• Report: #631042

Complaint Review: Vonage Mike Spendley

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, August 12, 2010
  • Updated: Thu, August 12, 2010

  • Reported By: Austin — Ada Kansas United States of America
Vonage Mike Spendley
23 Main Street Holmde, New Jersey United States of America

Vonage Mike Spendley Mike Spendley They stole my money & refuse to refund my money and they claim i never sent back the devise Holmde, New Jersey

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

This company is really amazing not only do they deceive you but when you cancel they wont do it only to charge you again after you do. And  they email you the information to return it and then claim they didnt receive it I had mailed it July 30 priority mail and it cost me $8.10 as it is in my case. And they had charge my CC $71.75

So if there are any others that have been deceived please contact the authorities or if you are a lawyer please contact me for legal actions Im sure by all the complaints that there are on the internet that Im not the only one and legal action should be taken against them.


Below is my other complaint that I had filed.



 



Austin of Ada, KS July 27, 2010



I had ordered Vonage home service on June 27 2010 and received the equiptment shortly after. I had Hooked it up and there was a dial tone so i tried a call but the person i had called didn't hear me so i had checked with my service provider and they stated that vonage will not work with Satilite broadband. So i contacted customer service because they had offered a 30 day money back gaurentee and i had canceled the service and gave them the last 4 of the credit card. And they told me they would mail a lable to me to return the moden and they would credit my CC.



Come to find out today i had received a email saying my service is on hold due to non payment and i had called them. What a nightmare that was after about a half hour on my cell phone and you can bearly hear them due to all the noise from other customer rep's that you hear over their phone units and then they transfer you to accounts and the say unfortuntly its past the 30 days and then they transfer you to tech support.



So it boils down to this the company scams people if they do this to 100,000 people they make 1,495,000.00 one million four hundred and nighty five thousand dollars. Not to mention the return charge & late fee's



 



Thanks And have  a nice day



 



This is the email I just got today



Dear Austin Gilson,

Thank you for choosing Vonage, the award winning Internet phone company. This email is to notify you that we have successfully processed the billing transaction for your Vonage account in the amount listed below.

Account Number: 1009019462
Date Processed: 08/12/2010
Amount: $71.75



 



And this one I had received before the amount they had charged me



Vonage Account Number: 1009019462

Cancellation Confirmation Number:CLKN3W55ES8



 



Dear Mr. Gilson,

Thank you for contacting The Executive Response Team here at Vonage. I am sorry for the issues that have prevented you from using our service.

While I understand that you could not use the Vonage system with the Wild Blue Satelite we do not show any attempts on your part on July 2 to cancel the service. All terminations must be done through our Account Management team. Once note shows you refused to talk with that Department.

I have waived the second charge and I will refund your initial charge once the device is returned. I will supply you with the email address and when you send me the tracking number I will refund you the $14.32. It is the customers responsibility to send back the device.

In addition I have disconnected the Vonage account . There will be no further charges unless you do not send back the device.

Please send the device back to the following address:

Vonage Returns
C/O BBB International
1100 Towbin Avenue
Willow
Tree Dick
Lakewood, NJ 08701

I did call you this morning and I left a VM at 7142908611.

Hopefully I have addressed all of your concerns.

Sincerely,
Mike Spendley
Executive Response Team
Hours:M-F 9:00 Am to 5:30 PM
Vonage  23 Main Street Holmdel, NJ 07733
Tel: 888-580-4020 ext 26233
UK TEL: 01618706995
Fax: 732-231-6783



 



Account Number: 1009019462

Dear Austin Gilson,

To view important information in Spanish regarding your Vonage account, please visit http://espanol.vonage.com/emails/ra/1. Para ver informacin importante en espaol sobre tu cuenta de Vonage, visita el enlace anterior.

We're writing to let you know we have processed your request to return or exchange the adapter listed below:

Adapter: Vonage VDV21
Return Authorization (RA) #: WWVWE2W3EN
Mac Address: C417FEC06C9F
Serial Number: 024SVDV215800EE1

Before returning the adapter, please read and print this entire email to ensure that the adapter being returned is properly processed. This email is your Return Authorization Voucher (RA Voucher).

YOUR MAC ADDRESS
Please refer to the Mac address on the back or the bottom of your adapter. Make sure it matches the Mac address listed above to ensure you receive proper credit. This is the only adapter approved for return with this RA Voucher.

YOUR RETURN AUTHORIZATION NUMBER
This RA Voucher includes a Return Authorization (RA) number that was generated specifically for the adapter you are returning and must be included within the package.

For your convenience, we have provided you with an RA label at the end of this voucher. This RA label which includes the RA number must be clearly visible on the outside of the package.

PACKING INSTRUCTIONS
Cut along the dotted line to separate the RA label from the voucher.

Place a copy of this voucher inside the package being returned. The package must also include the adapter, the power supply for the adapter and any additional accessories.

SHIPPING INSTRUCTIONS
* Cut along the dotted line below to separate the RA label and affix to the outside of the package with clear packing tape.

* The adapter must be received within 14 days from the date of this email. If the adapter is not received within this time period, your RA number will expire and you may incur additional charges.

* You are responsible for return shipping charges. Vonage does not cover return shipping costs.

For more information on our return policy, please review our Terms of Service: http://www.vonage.com/features_terms_service.php.

For more information on shipping and returns, please visit: http://www.vonage.com/help.php?category=66&nav=6.

If you have any questions, your Vonage team is available to assist you 24 hours a day, 7 days a week.

* Online Help Center - http://www.vonage.com/help.php
* Contact Us at http://www.vonage.com/help_contactUs.php
* Or call toll-free at 1-VONAGE-HELP (1-866-243-4357)

Thank you again for choosing Vonage!

Sincerely,

Vonage Customer Care



This email is sent from a mailbox that does not accept replies. To send us an email, please visit our Contact Us page.

--------------------------------------------------------------------------------------------

ATTENTION: VONAGE RETURNS                         VONAGE RA #: WWVWE2W3EN

C/O BBB International
1100 Towbin Ave.
Lakewood, NJ 08701




This report was posted on Ripoff Report on 08/12/2010 01:47 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Vonage-Mike-Spendley/Holmde-New-Jersey-07733/Vonage-Mike-Spendley-Mike-Spendley-They-stole-my-money-refuse-to-refund-my-money-and-the-631042. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Vonage Mike Spendley

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory