• Report: #844910

Complaint Review: ebates.com

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Sun, February 26, 2012
  • Updated: Mon, March 19, 2012

  • Reported By: LV — United States of America
ebates.com
Internet United States of America

ebates.com doesn't want to pay for cashback Internet, Internet

*UPDATE Employee: Ebates.com hopes that your Cash Back has now arrived

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I have over $75 of cashback from purchases in November 2011. The payment was scheduled to release on Feb 15 on their website, and now it  changed to May 15 without notice. It's scam to keep holding on your money until you forget or until their business sink under just like Cashbaq. From now on, I'll use fatwallet.com, at least I never had a problem with them and they pay monthly.


This report was posted on Ripoff Report on 02/26/2012 12:31 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/ebatescom/internet/ebatescom-doesnt-want-to-pay-for-cashback-Internet-Internet-844910. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on ebates.com

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Ebates.com hopes that your Cash Back has now arrived

AUTHOR: Dylan - (U.S.A.)

Dear L.V.,

If the Cash Back in your account was from November and was not sent in February, it is likely that we did not have your name and address on-file in your Ebates.com profile.  Without this information, we cannot process any payment.  If this information has now been added, we can still send out your payment.   Since you have not used your full name or email address in this complaint, I cannot find your account specifically, but please feel free to contact our Customer Care team for assistance.   I'm sure that we can assist you.

Sincerely,
Ebates.com
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory