• Report: #271060

Complaint Review: Mykazaagold.com

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Wed, August 29, 2007
  • Updated: Fri, August 31, 2007

  • Reported By:houston Texas
Mykazaagold.com
mykazaagold.com Internet U.S.A.

Mykazaagold.com no refund Internet

*UPDATE Employee: MyKazaaGold Customer Service.

*UPDATE Employee: MyKazaaGold Customer Service.

*UPDATE Employee: MyKazaaGold Customer Service.

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I was unable to install mykazaagold's software on my computer due to firewall issues. I got so frustrated I deleted their program. I never logged on to their service. I requested a refund. This was denied. As far as I'm concerned, I have been ripped off. While there maybe many who like their service and are happy with it, I am not one of them. I would be interested in knowing about other complaints about this company.

Thanks

Don
houston, Texas
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 08/29/2007 10:50 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Mykazaagoldcom/internet/Mykazaagoldcom-no-refund-Internet-271060. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Mykazaagold.com

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 3Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

MyKazaaGold Customer Service.

AUTHOR: Terry Bogard - (U.S.A.)

Dear Don.

On behalf of MyKazaaGold.com I would like to make it clear that Our first and foremost priority is customer satisfaction, we treasure our customers and help them in any way possible through email or by phone, The only reason we Insist on help and giving it one more try is just because we want you to fully enjoy what you have paid for. If the software doesnt work for any given reason we offer a refund.
We tried to help you by email and phone and It could have worked out if you would have given us one more chance but we never heard back from you.
Please email us at support@mykazaagold.com and let us know how we can settle this according to your satisfaction.

Best regards

Terry
MyKazaaGold support team
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

MyKazaaGold Customer Service.

AUTHOR: Terry Bogard - (U.S.A.)

Dear Don.

On behalf of MyKazaaGold.com I would like to make it clear that Our first and foremost priority is customer satisfaction, we treasure our customers and help them in any way possible through email or by phone, The only reason we Insist on help and giving it one more try is just because we want you to fully enjoy what you have paid for. If the software doesnt work for any given reason we offer a refund.
We tried to help you by email and phone and It could have worked out if you would have given us one more chance but we never heard back from you.
Please email us at support@mykazaagold.com and let us know how we can settle this according to your satisfaction.

Best regards

Terry
MyKazaaGold support team
Respond to this report!
What's this?

#3 UPDATE Employee

MyKazaaGold Customer Service.

AUTHOR: Terry Bogard - (U.S.A.)

Dear Don.

On behalf of MyKazaaGold.com I would like to make it clear that Our first and foremost priority is customer satisfaction, we treasure our customers and help them in any way possible through email or by phone, The only reason we Insist on help and giving it one more try is just because we want you to fully enjoy what you have paid for. If the software doesnt work for any given reason we offer a refund.
We tried to help you by email and phone and It could have worked out if you would have given us one more chance but we never heard back from you.
Please email us at support@mykazaagold.com and let us know how we can settle this according to your satisfaction.

Best regards

Terry
MyKazaaGold support team
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
Wal-Mart.com USA, LLC

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory