• Report: #987859

Complaint Review: Synergy Detox

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, December 27, 2012
  • Updated: Thu, December 27, 2012

  • Reported By: Tazman — Englewood Colorado United States of America
Synergy Detox
www.synergydetox.com Unknown, California United States of America

Synergy Detox Herbalized solutions synergy detox will rip you off Unknown, California

*REBUTTAL Owner of company: Response to your complaint

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Synergy Detox ripped me off. DO NOT BUY THEIR PRODUCT IT DOES NOT WORK!!!

Here is my story.

I knew I had a hair test coming up in a few months. I am a casual user of both Opitates and Cocain. Not a heavy user at all.
I did my research and had two options. I went with the most expensive option thinking you know you get what you pay for.
I bought 2 bottles of the product and paid $160.00.
They sent it to me and I waited.

A few months later I got notified of my test. I had used very little over that time.
I followed the directions and even bleached and redyed my hair.
I used BOTH bottles and thought I would be ok because everything I had heard.

Well the test comes back a week later POSITIVE for opiates 596pg/** on a cut off of 100pg/**.
I was so down. I lost my job and now can only see my son supervised.

Well here is where it really gets bad.
I sent synergy detox an email saying that I failed my test and how sad I was.
They promptly responded to me saying they honored their product with a
money back guarantee so just send them the failed results and they would
refund the money. That was December 3rd. I have sent them various other emails and got excuses saying it would take a little while to process the refund.

Finally 2 weeks ago they sent me an email saying they processed the refund and I would have it by last friday.
Well here it is a WEEK later and NO REFUND.
They are not responding to emails and not answering their 800 line. THIS COMPANY HAS LIED TO ME OVER AND OVER AND OVER.

I WOULD NOT RECOMMEND THEM TO ANYONE......



DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY ON THIS LYING COMPANY.

This report was posted on Ripoff Report on 12/27/2012 06:36 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Synergy-Detox/Unknown-California-/Synergy-Detox-Herbalized-solutions-synergy-detox-will-rip-you-off-Unknown-California-987859. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Synergy Detox

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

Response to your complaint

AUTHOR: Synergy Detox Management - ()

Hello,

We are sorry the product did not work for you. While we do see good success rates overall, the hair detox shampoos do not work 100% of the time for everyone, and we don't promise 100% success.

We honor our money back guarantee on all orders. We can't check to see if your refund was processed because we don't know who you are, but based on the dates you are giving I'm sure the credit went back to your credit card shortly after you posted this complaint.

Refunds are processed at the end of the month your test results were received. If we received them on 12/3 it was processed on 12/31. It usually takes your credit card a few days to post the refund, and debit cards can take up to a week.

If you know you have not received this refund still, please contact us and we will look into it and make sure it happens if it has not already.

 

 

 

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory