Comment: Use the discount and get big trouble.

*UPDATE Employee: Use discount code RIPOFF and save big $$!

*General Comment: Past Customer, Never Again!

*Consumer Comment: They never changed

*Consumer Comment: Wow, I feel the hate. Isnt this all about free speech?

*Author of original report: Don't tell us to "shut up" about our issues

*Author of original report: Just Suspension.....Beware!! Not a good comopany to deal with

*Consumer Comment: STOP MAKING MY PRICES HIGHER

*UPDATE Employee: Discount Code RIPOFF only has one P in it

*Consumer Comment: To #5 Majr415

*Consumer Comment: RIPPOFF code

*UPDATE Employee: We are here to help, let us

*Consumer Comment: Many complaints

*UPDATE Employee: Use coupon code RIPOFF and try us out

*UPDATE Employee: We apologize

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Ordered according to their listed part# for year of vehicle.Shocks/struts arrived in boxes taped together.No padding and damaged.Strut housings sticking out of side of boxes. Parts didn't fit vehicle as advertised. Verified through local parts store that this was fact.

After several phone calls and heated discussions, they agreed in an email for a full refund.Fedex'ed the parts back.Once they received them,they said they were charging a 25% restocking fee plus a rebox fee.

They were sent back in exactly the condition i received them in.The rep advised that they couldn't rebox and sell them as new because KYB wouldn't allow it.I asked him about the rebox fee..how was it a valid charge?? .....no reply.

These folks are rude when dealing with them!! I had called and spoke to a lady in the front office in the beginning and she actually laughed at me....like it was so funny that i had this issue.

It's been almost 4 weeks and still no refund. DO NOT DEAL WITH THESE PEOPLE. After some research, they have had 4 BBB complaints against them in the last 6 months...and numerous other complaints as well.


This report was posted on Ripoff Report on 10/11/2010 10:00 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Just-Suspension/Internet-North-Carolina-28037/Just-Suspension-will-Rip-you-off-BEWARE-Rude-customer-service-Internet-North-Car-649626. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Just Suspension

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
2Author 38Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 General Comment

You must be kidding!

AUTHOR: sutliffe - ()

I have been doing business on the web for twenty years plus. NEVER in my business dealings have I had the misfortune to deal with such a RIPOFF company the likes of this one.  Too many complaints to list.  Just be advised under NO circumstances do business with this RIPOFF outfit! You have been warned!

Respond to this report!
What's this?

#2 Consumer Comment

Company Not Available to contact by phone

AUTHOR: Rod - ()

Was considering ordering from this company and was doing due diligence.  Company phone number listed above refers you to an email contact on their website.  I decided based on the multitude of complaints along with the verified lack of service regarding the ability to easily contact them directly.  I did send a note via there system but after over an hour of wait decided to shop elsewhere.  I can understand a company strongly encouraging people to use the electronic medium but any company that doesn t have a bare minimum directly reachable customer service line is making a strong statement about how they will offer customer service with any potential hiccup.  Not worth the risk - other options only slightly more costly.  The part about the shocks taped together in a box arriving damaged and then having a hassle even though you have never touched a thing is especially distressing.  I had the same thing happen - almost identical - (with another vendor) with a dual halfshaft order -holey smokes was I upset! 

Respond to this report!
What's this?

#3 Consumer Comment

Just Suspension Rocks!

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

We are re-posting this comment verbatim from one of the other forums here, user Cokato on March 4 2012
http://www.ripoffreport.com/auto-parts/just-suspension/just-suspension-front-company-7c7ae.htm

I do not have any linkage to this company, except that I recently ordered about 400.00 worth of suspension parts from them. The cost locally would have been 600.00+.

The parts arrived when promised, they were correct, the mechanic who installed them said they were good parts. I was a little worried about using the code "ripoff" when I ordered, but it saved me money. 

I like this company and I will order from them again. They were easy to deal with, delivered everything they promised, and discounted my order by offering the code "ripoff". Who could ask for anything more? 

I really do not care how many employees they have, they did a great job of supplying parts for my pathfinder (not the most common truck). I was not looking for an Email chat friend or someone to talk to on the phone, I wanted good parts, cheap, and they got it done. 

Just Suspension Rules!  I will buy from them again. 
Respond to this report!
What's this?

#4 Consumer Suggestion

Simple and easy, company will not like

AUTHOR: AutoFish - (United States of America)

Just call up your CC company, let them know that you sent the wrong item and the vendor won't make it right.  I am pretty sure the vendor won't like the CC company's chargeback on the purchase.  Move on with life...
Respond to this report!
What's this?

#5 UPDATE Employee

Use discount code RIPOFF and save big $$!

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Anh:  We really appreciate your order with us, but we do see that you received our replacement shipment and then called amex and took the money back again.  At this point you have the parts and have not paid for them.  We find it surprising that you would do that, and ask that you fix that oversight.

Thank you again Ms. Nguyen, and we look forward to resolving this with you!  Call us, we are happy to help.
Respond to this report!
What's this?

#6 Consumer Comment

It's not over yet

AUTHOR: Busted - (United States of America)

Did i read that wrong? they're  sending the replacement to me? hahahahha, When the third time i called they told me, if you filled a charged on us, NOTHING WE CAN DO, and now they're sending the replacement to me. I thought you already sent it on Dec-31 same as you told the American Express. Let's me tell you one thing, if i don't see the replacement and my refund for return shipping cost, the dispute still on and i'll make sure it opening until i get them back. I'll call American Express again and check to see if the case still opening or closed. I told you, don't play game with me. 
Respond to this report!
What's this?

#7 Consumer Comment

This Company Owner is Delusional Liar

AUTHOR: Scoobysteven - (U.S.A.)

First of all, you have not been in business since 1983, why lie about something so insignificant?  Remember, in a digital age with government records so easily available, you cannot spread lies with impunity, those people like me with discover and devulge to those you've lied to.

Next, to cheat one, then offer to correct it, but only if they again purchase from you is downright stupid.  Think about it, if you screw me once, how could I know you would not do it again?  And why would I want to take that chance?   To save money?  Listen idiot, you are not that low priced.  On any given day, there are at least a dozen priced vendors selling their stuff on eBay, at or below your prices.  Given your history of cheating people, just about any other vendor would prove more reliable than you.

Lastly, chargeback is an option, founded in federal and state law, for those consumers who've experienced the discomfort of fraud, deception, or or dishonestly when using a credit based source of payment for purchase.  For those consumers who find themselves cheated, it is a right to be exercised.  In your multiple, poorly illustrated posts, you make it seem as if these victims are wrong for having filed a chargeback.  I suspect, your refusal to correct your mistake resulted in these chargebacks, but either way, the consumer is entitled to this option, they are not the villian as you claim.  And even if your customer files a chargeback, you are not precluded from doing the right thing and refunding their money.  You simply choose not to refund their money, do you understand the difference, because I do.  Now go away, nobody believes you, they probably never did.
Respond to this report!
What's this?

#8 UPDATE Employee

We are sorry to disappoint you

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Anh:  We are sorry to hear that, and want each customer to be happy.  We will watch your tracking information and make sure your replacements arrive in good shape.  And if you want to, call us so we can help.

Thanks!
Respond to this report!
What's this?

#9 Consumer Comment

Man, another lie in front of ex-customer

AUTHOR: Busted - (United States of America)

Let's me make it clear, after i read your post, I called American Express and FOUND OUT the dispute was cancelled BECAUSE your company was sent out the replacement on Dec-31. I told them, i didn't receive any replacement. I showed them the UPS tracking # with shipped to you on Jan-6, it's impossible to get the replacement before the company received the wrong item first. I never called and cancelled the dispute. Don't lie. I'm not call your company back, and get same answer. If your company fault, admit it and correct it, and do not lie, "Honestly is the BEST policy". One more thing, i'm not gonna call your company again so next time, please DO NOT write "the problem solved because the customer called and accepted your company offer". Never Happen!
Respond to this report!
What's this?

#10 UPDATE Employee

We appreciate it, and have shipped it out to you

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Anh:  Thank you for contacting Amex about this!  We called American Express today, and they confirmed that the claim was closed out by you.  We appreciate that, so we have released your exchange and it is shipping out today with expedited shipping as we had discussed.

We want each customer to be happy, and this is a great example of where it gets too complicated.  Once the credit card companies are involved, it is out of our hands until it gets resolved (which can take several months).  Call us first so we can take care of it promptly.
Thank you!
Respond to this report!
What's this?

#11 Consumer Comment

WOW big fat liar

AUTHOR: Busted - (United States of America)

I called to American Express and they told me the dispute was closed because your company sent the replacement on Dec-31. Thank you so much,  i returned the wrong item to you on Jan-6, do your company sent out the replacement before the customer send the wrong item to you ? I don't think so. I'm not call your bullshit company again, let's the credit card company deal with the ass hole. they know how to treat you better than me. here the like http://profile.imageshack.us/user/alexe39/ for the invoice i ordered from you and another is UPS receipt. I hope everyone can see the truth of this company. 
Respond to this report!
What's this?

#12 UPDATE Employee

Please let us help you

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

We are happy to help you Anh, but since you already received a refund on your amex the matter is out of our hands.  That is what we have been trying to communicate, and if you want to complete the exchange please call us so we can finalize a new order for you.

Thanks!
Respond to this report!
What's this?

#13 Consumer Comment

Wasted my time

AUTHOR: Busted - (United States of America)

I CALLED you guys  5 TIMES, and the issue still not solve. I sick with your lies " call us, we'll help you out" after i called the issue is still. Your company sent me the wrong part and until now you not admitted that was your fault. I spoke with Rene and your manager Rachel, both answered as same: "if you want to exchange we can do it for you but we not refund for the return shipping", Hello! your guys fault not my. That why i called to credit card to dispute the charged. Don't believe me ? ask Rene or Rachel. 
Anyway, you guys still not answer, do you will refund the return shipping cost due to your fault ? Yes or No, don't tell me to call you, i called 5 times and every times the answer was No. so, why have i call you again and get the same answer ? i can't accept the sucked deal like that, if i ordered wrong, i willing to pay for the return, but your fault and make it right! don't tell the customer: if you want to exchange, please return the part (with your own cost)  to us and we will send the correct part to you even our company fault, we can't refund the shipping cost". I made a lot of deals and this was sucked deal i ever deal. 
I rather pay extra to get best service than pay little less and get worst service. I'll post the invoice by tomorrow to everyone can see. Your last chance was gone, and i don't need your suck service, keep that to yourself. 
Respond to this report!
What's this?

#14 UPDATE Employee

Thank you!

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Anh:  Thanks for the details!  We do see what is holding up your exchange, we see that you filed a credit card chargeback and American Express has processed a full refund for the item you returned.  Call us, we still have the item you need in stock and it is ready to ship out to you today once we finalize the details.

Thanks!
Respond to this report!
What's this?

#15 Consumer Comment

Check the invoice carefully, your last chance.

AUTHOR: Busted - (United States of America)

My invoice # 68034, my order for 2002 BMW 525i Sedan, you guy sent to me the rear Mon 71349 and Mon 71350, ( Mon 71349 for REAR 2002 525i sedan 2 per car, and Mon 71350 for REAR 2002 525i sport wagon 2 per car). If you don't know about those part please check with Monroe website. So was that your fault or my ? if you think it is not correct, i will post my invoice and list order from Monroe website in this forum to everyone can compare. Don't play around. 
Respond to this report!
What's this?

#16 Consumer Comment

No way

AUTHOR: cautionjump - (United States of America)

All these guys want is your money.

Even their "apology" shows that. "Buy more parts from us with our RIPOFF code and we will make you happy!" Its truly laughable. I left several negative reviews on their facebook page which were all deleted by them. No ones gone out of their way to address my complaint. Which is below.

I ordered a set of shocks from these guys on eBay and received three a week later. Emailed them and they said the fourth was on the way from the factory and would receive tracking info.
 
I patiently waited and didn't hear from them for two weeks.  I then opened a paypal dispute. They offered me less than a fourth of what I paid to "reimburse me" a strut.  I asked for the price of one strut locally so I didn't have to wait any longer than the 3 weeks they had already put me off. They came back with the original offer of less than one strut. I took the refund and bought it locally.  Thanks for the poor customer service, lack of promised communication and not even an apology for the inexcusable delay.

And Ive never heard a single word from you aside from the reply to my negative feedback saying I should be happy that I was refunded the price of the one strut I received, which incidentally my vehicle came equipped with four struts.

These guys also ripped my dad off a few years ago for a 400 dollar defective clutch saying that it didn't have a warranty when he could show in writing on their webpage that it did. Was never used, just put it in the car and was slipping.

I'm a member of several car clubs locally, work on cars for a living, and I plan to let as many people know as possible to stay away from these guys.
Respond to this report!
What's this?

#17 UPDATE Employee

Simply untrue, we are happy to help.

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

We are happy to help all customers, if there are any issues with your order please call us promptly at (704) 809-1269 so we can assist you.  If the error was ours, we are happy to cover return shipping.  If the error was not ours, then unfortunately we are not able to do so.  We are always happy to help with exchanges, and if you send an item back to us then we will cover the return shipping back to you.

Thanks!  Call us anytime 8:30-5:30 M-F or send us a note at www.JustSuspension.com
Respond to this report!
What's this?

#18 Consumer Comment

Dont waiste your time, not helped at all

AUTHOR: Busted - (United States of America)

I called to just suspension company and talked to manager, she told me no matter if i ordered wrong part or they sent to me the wrong item, the customer still responsible for the return shipping cost. I never saw any companies did that before. I bought from jcwhiteney and they sent the wrong item, they took care that and i didnt pay anything, but not with just suspension, their error is customer error, i hope this not happened again to anyone who want to order from them but they have no responsiblity. All errors they make, their customer will cover for them. Good luck!
Respond to this report!
What's this?

#19 UPDATE Employee

We are still happy to help you, if you let us

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Thank you for calling!  We reviewed your conversation with Rene, and because it has been soooo many months since your order we waived all the normal policies for you and authorized your exchange.  We are even willing to pay for expedited shipping to send the exchange back to you.  Hopefully you will take us up on that offer and let us take care of this!  Thank you!
Respond to this report!
What's this?

#20 Consumer Comment

Honest Americans ? really ?

AUTHOR: Badluck - (United States of America)

I called, no helped after all, i told the issue to Rene (only Rep picked up the phone). I told to her, she took the wrong part for me, before i send back the shock, i was told Just Suspension will repay my return shipping charge due to company error. However, after i sent the wrong part to the company, i called back the Rene told me, she'll not refund my return shipping cost, the only she could do is UPGRADE my shipping? I told her, it was not my fault so how can i pay for the return shipping, (No answer). Is that honest americans ? please don't make real honest Americans upset. If you guy fault just admit that and make sure that issue not happen again, don't claim to your customers. 
Respond to this report!
What's this?

#21 Consumer Comment

This guy just keeps lying

AUTHOR: Scoobysteven - (U.S.A.)

This guy sounds like a parrot, makes claims(1983 business origination date), offers his discount(RIPOFF) code, then continues to claim desire for all customer's happiness, but these are just a bunch of words.  Only actions will correct a wrong, and your continued lies regarding something as insignificant as a business origination date leave me feeling that any money spent with your company, could result in a bad experience.  The difference between good customer service and poor customer service is, good customer service will acknowledge their mistake and correct the mistake, even if the correction results in lost profit, whereas poor customer service will never sacrifice profit or cost, to satisfy a customer, EVEN WHEN THE CUSTOMER'S DISATISFACTION IS A RESULT OF THEIR ERROR!  It's called, putting your money where your mouth is.
Respond to this report!
What's this?

#22 UPDATE Employee

Use discount code RIPOFF and save big $$!

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Give us a chance to help you, we are happy to and want every customer to be satisfied.  

Give us a call so we can help you anytime 8:30-5:30 Monday-Friday eastern time at (704) 809-1269 or email us.  Leave us a message after hours, we will return your call if you leave us a phone number.  We are confident you will find us to be honest americans that are working hard to save you money, get you parts quickly, and address any problems promptly.

We have been in business since 1983 and are happy to prove to you why we have millions of happy repeat customers.  Go to www.JustSuspension.com and usediscount code RIPOFF and give us a try, you will be happy you did!
Respond to this report!
What's this?

#23 Consumer Comment

Right or wrong

AUTHOR: Busted - (United States of America)

Call you? only one rep answer the phone, i have simple question and i think i don't have to call your company to get the right answer: if i ordered item from your company, and some reasons, YOUR COMPANY sent the wrong item to me, if i want to return it and get the correct item (EXCHANGE), who will pay for the return shipping? your company or me ? just simple like that. 
Respond to this report!
What's this?

#24 Consumer Comment

Beware the Liar!

AUTHOR: Scoobysteven - (U.S.A.)

I just love when people or companies like this, make a claim to bolster their fragile reputation, then when called to the attention of the descrepancy, they simply reiterate the lie, offering no supporting evidence, under the dilusion that by mere repetition, they can somehow make a lie become true.  In this company's imaginary world, they have been in business since 1983, according to public records stored, and viewable via state of North Carolina website, they have only been in business since 2005.
Respond to this report!
What's this?

