• Report: #758382

Complaint Review: Sebastian Forrester dba Aloha Rugby

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, July 29, 2011
  • Updated: Mon, August 08, 2011

  • Reported By: Dave — Clovis California United States of America
Sebastian Forrester dba Aloha Rugby
Internet United States of America

Sebastian Forrester dba Aloha Rugby Rugby Jerseys Ripoff, Internet

*REBUTTAL Owner of company: Payment sent, didnt want products

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

paid this person $946.00 over three months ago for rugby jerseys and shorts. I always have to contact him asking about the order. He comes up with different excuses each time as to why they haven't shipped my order.

This report was posted on Ripoff Report on 07/29/2011 09:53 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Sebastian-Forrester-dba-Aloha-Rugby/internet/Sebastian-Forrester-dba-Aloha-Rugby-Rugby-Jerseys-Ripoff-Internet-758382. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Sebastian Forrester dba Aloha Rugby

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

Payment sent, didnt want products

AUTHOR: Aloha Rugby - (United States of America)

Clovis Rugby:
We received the order payment on the 26/05, and the cancelation on 27/07, 2 months later, 8 weeks of production. Our normal turnaround is 4/6 weeks, because of the delay of 2 weeks, we offered 22 pair of socks. Once you cancelled the order, you received your money back. We offer to send products anyway if you where willing to pay for them as agreed at first, but you said once you receive it you will "consider" paying it. In our last mail (sent Friday 5 of August) we offer to send the order, plus the socks, plus a $ 246 discount on the order (more than 25%), and we never received any reply. 

We always reply to your emails the same day you send them or at the latest with 2 days of sending them.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory