• Report: #869267

Complaint Review: buyerhomesite.com

  • Submitted: Mon, April 16, 2012
  • Updated: Tue, April 17, 2012

  • Reported By: IE King — California United States of America
buyerhomesite.com
Internet United States of America

buyerhomesite.com bs 90 day iron clad guarantee... partial refund after selling me the wrong area, Internet

*REBUTTAL Owner of company: Andrie Flores & Provident Bank

*REBUTTAL Owner of company: Liar/Bad Real estate professional

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

These guys seem friendly and nice until they get your money. Their sales rep intentionally sold me the wrong area (they are a lead company for realtors and Loan Officers). They never delivered on the area they promised, but instead tried to appease me with two different areas then refused to give me my full refund because they waived my set up fee. So they waived my fee then charged me for it because I wasn't happy. They played games and are very unprofessional. They say they are going to call you back and they don't. 90 day ironclad guarantee is bs. Don't waste your time or money with these guys there are better lead companies out there.

This report was posted on Ripoff Report on 04/16/2012 10:02 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/buyerhomesitecom/internet/buyerhomesitecom-bs-90-day-iron-clad-guarantee-partial-refund-after-selling-me-the-wr-869267. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on buyerhomesite.com

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 2Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

Andrie Flores & Provident Bank

AUTHOR: M Hobgood - (United States of America)

Andrei Flores
Provident Bank,

We fill areas based on productivity on a first come first serve basis. When your desired area was double booked, we asked you what we could do to make you happy and still keep your business.

You replied, in email, asking for two different areas claiming you would give it a shot for thirty days if we gave you two regions. We gave you two areas and got your account online - two days later, and after you had received four leads from our service, you decided to ask for your money back.

We gave you 99.00$ back because 100$ is a non-refundable account setup fee. All of these things were clearly explained to you, and the receipt also clearly states it's non-refundable. We discounted your first month service charge to encourage you to give it a shot for thirty days, and had you given it a shot I am certain you would have been happy. What were you expecting, a closed loan application in 5 days??

You claim our 90 Day Iron Clad guarantee is  a joke, how would you know, you used our service for 6 days? For you to make slanderous reports about our company after using our
service for a total of a week speaks volumes about you & Provident
Bank.



Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Liar/Bad Real estate professional

AUTHOR: rangesk - (United States of America)

            Andrei Flores is the guy who wrote this report. He signed up with our company originally on 4/10/2012 and was sold the riverside (east) spot. Which he asked for. The first month is 299.00, he was only charged 199.00 becasue we waived his set-up fee. After getting his receipt he decided he wanted riverside corona, which was already full and he could not get.
           He then proceeded to ask for 2 areas for the price of one, so of course we want to make the customer happy so we did do that for him. A week later he has already received 6 leads and then decides to call back and ask for his money back. Under the grounds he would not deserve any money back at all. But the guy gave me a story about how broke he was so I said ok listen sir I'll do you a favor and give you 99 of your 199 back but I'm not gonig to give you the full 199.00 just causen you changed your mind.
               It cost us money to create each persons account this is why we charge a set-up fee and or him to ask for a full refund after already getting 2 areas the price of one adn 6 leads is just absurd. He is just a broke loan officer and was begging for money. Now he sits at his computer filling out reports after he already received his refund how sad. 
           
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X