• Report: #358862

Complaint Review: REMILLIONS, Everyday Legal Forms, Family Savers Club, Business Fund 100, & Grant Search

  • Submitted: Mon, August 04, 2008
  • Updated: Wed, September 17, 2008

  • Reported By:Hampton New Hampshire
REMILLIONS, Everyday Legal Forms, Family Savers Club, Business Fund 100, & Grant Search
Saint George, Utah U.S.A.

REMILLIONS, Everyday Legal Forms, Family Savers Club, Business Fund 100, & Grant Search These companies illegally withdrew monies from my bank account after ordering a FREE 1.97 CD. This caused overdraft charges . The total amount came to $338.88. Saint George Utah

*UPDATE EX-employee responds: Ridiculous

*UPDATE Employee: Resolution Offer

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I ordered a cd of a list of grants to apply for. It was advertised as free. You only had to pay $1.97 shipping and handling. All of a sudden I had 11 unauthorized charges on my bank account. Together with the insufficient funds charges the total came to $333.88. I spoke to the bank when the charges first appeared last month, but they were skeptical because my card number had been used.

I think they thought I had ordered things and had just forgotten. NOT THE CASE!!!! I had never even heard of these companies never mind ordered anything or any service. I am so angry that these companies can get away with this crap!!! It is out and out theft!!!!

I want my monies returned to me. I am disabled with Multiple Sclerosis and get a small government check every month to live on. I can not afford this nonsense.
This really needs to stop!!!!

Hampton, New Hampshire

Go to your bank within 60 days of the charge, or as soon as you know about the charge, don't delay, and tell them that there has been fraudulent activity within your account. Explain that you wish to file a dispute, and demand that they assist you in accordance with Federal Regulation E.

According to the majority of victims interviewed by Rip-off Report, those who immediately called their banks to dispute the charges did not get very far. Many victims got the following responses from their banks: we could not do anything for you or you waited too long; it has been more than 60 days.

If the bank is says that you have waited too long, explain to them how you called their 800 number as soon as the charges were found, and were told by the bank that nothing could be done. Remind the bank that they failed to assist you properly at the 800 #, and instead, provided you with an inadequate explanation of your right to dispute. Tell the bank that it's their fault time has expired, and since they gave you the wrong info to begin with, they will just have to deal with it, take the loss and reverse the charges.

Tell them the truth; this was unauthorized and your account was NOT to be charged! Keep emphasizing how you never authorized anything! Direct them to the hundreds of victims reports that were filed on Rip-off Report.com. And if you're at the bank, walk them over to their computer and make them go to this site! If you are on the phone with them, tell them you will wait while they access this site! Either way, be persistent!


Let them know nicely, that you were advised to Report them (the Bank) and this situation to the Banking Commission in your state. Since each state has a different name for the agency/controller over banks, find that name before you call or get to the bank so you can throw it in their face. The more knowledgeable you appear to be, the further you will get.

And just continue to demand the Federal Regulation E form! The bank CAN, MUST and WILL reverse the charge! But, you must be persistent; ask to speak to the supervisor or the area manager for all the branches in the state.

Let the bank personnel know you are meeting with the media later in the day, that you would much rather they do the right thing (as most other banks have) by looking at the complaints and immediately reversing the chargetruth.

If you have to, be loud (but nice) in front of other customers. If you are just calling by phone, the above tactics still worshould k. The bank can easily fax or mail to you the Federal Regulation E dispute form.

This report was posted on Ripoff Report on 08/04/2008 06:33 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/REMILLIONS-Everyday-Legal-Forms-Family-Savers-Club-Business-Fund-100-Grant-Search/Saint-George-Utah/REMILLIONS-Everyday-Legal-Forms-Family-Savers-Club-Business-Fund-100-Grant-Search-Th-358862. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on REMILLIONS, Everyday Legal Forms, Family Savers Club, Business Fund 100, & Grant Search

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
0Author 2Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE EX-employee responds


AUTHOR: Formeremployee - (U.S.A.)

I worked at everydaylegalforms.com for five months. every day i'd get calls from people claiming we'd stolen their money.
i can tell you that nothing was stolen. they had to deliberately click a box while ordering something related that asked for a FREE THIRTY DAY TRIAL and then to be billed 9.95.
in no way was anyone subverted. i saw how the sign up process worked and you'd have to be a complete idiot not to see what was happening.
while i have no fond feelings at all for this company, i'm protesting the notion that monies were stolen. every single customer signed up for the services. anyone who says otherwise is fooling themselves.
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

Resolution Offer

AUTHOR: Ryan - (U.S.A.)

First of all let me offer my sincerest apologies to Luv2bmimi. There are no commitments with the free product. There is a bonus free trial period to the membership websites that accompanies the free CD and we do our best to disclose this as it is stated on the sales page, the order page, the confirmation page and in the confirmation/thank you email. It is also disclosed in the first paragraph of the Terms and Conditions of the offer. The trial period is free for 7 days and you would not have been charged if you had cancel within your trial period. It is not our desire to bill clients who do not want the membership after the free trial offer ends.

When you order our product you must select 'Ship My FREE Kit!' or 'Submit'. Directly above or below that button is the following statement in 10 pt. font:

Terms and Disclosures. By clicking "Submit", I am ordering the Grant Master CD and trial membership for $1.29 for Shipping and $1.00 for Handling/Insurance, after the 7 day trial I will be charged $39.95 a month thereafter if I do not cancel. I also agree to the 14 day and 21 day bonus trials to Express Business Funding and Network Agenda for $7.95 a month and $9.95 a month thereafter, should I choose not to cancel. I have read and agree to the Privacy Policy & Terms & Conditions. Charges will appear on credit/debit statements as "GRANTSEARCHASST". For questions, call 866-396-5694.

After clicking the 'Ship My FREE Kit!' or 'Submit' button, the next screen that appears contains the offers for Everyday Legal Forms, Rebate Millionaire and Family Savers Club - these are offers that you simply have to uncheck the box if you are not interested in participating in them. Had Luv2bmimi simply unchecked these boxes she would never have been enrolled in those particular programs.

I have located Luv2bmimi's account and have canceled her account's through Grant Funding Solutions at this time. We have attempted to contact her to discuss her concerns, but the phone number on the account is not valid. Luv2bmimi, please contact us at the customer service number listed above Monday-Friday 9 am-9 pm EST or you can contact me directly using the information provided below.

If you are another customer that is reading this and you feel that we have failed you in some way please call me directly at 435-773-1795 or email me at ryanr@wskc.org and I will be happy to address your concerns ASAP.


Ryan R.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?