• Report: #1051905

Complaint Review: THE COMPANY WAREHOUSE

  • Submitted: Sat, May 18, 2013
  • Updated: Sat, May 18, 2013

  • Reported By: MissF — Alabama
THE COMPANY WAREHOUSE
Internet United Kingdom

THE CON COMPANY WAREHOUSE - BEWARE FRAUDSTERS WORK HERE Third Party Formations Limited T/A The Company Warehouse Folks simply take this advice DO NOT give these people your card details or buy anything even from as little as £1.00 it's a scam ,, your company gets turned down and are asked to purchase a 19.99 company. DON'T !!!!!! Internet

*UPDATE Employee: Re: Your review

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Third Party Formations Limited T/A The Company Warehouse

Folks simply take this advice DO NOT give these people your card details or buy anything even from as little as £1.00 it's a scam ,, your company gets turned down and are asked to purchase a 19.99 company. DON'T !!!!!! You can buy a ltd company for 4.99 with emailed certificate in a few hours with a reputable company on the Internet - I've done this. This CON company is now helping themselves to my card details and bank funds .

I've reported them to Trading Standards and my Bank for fraud and now Companies House. Trading standards are interested to know about more fraudulent experiences from the public on this company so they can investigate further - get these CON MEN closed down & report !! My final simple words - DO NOT GIVE CREDIT CARD DETAILS IT'S A SCAM COMPANY


This report was posted on Ripoff Report on 05/18/2013 07:28 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/THE-COMPANY-WAREHOUSE-/internet/THE-CON-COMPANY-WAREHOUSE-BEWARE-FRAUDSTERS-WORK-HERE-Third-Party-Formations-Limited-T-1051905. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on THE COMPANY WAREHOUSE

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Re: Your review

AUTHOR: The Company Warehouse - ()

Hi,

I am sorry that you have not been happy with our service.

I can’t see from what you have written here who you are or what your order number was. If you would like to give us a call on 01245 492777 or raise a support ticket through our website we will be able to investigate your case further.

From what you have said in your review it looks as though you ordered our basic Free Formation. If this is the case you would have agreed as part of the order process to open a bank account with our banking partner. This is a condition of this package. If you did not open the bank account we would have offered to upgrade you to our next formation package which is £19.99 but we would only do this with your explicit approval.

If you believe that money has been taken from your card without authorisation please get in touch by calling on 01245 492777 or raising a support ticket through our website and we will investigate immediately. 

 

Kind regards

 

The Company Warehouse

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X