• Report: #972504

Complaint Review: Labgenix

  • Submitted: Thu, November 22, 2012
  • Updated: Fri, December 07, 2012

  • Reported By: Runt — Somerset Kentucky United States of America
Labgenix
8677 Villa LaJolla Dr. #1231 Internet United States of America

Labgenix BeauteMD Charged for product without my authorization , Internet

*Consumer Suggestion: Get Your Money Back

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I ordered a trial version of this companies product for $2.95 and while balancing my checkbook found a charge of $79.95 in addition to the $2.95. This appears to be additional order of the product which I did not authorize. The website just talks about trial packages, not ongoing programs. The charge showed up on Thanksgiving day so I can do nothing about it until tomorrow. There is no email address on site for me to stop this charge through the company and I did not receive a confirmation email about the purchase. It appears they are making themselves as invisible as possible just to get this extra money. Now it will take my time to put a stop payment on this and the added cost of this process.

This report was posted on Ripoff Report on 11/22/2012 08:09 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Labgenix/internet/Labgenix-BeauteMD-Charged-for-product-without-my-authorization-Internet-972504. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Labgenix

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Suggestion

Get Your Money Back

AUTHOR: Tawana - (U.S.A.)

I had the same thing happen. They don't put the their Terms anywhere easy to find them. You have to basically click a tiny link at the bottom and read the very fine print. Nowhere as mentioned here, do they tell you you are signing up for an ongoing subscription when you order unless you dig for the fine print. They say FREE Trial and you only pay $2.95 s/h. After your 14 days they then just quietly hit your card for the full price of $81.00 for that same little Free Trial jar you just received. You try and dispute with them they will give you a run around, you go to your bank they will tell you the Terms are 14 days and you kept it longer. SO send it back anyway, forget the RMA if they don't want to refund you, but make sure you send it back with a tracking number. After the tracking number shows it was received by them, file your claim with them or the bank. Once they have the product you are due a refund. If you didn't know because you didn't see the tiny print and did not receive a confirmation email, which I didn't either, then that is a case of deceptive marketing practices. Send it back with a tracking number, then file a claim and provide the tracking number with your claim, get your refund. It is their own fault, they go out of their way to be invisible with their shady terms hiding the needed information and then try and stick you with the on going monthly subscription payments without you knowing what you just signed up for, that is DECEPTIVE.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X