#25 REBUTTAL Individual responds

We are happy to help, please let us

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Simply untrue, we were founded in 1983 and moved locations 7 years ago.  We care deeply about our customers, and want each one to have an incredible experience with us and save big money compared to the normal auto parts chains.  Call us (704) 809-1269 and we can explain why, we would love to hear from you.

Thanks!
Respond to this report!
What's this?

#26 Consumer Comment

The Lies Continue

AUTHOR: Scoobysteven - (U.S.A.)

It's interesting how companies lie about their company's longevity in an attempt to bolster consumer confidence in their reputation.  Case in point, this company's privacy statement on their website lists the name of their legal entity as Suspensions, LLC.  They claim to have been in business for 28 years?  The state of North Carolina(Google North Carolina Corporation) shows the LLC was formed in 2005.  These are government records devoid of influence and manipulation.  If this company will lie about an insignificant detail like company longevity, could you possibly expect them to tell the truth about anything else?
Respond to this report!
What's this?

#27 Consumer Comment

Use the discount and get big trouble.

AUTHOR: Badluck - (United States of America)

I used the discount and now i'm still not get the return shipping money and the correct item back yet. Sent couple emails to Just suspension but not reply back.
Respond to this report!
What's this?

#28 UPDATE Employee

Use discount code RIPOFF and save big $$!

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Were not perfect, but we want every customer to be satisfied.  Give us a call so we can help you anytime 8:30-5:30 Monday-Friday eastern time at (704) 809-1269 or email us.  Leave us a message after hours, we will return your call if you leave us a phone number.  We are confident you will find us to be honest americans that are working hard to save you money, get you parts quickly, and address any problems promptly.

We have been in business since 1983 and are happy to prove to you why we have millions of happy repeat customers.  Go to www.JustSuspension.com and usediscount code RIPOFF and give us a try, you will be happy you did!
Respond to this report!
What's this?

#29 General Comment

Past Customer, Never Again!

AUTHOR: Scoobysteven - (U.S.A.)

I must admit, my order went better than some, but I'll never order from these guys again.  I consider myself lucky.  For this company to claim 50,000 customers, only 4 angry, that is absolutely rediculous.  I've been in sales for 16 years, and I've discovered that no matter how fair one might be, you can never please everyone.  And for these people to suggest ever other customer is happy except these 4, that my friends is the sign of a guilty conscience.
Respond to this report!
What's this?

#30 Consumer Comment

They never changed

AUTHOR: Badluck - (United States of America)

I ordered a set of strut/shock for my car, and they sent me a set with one wrong item, called and discussed with the rep, after all she agreed to pay for my shipping return cost due to their error. i sent the wrong item back and called back to check the status and the shipping refund, she said, she cant refund for the shipping cost and "she'll ship the correct item w/o charged". sound like my fault not their fault. Beware of this Company. 
Respond to this report!
What's this?

#31 Consumer Comment

Wow, I feel the hate. Isnt this all about free speech?

AUTHOR: EDinOR - (USA)

I simply make a comment about my positive experiences with this company, and I get tarred and feathered.  Sheesh.  I guess this site is all about hatred.  DONT MAKE MY PRICES GO UP BECAUSE OF YOUR INEPTITUDE!
Respond to this report!
What's this?

#32 Author of original report

Don't tell us to "shut up" about our issues

AUTHOR: Badluckguy - (USA)

It's amazing to me that you are telling us to "shut up" about legitimate complaints. If it was your money, if you were treated as badly, would you "shut up"???? I'd like to think not. It's not fair for these internet companies such as Just Suspension to be able to get away with stealing peoples money.

Are you an emloyee....or relitave of someone there??? Then why do you care?? Butt out !! We are, will and can speak our minds.

We have a right to voice our opinions and complaints !! KYB has a right to know how vendors are representing their products and mistreating their customers.

As i said before....DO NOT BUY FROM JUST SUSPENSION.....THEY ARE NOT A GOOD COMPANY TO DEAL WITH!!! PERIOD !!!!!!

Thanks,

Lee S
Respond to this report!
What's this?

#33 Author of original report

Just Suspension.....Beware!! Not a good comopany to deal with

AUTHOR: Badluckguy - (USA)

This is a follow up to the cloud of smoke that Just Suspension issued in response to my complaint.

What they say is that they try their best. NOT true!! I gave them every oppertunity to do the right thing from the beginning. Crappy shipping and my shocks weren't even correct. They chose to take advantage of the situation they created with the false information and rip me off. Never will i deal with them again and i'll not buy a KYB product again either. With this kind of representation of their products, their quality is irrevelent.

