• Report: #190633

Complaint Review: Netflix

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Tue, May 09, 2006
  • Updated: Tue, May 09, 2006

  • Reported By:Auburn Georgia
Netflix
netflix.com Internet U.S.A.

Netflix poor customer service, movies do not work, slow turn around Duluth Georgia Internet

*Consumer Comment: yes I did report to them

*Consumer Suggestion: Response

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I tried out the netflix site. At first we liked it. Then it came to a point to where every movie that we received would not play because it was too scratched. Also, the company would take it upon theirselves to change the order of my que and not send the movies I wanted in the order I wanted. When I called about it they said they would give me a half month credit and fix the problem immediately.

Well, I waited a week and a half and still never received a movie so I called them back and told them to cancel my membership and refund all of the money that they had taken out of my account that month.

They finally refunded all of my money, but then tried to say I had five of their movies and unless I returned them I would be charged for them. I had no movies so called them to let them know this.

They took money anyway from my bank account. The only way I got this money back was to go to my bank and file a complaint with my bank and they refunded my money stopped netflix from taking more.

Phyllis
Auburn, Georgia
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 05/09/2006 08:07 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Netflix/internet/Netflix-poor-customer-service-movies-do-not-work-slow-turn-around-Duluth-Georgia-Interne-190633. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Netflix

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 2Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

yes I did report to them

AUTHOR: Phyllis - (U.S.A.)

Yes I did report to them that I never recevied the movies. However because they did not have them back they still took the money from my account.
Respond to this report!
What's this?

#2 Consumer Suggestion

Response

AUTHOR: Jamie - (U.S.A.)

When you canceled the subscription had you reported in your online account that you had not received them? If you did not, then Netflix will assume you received the movies. You have 7 days from the time you cancel to send them back.

If you never reported them as not received, then you are facing an uphill battle with them.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory