• Report: #1038591

Complaint Review: Worthpoint

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Wed, March 27, 2013
  • Updated: Wed, March 27, 2013

  • Reported By: Tam — Los Angeles California
Worthpoint
Atlanta, Georgia United States of America

Worthpoint Go Antiques Subscription Rip-Off Scam Atlanta, Georgia

*UPDATE Employee: WorthPoint Requests to Resolve this Issue

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Worthpoint runs a huge scam charging subscribers who test their "free trial" FOREVER. It is impossible to cancel the subscription. I have been charged every month for over 2 years now, and have left messages and sent emails repeatedly, and never get a response. I am preparing to file a suit now to recoup the charges. Anyone want to join me?

This report was posted on Ripoff Report on 03/27/2013 03:39 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Worthpoint/Atlanta-Georgia-30305/Worthpoint-Go-Antiques-Subscription-Rip-Off-Scam-Atlanta-Georgia-1038591. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Worthpoint

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

WorthPoint Requests to Resolve this Issue

AUTHOR: Britt - ()

Hi Tam,

Per your report, you have been charged for more than two years and have not been able to get in touch with anyone in our company. I apologize for this inconvenience and understand your frustration. We wish to work towards a resolution and reconcile this situation. 

In order to resolvet this issue, please call our manager of Customer Support, Kaylee directly at 877-481-5750 ext. 407. We will need more information about your account (first/last name and email address) to verify your account, as well as the recurring monthly charges. 

Again, we apologize for the inconvenience and understand your frustration. Thank you for your feedback, as we are striving to improve our services. 

Kind Regards, 

Britt

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory