• Report: #646911

Complaint Review: League of Power

  • Submitted: Sat, October 02, 2010
  • Updated: Mon, October 04, 2010

  • Reported By: DANI — MARION Indiana United States of America
League of Power
316 California Ave. #698 Reno, Nevada United States of America

League of Power LPO Solutions, LLC promote investment advice on internet for 27.00 and then after charging you , they then tell you you need to pay 2000.00 for complete program Reno, Nevada

*REBUTTAL Owner of company: Inaccurate Details

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

 WHILE LOOKING THROUGH SEVERAL INVESTMENT ARTICLES I RECEIVE DAILY THROUGH EMAIL I NOTICE AN ADVERTISEMENT FOR "THE LEAGUE OF POWER"  AFTER READING AND STUPIDLY BELIEVING THEY WERE LEGIT I SUBSCRIBED FOR THEIR SERVICE OF 27.00 MONTHLY.  AFTER CHARGING MY CREDIT CARD (2 MIN. OR LESS) I GET NOTIFIED BY THIS COMPANY THAT IN ORDER TO GET THE COMPLETE PKG. WHICH INC. CD'S AND OTHER NECESSARY THINGS FOR SUCCESS, I WILL NEED TO PAY AN ADDITIONAL DISCOUNTED PRICE 1997.00 FOR A YR. I IMMEDIATELY TRY AND SEND A REPLY FROM THE EMAIL THEY SENT ME.  NO GO, UNTIL A DAY LATER. THE EMAIL I RECEIVED THE NEXT DAY  SAYS TO UNSUSCRIBE CLICK HERE, HOWEVER NO REFUNDS!!

THERE IS ANOTHER REPORT ON YOUR SITE AND I PLAN TO UE SEVERAL OTHER BLOGS AS WELL.  I DID EMAIL MY BANK AS THIS IS THE WEEK-END AND WILL GO IN FIRST THING MON. AM   PLEASE BEWARE!! I BELIEVE I KNOW THIS MANS NAME (WILL NOT POST UNTIL I CONFIRM) AND HE HAS RUN SEVERAL OTHER SCAMS.  AFTER CHARGING ME, THIS COWARD HIDES BEHIND THE TITLE "THE MAN" WHILE DESCRIBING HIS EXCEPTIONAL MONEY MAKING ABILITIES.  THE WELCOME MEMBER LETTER HAS THE NERVE TO CALL ME ONE OF THEIR "SISTERS" NOW THAT I AM IN THIS EXCLUSIVE CLUB.  THEY ALSO SAY THAT YOU WILL HAVE TO STUDY THEIR MATERIALS FOR A YEAR TO GET GOOD.  THEY CONCLUDE BY SIGNING "BROTHER CRIST" I WILL NOT STOP UNTIL I GET EVERY PENNY ALTHOUGH THE AMOUNT MAY BE SMALL. CREDIT CARD WAS SHUT DOWN AFTER I READ ANOTHER REPORT I BELIEVE TO BE THE PERSON WHO CONTINUED TO MAKE ADDITIONAL CHARGES.  AS DETERMINED AS THEY ARE AT RIPPING PEOPLE OFF I AM AS EQUALLY DETERMINED TO FIGHT BACK FOR JUSTICE.  MY FRIENDS AND FAMILY TELL ME I AM WIRED FOR 440 WHEN HAVING BEEN WRONGED.  THESE PEOPLE BELIEVE THAT BECAUSE THE INTERNET  LACKS SOME LEGISLATION THEY CAN DO AS THEY PLEASE. TRUST ME THERE ARE LOTS OF AVENUES TO PURSUE. I WILL LEAVE NO STONE UNTURNED.  ihatescammers TRY BEING HONEST. I LIVE A VERY COMFORTABLE LIFE WITH HAVING TO RIP OFF OTHERS.  TRY MY METHOD, IT WORKS AND DOESN'T COST YOU A DIME. 


This report was posted on Ripoff Report on 10/02/2010 02:03 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/League-of-Power/Reno-Nevada-89509/League-of-Power-LPO-Solutions-LLC-promote-investment-advice-on-internet-for-2700-and-the-646911. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on League of Power

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

Inaccurate Details

AUTHOR: League of Power - (United States of America)

Hi Dani,

Thank you for your feedback.  However I think you are misunderstanding the situation.  You purchased a $27 membership of which you received the materials.  

We occasionally will let our customers know about other offers that might interest them.  The offer you were redirected to after purchase is a seperate offer.  This is not something you need to buy in order to use or get value from the $27 membership.  There is even a note at the top of that message explaining that this is an additional offer.  Nowhere do we say or imply that you need to purchase that program to get benefit from the membership you just purchased.  As that is not the case.

With everything we sell we include a full money back guarantee.

We apologize for any inconvenience or confusion we may have caused. The $27 you paid has been refunded in full. We have replied to your emails and left a few voicemail messages on your phone without hearing back from you. 

If there is anything else we can do to assist you or anyone else interested in our company please feel free to contact us using the details provided here:  http://www.leagueofpower.com/contact-us/

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X