• Report: #521004

Complaint Review: PREMIUM WHITE

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Sat, November 07, 2009
  • Updated: Wed, November 25, 2009

  • Reported By: Sue — Bensalem Pennsylvania United States of America
PREMIUM WHITE
22100 E. 26th Ave #100 Aurora, Colorado United States of America

PREMIUM WHITE (While I am SURE that they DO have OTHER names, I don't know what they are) SCAM - signed up for $2.95 "trial" offer but at end saw I'd be charged $48 something MONTHLY - unable to CANCEL! Aurora, Colorado

*UPDATE Employee: Hello,

*UPDATE Employee: Hello,

*Author of original report: COMPANY's REBUTTAL

*UPDATE Employee: Hello

*General Comment: Premium White , Dazzle Smile, Dazzle White are the same product

*Author of original report: Is Premium White the SAME as Dazzle WHite?

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

 







I saw a "news article" on the AOL "home page" about a mom who'd found a really cheap and totally effective way to get white teeth.   (SHAME on AOL, by the way!!!    I did mis-take it for a NEWS story, BECAUSE of having seen in under their "news" headlines!)

 

I clicked on the link, provided all the information to get the product for only $2.95 S & H, but, just as I was about to answer "no" to shipping insurance, I saw, in fine print, that I would be sent a "tray" for $48 some dollars and I'd be billed monthly thereafter.   

 

As soon as I saw that, I called the number on the site:    866-843-7617.    This was BEFORE leaving the site!    

 

They told me they'd cancel the $2.95 charge but that I'd owe $80 some dollars when I received something from them in a few weeks.    (How it went from $48 to $80, I don't know)

 

I told them that I didn't want anything from them, that I had immediately called them upon seeing this charge, even before navigating away from their website!

 

They told me it was too late, the order had gone out immediately and they had no way to stop it.    I also subsequently called a second number, 866-528-6214, to no avail.    When I asked to speak to a supervisor, I was told there was no one else I could speak with.   

 

Oddly enough, they did immediately send me confirmation of my cancellation, but, still, no one there could do ANYTHING about stopping the order, even though it had been placed only a minute before my first call.    Unbelievable!!!

 

I called a third number, 888-591-2190, only to get the same story.    They did tell me that I could return the product if I got it back to them by Nov. 25th, but that they would not provide me wtih a return label, that I would have to bear the cost of returning the product.

 

If I am not mistaken, one normally has THREE DAYS to cancel a transaction, so I find this extremely outrageous.     After my second call, I called my bank and reported my card stolen, in the hope of stopping their $80 some dollar charge.    But these guys are FAST!    My card had ALREADY been charged!!!!    

 

This company is a FRAUD, engaging in seriously disreputable business practices.   Furthermore, there had also been something else that I had to "click on" in order NOT to automatically add that "extra" (some fitness thing) to my order!

 

SOMEBODY needs to do something about these predators!    I STRONGLY suspect that they are the same folks operating under the name of Dazzle White as the stories sound so similar!

 

Well, I guess I've learned my lesson!     While I've dealt with tons of companies over the internet over the past 10 years or so, I have NEVER encountered anything like this before.    So, while most businesses are reputable, I'll always chedk Rip Off before ordering anything from anybody again!

This report was posted on Ripoff Report on 11/07/2009 02:17 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/PREMIUM-WHITE/Aurora-Colorado-80019/PREMIUM-WHITE-While-I-am-SURE-that-they-DO-have-OTHER-names-I-dont-know-what-they-are-521004. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on PREMIUM WHITE

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
2Author 4Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Hello,

AUTHOR: Cathy Thompson - (United States of America)

Hello,

If there was some confusion about your subscription, we honestly didn't mean to inconvenience you in any way.  Our goal is not to inconvenience our customers .The terms and conditions of our offer are very visible on

the order page, they are stated on the order page where you confirm your order, located directly to the top of where your credit card information was entered. There is also a link at the top of the home page that opens

up the terms and conditions in a separate window. Customer service is our number one priority and we do everything we can to be open with all of our customers. Of course, mistakes can be made; and if you were not

aware of our terms and conditions in our site, we are happy to offer you a full refund if you return the unused product back to us. We have always honored our 30-day guarantee and will continue to do so.

You can talk to customer support seven days a week. Our U.S.-based help lines are also staffed each and every day of the week to respond to any questions you may have both before and after your order. Simply call

us at 866-528-6214 or visit our 24/7 live help at http://www.premiumwhiteultra.com/contactus.php and we will be happy to walk you through the entire cancellation process.

Your satisfaction is our number one concern,

Thanks,
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

Hello,

AUTHOR: Laura Lauradd - (United States of America)

Hello,

If there was some confusion about your subscription, we honestly didn't mean to inconvenience you in any way.  Our goal is not to inconvenience our customers .The terms and conditions of our offer are very visible on

the order page, they are stated on the order page where you confirm your order, located directly to the top of where your credit card information was entered. There is also a link at the top of the home page that opens

up the terms and conditions in a separate window. Customer service is our number one priority and we do everything we can to be open with all of our customers. Of course, mistakes can be made; and if you were not

aware of our terms and conditions in our site, we are happy to offer you a full refund if you return the unused product back to us. We have always honored our 30-day guarantee and will continue to do so.

You can talk to customer support seven days a week. Our U.S.-based help lines are also staffed each and every day of the week to respond to any questions you may have both before and after your order. Simply call

us at 866-528-6214 or visit our 24/7 live help at http://www.premiumwhiteultra.com/contactus.php and we will be happy to walk you through the entire cancellation process.

Your satisfaction is our number one concern,

Thanks,
Respond to this report!
What's this?

#3 Author of original report

COMPANY's REBUTTAL

AUTHOR: Sue S. - (United States of America)

Aw!    That all sounds SO SWEET!    Yet, the bottom line here is that YOUR company is a total SCAM operation!

Fortunately, it now appears that the WORST you may have SCAMMED me for is the $2.95.    That charge apparently went through, DESPITE the fact that I got an e-mail from your company indicating that it would NOT be charged.   

 Well, the FRAUD department of my bank was immediately alerted to this problem and I WILL include a COPY of your company's acknowledgement of the IMMEDIATE CANCELLATION of my order, as soon as (within MINUTES) I realized that I was dealing with a fraudulent company, when I submit the paperwork to them DOCUMENTING the fraudulent nature of this transaction.

FORTUNATELY, it now appears that by reporting my credit card (a huge inconvenience to me) STOLEN, I WAS able to SHUT down your FRAUDULENT charges for anything beyond the up-front claim of $2.95.    

Furthermore, I was supposed to have received your product by Nov 14th and would have had to return it to you NLT Nov. 25th.     SUPPOSEDLY, there was NO WAY to STOP this process.    

Yet, here it is, NOv. 14th, and I have NOT, thankfully, received your BOGUS product!  Not to mention that the credit card for which I had authorized the $2.95 charge (nothing more) was IMMEDIATELY shut down, so I now feel fairly confident that I will NOT be one of your many VICTIMS of scamming, thank God!

I am an intelligent, well-educated person and, for that reason, I was quickly able to recognize your company as fraudulent and take immediate action to prevent you from victimizing me to any extent.    Yet, you people ARE good!    You really are!    Despite my intelligence and education, you DID manage to lure me in!    SHAME on you!    If you could get that far with me, I can only IMAGINE how far you could victimize folks less astute than I am!

I SINCERELY hope that my efforts will help to SHUT DOWN your operation so that you won't be able to SCAM any more folks!     Really!    Your company is a DISGRACE to the internet and, sadly, will probably cause folks like me to give more pause to dealing with the vast majority of LEGITIMATE online businesses!

SHAME on you!    GOod riddance to bad rubbish!     I sure HOPE that your company/business goes down in flames before many more folks get scammed!

S.S.

 

Respond to this report!
What's this?

#4 UPDATE Employee

Hello

AUTHOR: K.Ring - (United States of America)

Hello,

 If there was some confusion about your subscription, we honestly didn't mean to inconvenience you in any way.  Our goal is not to inconvenience our customers .The terms and conditions of our offer are very visible on the order page, they are stated on the order page where you confirm your order, located directly to the top of where your credit card information was entered. There is also a link at the top of the home page that opens up the terms and conditions in a separate window. Customer service is our number one priority and we do everything we can to be open with all of our customers. Of course, mistakes can be made; and if you were not aware of our terms and conditions in our site, we are happy to offer you a full refund if you return the unused product back to us. We have always honored our 30-day guarantee and will continue to do so. You can talk to customer support seven days a week. Our U.S.-based help lines are also staffed each and every day of the week to respond to any questions you may have both before and after your order. Simply call us at 888-948-5508 or visit our 24/7 live help at http://www.dazzlesmilepro.com/contactus.php and we will be happy to walk you through the entire cancellation process.

Your satisfaction is our number one concern, .

Thanks,

Respond to this report!
What's this?

#5 General Comment

Premium White , Dazzle Smile, Dazzle White are the same product

AUTHOR: Victim - (United States of America)

Premium White , Dazzle Smile, Dazzle White are  the same product.
 The company changes this product name very often due to complaints. I'm usually very careful when it comes to internet purchases, but I fell to this scam because it showed CNN, MSNBC..symbols which made it looked credible. My CC company (Chase) called me to warn me about this fraud company and asked me to cancel the membership within ten days. At that time, I realized the hidden terms and conditions on Dazzle Smile website. I then Googlle searched the product and found lots of complaints on the Internet. I should have done the search before order these "free" trials.
Thank you for posting. Hope your post will help preventing people from falling into this scam.
Respond to this report!
What's this?

#6 Author of original report

Is Premium White the SAME as Dazzle WHite?

AUTHOR: Sue S. - (United States of America)

I can't HELP but wonder if "Premium White" may be the SAME as "Dazzle White", given the similarity of complaints!
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory