• Report: #114467

Complaint Review: National Small Business Alliance

  • Submitted: Mon, October 25, 2004
  • Updated: Wed, February 16, 2011

  • Reported By:Juneau Alaska
National Small Business Alliance
PO Box 1630 Cathedral City, California U.S.A.

National Small Business Alliance Scam Alert, company misrepresents goods/services offered, illegal electronic fund transfers, fraudulent business activities Cathedral City California

*Consumer Comment: I have the same problem! Unable to reach customer service, promised refund and never received it.

*REBUTTAL Owner of company: NO MESSAGE WOULD BE TAKEN

*REBUTTAL Owner of company: REFUND SENT 10/11/04

*Consumer Comment: I'm also wait for a refund Dennis Call me I want my money back your company took from me!!!!!

*REBUTTAL Owner of company: YOU ARE SADLY MISTAKEN

*Author of original report: services you offered would do us absolutely no good here in Anchorage, Alaska, and the package your company represented was false and misleading

*REBUTTAL Owner of company: YOUR DIRECTOR IS LYING

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

National Small Business Alliance, is a deceitful scam and should be fined for their fraudulent business activities.
While out of country on corporate business, they called and spoke with a director whom clearly stated via phone that any decisions on obtaining credit had to be voted on before the board and we would get back to them on the decision.

When I came home, and went over the financial report I noticed two Direct Withdrawals, National Small Business Pre-Auth Pmt's, 9/2/04 $99.00 & 9/16/04 $239.40. I called the number on 9/21 and canceled I was told by Rep Artis #203,(conf.#12501162AGWO92104) we would receive a full refund credited back to our corporate bank account on returning the package they sent. We tracked and confirmed the delivery, of the package and haven't been able to reach them via phone since.

I am going back to the bank with all the Rip-off Reports, maybe with that in hand they will credit us back and file suit against the company for their reimbursement.
As for the rebuttal from the company on how they have "recorded authorization" (which I have requested a copy of numerous times from them) is that even legal?

Tammy
Juneau, Alaska
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 10/25/2004 11:24 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/National-Small-Business-Alliance/Cathedral-City-California-92235/National-Small-Business-Alliance-Scam-Alert-company-misrepresents-goodsservices-offered-114467. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on National Small Business Alliance

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 3Consumer 4Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

I have the same problem! Unable to reach customer service, promised refund and never received it.

AUTHOR: Cipriano - (United States of America)

Dennis,
I called in to cancel the "membership" and never received a refund for any of the withdraws.
I had 3 different withdraws within a week ( $1 , $159.95 , $349.95 ) and never received a refund.
My financial institution attempted to contact your customer service and was also unable to get through.
I hope you can also help me in this matter.
Thanks
Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

NO MESSAGE WOULD BE TAKEN

AUTHOR: Dennis - (U.S.A.)

Stacey,

I tried calling you this morning and a man answered. He stated you were out of town until Friday. I asked him if I could leave a message for you. He said no and to call back Friday.

I did try . . .
Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Owner of company

REFUND SENT 10/11/04

AUTHOR: Dennis - (U.S.A.)

Stacey,

According to our records, a refund was sent on 10/11/04 for $99.95.

I did check the bank and the check hasn't cleared. I have put a stop payment on it and will have a new one reissued. I will call you this morning to make sure we have your correct address.
Respond to this report!
What's this?

#4 Consumer Comment

I'm also wait for a refund Dennis Call me I want my money back your company took from me!!!!!

AUTHOR: Stacey - (U.S.A.)

I also posted a complaint on this compnay. I have left messages and no one from NSBA has called me back, so Dennis please use this as confirmation that it is quick a few of use that your company has misrepresented itself too and took money out of our accounts and yet has to refund it back. This is not the only site I visited to file a complaint. Your company needs to be fined or jailed...
Respond to this report!
What's this?

#5 REBUTTAL Owner of company

YOU ARE SADLY MISTAKEN

AUTHOR: Dennis - (U.S.A.)

Tammy,

We have had over 90,000 companies go through the process. We have less than 10 complaints through RipOffReport. Each person has received their refund. I will wager that our satisfaction rate is much much higher than your company could ever hope for.

In addition, we use a prerecorded disclosure that explains exactly how the funds come out of the members account. It has been the same message for two years. It CLEARLY states that the $239.40 will be coming out within 20 days and in ALL cases, the buyer HAS to agree for the sale to go through. If you actually take the time out to listen to the recording you will hear first hand but you won't. No one who uses this site ever has.

As I have done with the other people complaining, I ask that you call me personally. to date NOT ONE has and I expect the same from you.

What I am finding out about this site is that people like to vent and invent and blow things way out of proportion, similar to mob behavior, just to get their 15 minutes of fame. Yet not one of you have had the guts to call me directly. Not one.
Respond to this report!
What's this?

#6 Author of original report

services you offered would do us absolutely no good here in Anchorage, Alaska, and the package your company represented was false and misleading

AUTHOR: Tammy - (U.S.A.)

To Dennis Mario: The agreement you have recorded with our director is correct. He gave you authorization to debit the business account for 99.95 to receive and review the package. Upon receipt of package, it was discovered that the services you offered would do us absolutely no good here in Anchorage, Alaska, and the package your company represented was false and misleading. You speak of integrity and apologies, yet your representatives were completely rude and obnoxious when we contacted your office. How many times do we have to endure your poor business and phone etiquette just to decline your offer? You have been directed to refund both the 99.95 and the additional debit of the 239.40 which we expected immediately. The opposite is correct, whereas we contacted your office over a month ago and as of yet receive negative responses from you and your organization. This continual rant on this website is the only place we have found that not only finds your company infamously corrupt, but seems to keep your tongue civil as well. After numerous calls to your company, and your continued denial of any wrongdoing, tells me and those of who read this website that you are getting deeper and deeper in this hole you have created. My suggestion is to immediately refund these monies before your civil and legal liabilities increase exponentially. As for your asking for us to "please" call, we have called and overwhelmingly agree that your employees are incapable of taking "no" for an answer. That inability doesn't make much sense when you offer a free 30 day trial and you debit the full annual fee before the 30 day "free" trial is even complete.
Respond to this report!
What's this?

#7 REBUTTAL Owner of company

YOUR DIRECTOR IS LYING

AUTHOR: Dennis - (U.S.A.)

Your director is lying. Please call our membership services group and listen for yourself. He ststed HE had decision making ability and authorized the charges.

Do you realize that each time I have asked someone to call no one does? Please do call. Once we provie it to you, we expect an apology.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X