• Report: #972219

Complaint Review: MBW Furniture

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Wed, November 21, 2012
  • Updated: Wed, November 28, 2012

  • Reported By: Heidi Culbertson — Denver Colorado United States of America
MBW Furniture
4777 Fulton Industrial Boulevard Southwest Atlant SW Atlanta, Georgia United States of America

MBW Furniture MBW highly overstated the condition of the cabinet I purchased. It was worth about half of what I paid. Do not do business with this organization SW Atlanta, Georgia

*UPDATE Employee: Denver, Co

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

MBW highly overstated the condition and quality of the cabinet that I purchased. I paid $1000 for a piece of furniture worth about $400. This is not a reputable organization. They are dishonest and should be avoided.

This report was posted on Ripoff Report on 11/21/2012 11:56 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/MBW-Furniture/SW-Atlanta-Georgia-30336/MBW-Furniture-MBW-highly-overstated-the-condition-of-the-cabinet-I-purchased-It-was-wort-972219. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on MBW Furniture

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Denver, Co

AUTHOR: mbwfurniture - (USA)

We are very sorry you are not satisfied with your purchase. It was, however, an antique. We strive to document both in images as well as within the listing descriptions, the exact condition of all furniture that comes through our doors, especially antiques. We had sent you numerous products to review before you made your final selection, which we also discounted for you, as well as offered to accept a return in accordance with our policy. If you would still like to return the item in the condition you received it in, please contact us.

MBW Furniture
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory