• Report: #446992

Complaint Review: MAX COLON - BERRY PRO - IDS MAX - EORLDS BEST; ADV. ACAI; ACAI BERRY DETOX; ADVANCED WELLNESS

  • Submitted: Mon, April 27, 2009
  • Updated: Sat, July 14, 2012

  • Reported By:Apple Valley California
MAX COLON - BERRY PRO - IDS MAX - EORLDS BEST; ADV. ACAI; ACAI BERRY DETOX; ADVANCED WELLNESS
10134 6TH ST. Rancho Cucamonga, California U.S.A.

MAX COLON - ACAI BERRY DETOX - ADVANCED WELLNESS RESEARCH - IDS MAX - ADV. ACAI - BERRY PRO - EORLDS BEAST - BERRY TRIA online trial offers that then rip you off and charge emmed. and empty your bank acvcount w/bank's blessing Rancho Cucamonga California

*REBUTTAL Individual responds: Rancho Cucamonga in California stole my money

*UPDATE Employee: "Unauthorized" charges

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I saw an ad for comparison of "Acai" products. After reading every word repeatedly, I agreed to accept a 'no risk trial offer' for 3 Acai products with a
15 day trial to cancel in and have no chgs. other than initial s/h chgs. for which I had to give my bank info. There were several 'prompts for "Colon Cleanse" which had a 15 day supply and 14 cancel offer. Over a period of 3 days, March 16, March 17 and March 23. I accepted these offers which had initially appeared on one site.

The products arrived on March 25, March 26 and March 27 which was the 'Colon Cleanse'. It was a Friday and the office was closed over the weekend. I already had been advised against this product because I am very seriously ill. But I had several days yet to cancel on all products .

On Sunday, March 29, I checked my bank statement online about something else. I was exceptionally ill and needed to make sure my grandchildren got Easter baskets and food. I discovered the bank was paying a $89.95 chg.
and had two more of equal size they intended to pay. I called the 24 hr. # for the bank trying to find out what was going on.

Instead of any so-called 'trial', they had immediately put the charges into the bank to be paid. On March 30th I called the bank and got the main office apparently of Union Bank. A woman in the "Fraud - Claims' Dept. there was extremely rude and refused to take a claim. I was so ill that an ambulance had been called which I refused because I needed to find out where my money was. I have nowhere and no one to turn to for help. she hung up on me telling me to call someone else to take the claims info.

I called on March 30th to my branch in Simi Valley and talked to the Customer
Service Mgr. who was very helpful and took the claim and gave me the address for the "Claims' Branch in Brea telling me they would investigate it and get back to me.

The next day I was rushed by ambulance quite close to death to hosp. My son said there was never a call or letter from the 'Claims' Branch. As soon as I was released from the hosp. still quite critically ill, the first thing I did was call my branch. They had heard nothing so I called the 'Claims' branch and asked if I could get an email address to send an email to them. The gentleman said I could use his email and he would see to it that the proper people got it immediately. I haD A LONG EMAIL DESCRIBING ALL THE EVENTS THAT TOOK PLACE AND WHY IT WAS 'FRAUD' AND THE MONEY NEEDED TO BE REPLACED.

I never heard a thing from them. So I emailed them again carefully detailing everything and pointing out that the proof was on their own bank statement since it was impossible to have missed the 'trial period' with the dates of ordering to payment outlined by the bank itself. I still heard nothing. I could not buy food or medicines, etc. It's caused incredible hardship and loss.

Today (March 27) I called my branch after having heard nothing at all from Brea. The customer service mgr. called me back to tell me that "April" at the 'Claims" branch had denied my claim. I was totally wiped out and it was an absolute RIP-OFF by these companies using various names and aliases And by the bank I had entrusted to protect me from Fraud and Rip-Offs.

The bottom line is that 'April' could not even bother to check anything out, and had no qualms about totally wiping out someone like me. My grandchildren had no Easter and I could not buy food or needed medications
which is threatening my very life. I wonder how it is so easy for such people to actually 'help' these Rip-Off artists and destroy innocent people because they think they are invincible perhaps?????

I would like to encourage everyone to check with "Rip-Off Reports" Before they enter into any transactions, and check all areas and not just one word. It just may save a life. Remember the names of these companies and tell
everyone. And Don't trust your bank to do the right thing or you may be doubly RIPPED-OFF!!!!!

Donna
Apple Valley, California
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 04/27/2009 06:13 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/MAX-COLON-BERRY-PRO-IDS-MAX-EORLDS-BEST-ADV-ACAI-ACAI-BERRY-DETOX-ADVANCED-WELLNESS/Rancho-Cucamonga-California-91730/MAX-COLON-ACAI-BERRY-DETOX-ADVANCED-WELLNESS-RESEARCH-IDS-MAX-ADV-ACAI-BERRY-446992. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on MAX COLON - BERRY PRO - IDS MAX - EORLDS BEST; ADV. ACAI; ACAI BERRY DETOX; ADVANCED WELLNESS

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Individual responds

Rancho Cucamonga in California stole my money

AUTHOR: maria najdek - (United Kingdom)

cleave and stole company took 5 time same money for 1 product-so stole 196

be carful dont buy nothing from the fraud company
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

"Unauthorized" charges

AUTHOR: Customer Relations - (U.S.A.)

We do find your situation extremely unfortunate, however, when you agreed to the terms and conditions at the time of submitting your application, you agreed to monthly charges if you did not cancel your account within the 15 day trial period. We do hope this has cleared up any confusion you may have had concerning your account. For further questions or comments please contact us directly at 866-870-7042 or email support@maxcolon.com.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X