Just so every one out there know's....i also contacted KYB Coorp office. I sent them a copy of my BBB complaint, explination of what had happened with their products, as detailed account of how their vendor acted in this situation and picts of the boxes as they arrived. I also explained that what was advertised didn't fit my make and model.

I requested them to pull there product from these crooks. These people and business is a bad reflection on their products and the way they do business globally.

So, if you've been ripped off by Just Suspension. Please...please...please file a complaint with KYB Coorp. They may be able to help if enough people speak up. They seemed to be concerned with my issues.

Remember..Just Suspension could have done the right thing..instead they ripped me off over 60$ on an order their site said would fit my vehicle and it didn't. I also had to pay return shipping. It might have been easier for them to have accepted the mistake and correct it.

DO NOT BUY FROM JUST SUSPENSION....in this case...cheaper isn't better. Your just setting yourself up for failure.

Thanks to all,

Lee S
Respond to this report!
What's this?

#34 Consumer Comment

STOP MAKING MY PRICES HIGHER

AUTHOR: EDinOR - (USA)

I've bought numerous items from these guys, everything has worked out fine and I have saved a lot of money.  All of you whiners are keeping them from shipping the parts, and are probably clogging up the phone lines too.  Just shut up so that the rest of us can get the good deals that they are offering.
Respond to this report!
What's this?

#35 UPDATE Employee

Discount Code RIPOFF only has one P in it

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

Feel free to use discount code RIPOFF for a great deal at www.justsuspension.com (dont use two p's like some people are trying ... that wont work :)  ... Also, have you noticed that all 18 Better Business Bureau reports were promptly resolved?  We always are happy to accept constructive criticism from our customers, which is why we are still in business after 28 years. Thank you!
Respond to this report!
What's this?

#36 Consumer Comment

To #5 Majr415

AUTHOR: co77493 - (United States of America)

Don't order from them.

You will not be pleased with the results.

Your attempt to use the code and trying to contact them should give you warning.

It will not be better when they have your money, trust me.

Respond to this report!
What's this?

#37 Consumer Comment

RIPPOFF code

AUTHOR: majr415 - (United States of America)

I was checking online to check the reputation of Just Suspension. I noticed there were a few complaints and also noted that the company made efforts to contest each, and offered consumers to try there service with a special discount code of RIPPOFF. I decided to take them up on the offer but when I went on their web site and attempted to use the code and check the quality of the service, It was rejected, stating it was an invalid code. I attempted to call customer service and it would go to a voice mail stating they were busy working on their cars.... makes me wonder how much credibility they have. Ill post an update if i am contacted by them.
Respond to this report!
What's this?

#38 UPDATE Employee

We are here to help, let us

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

We are not proud of any customer that has an unhappy experience with us.  We do really appreciate those that contact us and let us make it right.  Out of our hundreds of thousands of happy customers, we do have some unhappy ones.  Please accept our apologies.  Use coupon code RIPOFF with your order on JustSuspension.com and let us prove it to you!
Respond to this report!
What's this?

#39 Consumer Comment

Many complaints

AUTHOR: anonymous - (United States of America)

As of 4/12/11 I count 7 rip off reports and 18 Better Business Bureau complaints. I currently have a complaint also, but will write that separately. I don't see how you can be proud of this record.
Respond to this report!
What's this?

#40 UPDATE Employee

Use coupon code RIPOFF and try us out

AUTHOR: Just Suspension - (USA)

We have been in business since 1983, love cars, and want to prove that we can treat you right.  Place an order on justsuspension.com and use discount code RIPOFF for a great deal.   This coupon will work on our website.  Feel free to call us as well (704) 809-1269  Thank you, and we look forward to earning your business!
Respond to this report!
What's this?

#41 UPDATE Employee

We apologize

AUTHOR: Just Suspension - (United States of America)

We work hard to get packages properly to all of our customers, but sometimes things like this happen.  We apologize.  If you ever receive a package that was damaged by Fedex, please call us immediately so we can file a claim with Fedex and get replacements to you.  Unfortunately, for some reason people wait to open their packages until after the fedex timeframe allows and they get stuck with damaged goods.  Feel free to call customer service for immediate help as well.  We're quite proud that out of nearly 50,000 customers in 2010 only 4 were unhappy, and you can see that each one was resolved.  Thanks!
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory