• Report: #1025080

Complaint Review: Slashed Grapics Mike Heiser

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, March 07, 2013
  • Updated: Sun, March 10, 2013

  • Reported By: JD — chicago Illinois United States of America
Slashed Grapics Mike Heiser
726 Mill Rock Street, Lawrenceville, GA, 30044 Internet United States of America

Slashed Grapics Mike Heiser Cocept Designs Fraud Company - DO NOTWORK WITH THEM Internet

*REBUTTAL Owner of company: This review is false in every sense.

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

We contracted Mike Heiser to create our website.  He charged us $700.  His website advertises a complete volusion site e-commerce ready.  He uploaded the site without links or e-c0mmerce ready.  Currently, visiting www.apparelspots.com we still reach our old site.  He got abusive and said we want free stuff.  I don't see the logic when he got paid in full.  He is a thief and a fraudster.  He claims to be a partner with Volusion but he is not.  Volusion' legal team is also aware of this. 

This report was posted on Ripoff Report on 03/07/2013 12:58 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Slashed-Grapics-Mike-Heiser/internet/Slashed-Grapics-Mike-Heiser-Cocept-Designs-Fraud-Company-DO-NOTWORK-WITH-THEM-Internet-1025080. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Slashed Grapics Mike Heiser

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

This review is false in every sense.

AUTHOR: SlashedGraphics - (United States of America)

This is lengthy, but as the owner of SlashedGraphics.com, please take the time to read this rebuttal.

"We contracted Mike Heiser to create our website. He charged us $700." - Mr. Daswani
Mr. Jack Daswani contacted us with an interest in getting his website designed and some additional work completed. We accepted the work and agreed there would be 2 phases to his project billed separately. 
Phase 1 involved our basic design services priced at $700, while phase 2 was to be more advanced programming and customization which was supposed to be billed using our hourly rate. 

For the $700, we agreed to complete phase 1 of Mr. Daswani's project, which included a new design for his Volusion powered website. The design service included a template design, as well as a homepage design. The template itself includes the header, footer, navigation, and background. I have edited out Mr. Daswani's personal information, but you can view the invoices for Phase 1 here:
Invoice-00171 (initial invoice)
Invoice-00180 (final invoice)

"His website advertises a complete Volusion site e-commerce ready." -Mr. Daswani
In no location on our website do we offer complete e-commerce websites that include products, various additional pages, etc. Please refer to this link: Slashed Graphics Volusion Web Design Service -- "Our Volusion website design service includes a custom Volusion template design, as well as a custom Volusion homepage design. The custom Volusion template includes killer designs for your header, footer, and navigation. The Volusion homepage design includes... well... the homepage for your store."

"He uploaded the site without links or e-commerce ready." -Mr. Daswani
We went through our standard website design process, all work that we invoiced for was completed, approved, and paid for. Please take a look at these attachments documenting Mr. Daswani's approval of all the work completed.
Approval of Initial Concept
Approval of Logo Design
Final Design - Because Mr. Daswani approved the first concept, we started coding his site. He made further revisions after we started coding which normally isn't allowed, but because we were concerned with his satisfaction, we made the design changes to his site at no additional cost to him (or for free... as we told Mr. Daswani)
Approval of Final Design

"Currently, visiting www.apparelspots.com we still reach our old site." -Mr. Daswani
At Mr. Daswani's request, we continued to use the temporary domain name assigned by Volusion. You can view our completed work on Mr. Daswani's website here: Completed Website 

Please note, Mr. Daswani has since cancelled his subscription to Volusion and the URL shown in the attachment above is no longer valid.

"He got abusive and said we want free stuff."
At no point were we "abusive". We let Mr. Daswani know that phase 2 of his project had been delayed by approximately one week. Please keep in mind, Mr. Daswani never paid anything towards phase 2 of his project. After approximately 4 days, Mr. Daswani threatened to file a claim with his bank saying we didn't complete phase 1 of his project.  We decided to go ahead and complete the rest of the changes requested by Mr. Daswani in the interest of keeping our client happy, however, after those changes were posted, more changes were requested and a for a second time, Mr. Daswani threatened to file a claim with his bank to get his money back. After being threatened twice, we informed Mr. Daswani that all work had been completed on his project which we had invoiced him for, and that we would no longer be working with him in the future. 

"I don't see the logic when he got paid in full."
We were paid in full for the work that we invoiced him for, which included designs for his template and homepage. All aspects of the services he paid us for were fulfilled and it's unfortunate that Mr. Daswani can't see that.

"He is a thief and a fraudster."
I have many happy clients who can prove that I am neither a thief, nor a "fraudster". As described above, Mr. Daswani threatened to file disputes with his bank twice for work that had already been completed in order to get his money back.

"He claims to be a partner with Volusion but he is not. Volusion's legal team is also aware of this."
I don't claim to be one of Volusion's partners. I am a member of the Volusion affiliate program which means I can receive commission on clients that I refer to Volusion. 
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory