• Report: #978177

Complaint Review: Widget Love

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Wed, December 05, 2012
  • Updated: Fri, December 21, 2012

  • Reported By: Henry — Des Moines Iowa United States of America
Widget Love
Internet United States of America

Widget Love product broke after 2 months, Internet

*Author of original report: Reply to Widget Love

*UPDATE Employee: Damaged Goods

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I bought a 10ft USB cable from Widget Love.  It stopped working 2 months of light use.  I wrote customer service and they said they don't replace anything after 30 days.

This report was posted on Ripoff Report on 12/05/2012 03:36 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Widget-Love/internet/Widget-Love-product-broke-after-2-months-Internet-978177. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Widget Love

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

Reply to Widget Love

AUTHOR: Henry Danforth - (United States of America)

Thanks for your offer to help.  (It would be nice if I could've gotten this answer without filing a report here. Customer service did not suggest any solutions when I wrote in.)  

My order # is 100050264

The item was plugged into the wall and used normally and just stopped working one day so I assume it is a manufacturing defect.
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

Damaged Goods

AUTHOR: Widget Love - (Canada)

Hi there,

We're sorry to hear you're having trouble with your 10" USB Cable. If you've received damaged / defective product, Widget Love will provide a replacement free of charge within 30 Days. If your item was received in good working order and was later damaged and non-working, we would be happy to replace your item, however, you are required to return the damaged good as part of your warranty.

Please provide us with your ORDER ID number so we can further look into your purchase and if indeed your item is no longer working due to manufacturing related reasons, we will provide you with a replacement accordingly. However, if your product was damaged for reasons other than factory defects, please be advised that we cannot bare responsibility.

We are here to help, please provide additional information so we can help.

Thanks
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.