• Report: #1118179

Complaint Review: Club WPT

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, January 24, 2014
  • Updated: Fri, January 24, 2014

  • Reported By: Mike — Arley Alabama
Club WPT
5700 Wilshire Blvd. Ste. 350 Los Angeles, California USA

Club WPT Their online gambling program that doesn't cost you a dime playing poker does. It encourages buying additional chips and then cheats you out of those chips. Los Angeles California

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Signed up for Clup WPT where on TV they calim you "Never spend a dime playing poker ever"

Once signed up they inform you to really get any benefit or chances at winning prizes you must be a VIP Member which does cost much more than a dime. Still seems reasonable until you realize that you have to spend more to get the level of chips needed to find any real players. Ok I'm getting sucked in and I am willing to spend a little for entertainment and good competition. But then on 2 seperated occasions had the unfortunate experience of signing up for no holdem tournaments and not being invited to the table and losing my buy-in. Went to their on-line Chat to complain and got no help. So I have called to have my membership canceled which they say they have done. Will be checking CC to make sure. The following is the transcript of the chat conversation with their "charming" support staff:



Please wait for a site operator to respond.

You are now chatting with 'Kavya'

Your Issue ID for this chat is LTK12214055174737X

Kavya: How may I help you?

Mike: I have lost 200,000 in chips

Kavya: I am sorry to hear that.

Mike: Because it never signed me into the tournaments

Kavya: For Security reasons, May I confirm your complete name please.

Mike: Mike Garber

Kavya: Thank you.

Kavya: Let me check , kindly hold on for a moment.

Mike: mgarber is my handle

Kavya: Ok

Mike: The second 100,000 was just about 15 minutes ago

Kavya: Ok

Kavya: I am checking

Kavya: Thank you for waiting.

Kavya: I have checked the game logs

Kavya: You have unregistered from the 100,000 SNG's

Kavya: So points are credited back to your account

Kavya: Currently balance in your account is 636225

Mike: On the one I unregistered from that is correct

Mike: But twice I did not unregister and was not credited

Kavya: You have unregistered 3 times

Kavya: Currently balance in your account is 636225

Kavya: You have unregistered 3 times

Mike: Which is 200,000 less than it should be

Mike: The first time this happened was last week

Mike: I registered and was not invited to the table until I was already down to under 300 chips

Mike: Right now I should be registered in a tournament because I did not unregister from a 6 hand 100000 byin but did have the chips subtracted with no

invite to the table

Kavya: I am sorry but the points are correct . If you wish to verify I may send you a copy of game transactions

Mike: Your program is buggy and is lousing members chips

Mike: losing

Kavya: I am sorry we do not have any problems as such

Mike: When a client says you have problems you should listen

Mike: I am a programer and you do have problems

Mike: Especially when people have low bandwidth conections

Kavya: I have checked your account points are correct

Kavya: If you wish to verify I may send you a copy of game transactions

Mike: No refresh capability is a major progam deficite

Kavya: Is there anything else would you like to know?

Mike: You can send me a copy and you will find 2 games where I was sitting out

the whole game or almost the whole game because I was never invited to the table

Mike: Clients who make claims should have those claims honored unless they are doing it repeatedly

Kavya: I apologize for the inconvenience caused. If this happens next time I

request you to log out and log back in immediately and our software will

Kavya: take you to your tables automatically.

Kavya: I am sorry but we will not be able to add any Play chips

Mike: I tried that the first time but by then had almost no chips left

Mike: And you just admitted you do have a problem

Mike: That the solution is logging out and logging back in

Mike: That is a bug

Kavya: If your not connected you have to logout and relogion

Kavya: If there is a problem SNG will be cancelled

Kavya: All players will be effected

Mike: Will post this conversation on the sites that are set up to complain about your lack of positive response.

Kavya: I am sorry to hear that as I said we will not be able to add any Play chips

Mike: You need to inform somebody in marketing that your type of negative response will have a negative effect on your service

Kavya: Ok

Mike: Not at all what your guys on the poker tournaments say when they say will not cost you anything ever

Mike: just cost me $2

Mike: And would cost you nothing to keep a happy costomer

Kavya: I apologize for the inconvenience caused.

Mike: An apology is not suficient. Will go back to Zynga

Kavya: I am sorry to hear that

Kavya: Is there anything else would you like to know?

Mike: The ripoff report on you guys is interesting

Kavya: oK

Mike: MY CONCLUSION: THEY ARE NOTHING BUT AN OTHER FORM OF THE SAME CROOCKED AND RIGGED POKER SITES! DON'T EVER GIVE THEM YOUR CREDIT CARD NUMBER OR YOU WILL BE SORRY, VERY SORRY! SHAME ON YOU MIKE SEXTON TO PROMOTE CHEATERS AND THIEVES!

Kavya: I am sorry to hear that

VIP membership
VIP membership

This report was posted on Ripoff Report on 01/24/2014 12:16 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Club-WPT/Los-Angeles-California-90036/Club-WPT-Their-online-gambling-program-that-doesnt-cost-you-a-dime-playing-poker-does-I-1118179. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Club WPT

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.