• Report: #986681

Complaint Review: Nomorerack.com, Inc.

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, December 24, 2012
  • Updated: Tue, December 25, 2012

  • Reported By: Tanya — Issaquah Washington United States of America
Nomorerack.com, Inc.
381 Park Avenue South Internet United States of America

Nomorerack.com, Inc. Scammed; False Advertising Internet

*Author of original report: First Attempt to Remedy Issue

*UPDATE Employee: NoMoreRack.com - Customer Care

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

This company took my money, and failed to send me the product I ordered.  They do not have 24/7 customer service, as their site alledges, and they will not work with you to resolve any matter.

Initially, when I placed my order, I was told by the recipient that the address I was using was no longer valid.  Within an hour I had sent an email to nomorerack's customer service to alert them that I needed to change the shipping address.

I did not get a response for 3 days.  I sent a message every day, and when I finally did get a response, the agent told me that there was nothing they could do as it had been outside of the "24 Hour Window" since I had placed the order, to change the order.  I have 10 pages worth of emails going back and forth about how I had contacted them within a timely manner, and how they needed to change my information.  They refused to assist me.  I also reviewed their "terms and conditions" and "legal disclaimer," and no where in either, does it have any sort of "change of shipping address" disclaimer alledging that the consumer has only 24 hours to contact the company.

Then I received shipping notifications on each item separately.  One item was never delivered, despite the USPS stating it was.  I currently have an investigation open on that package as there was no delivery.  The second shipment notification was delivered to an entirely different person in an entirely different city (though closer to the preferred shipping address).

This company obviously has no intention of making the order right, or refunding my money.  They should not be allowed to do business, at all, in any country.

This report was posted on Ripoff Report on 12/24/2012 05:12 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Nomorerackcom-Inc/internet/Nomorerackcom-Inc-Scammed-False-Advertising-Internet-986681. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Nomorerack.com, Inc.

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

First Attempt to Remedy Issue

AUTHOR: T. Stewart - (United States of America)

**Sent via email and posted online**

To Whom it May Concern:

This was your rebuttal to my complaint:

"Hi,

We sincerely apologize for the inconvenience we have caused you. We are sorry to hear that you have not yet received your order. We most certainly assure you that we are more than willing to have this matter immediately resolved for you. If you can please email the details of your account to experience@nomorerack.com, we would be more than happy to help rectify this matter to the best of our abilities.

Customer satisfaction is our number one priority and we want to do whatever we can to make your experience shopping with Nomorerack as perfect as possible."

Here is my order number: 4125239.  It should have all of the information you need in order to contact me.  I want a full refund.  You charged my card within 24 hours of the order, yet nothing has been received and I was given false shipping information.  I want my refund within 72 hours, or I will file a fraud complaint with my financial institution, as well as pursue civil remedies.

Thank You.
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

NoMoreRack.com - Customer Care

AUTHOR: Nomorerack.com Customer Care - (United States of America)

Hi,

We sincerely apologize for the inconvenience we have caused you. We are sorry to hear that you have not yet received your order. We most certainly assure you that we are more than willing to have this matter immediately resolved for you. If you can please email the details of your account to experience@nomorerack.com, we would be more than happy to help rectify this matter to the best of our abilities.

Customer satisfaction is our number one priority and we want to do whatever we can to make your experience shopping with Nomorerack as perfect as possible.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory