• Report: #850537

Complaint Review: Sprint

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, March 08, 2012
  • Updated: Thu, March 08, 2012

  • Reported By: anonymous — Crestview Florida United States of America
Sprint
Internet United States of America

Sprint Sprint nextel telephone network Fraudulent fees charged, aggressive sales marketing rewarded Internet

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Sprint has lost another long-time customer due to their aggressive marketing, their fraudulent fee charges, and their complete lack of customer service respect.

In the last two years, we have had to contact Sprint almost every single month to have charges removed, for services we never requested. We had plain telephone services for two telephones, kept getting charged for third party services, text messaging, photo messages, and the usual "sorry for the inconvenience" spiel every time.

We kept track, and our service agreement was started in December 2009. Now, when a telephone marketing representative told our son that he was authorized text messaging, unlimited calling, we didn't know nor were we notified of the overages until we received the bill for well over $700.00. The sprint representative told us it would not change our date on our service agreement to add the services for unlimited calling and texting.

Imagine our surprise when we opened the final bill from Sprint to see a $50.00 termination charge and to get the "you changed your plan" spiel and no offer of help from the sprint representative on the telephone. I emailed Sprint, and the next sprint representative contacted hubby by telephone about "a refund", not "termination charge". 

I have sent another email and have yet to receive a reply from either the board or the representative. 

With our switch to Verizon, we have a person who I can speak with face-to-face, a technological support network that works with us, and people who speak to us as people.

Sprint used to have this kind of customer service. It does say something that the board has not addressed this issue in the last two years, and the people in customer service are following the rules to keep their employment.

This report was posted on Ripoff Report on 03/08/2012 08:11 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Sprint/internet/Sprint-Sprint-nextel-telephone-network-Fraudulent-fees-charged-aggressive-sales-marketing-850537. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Sprint

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory
logical