• Report: #944765

Complaint Review: flightnetwork

  • Submitted: Fri, September 21, 2012
  • Updated: Wed, October 03, 2012

  • Reported By: janice — assiniboia Saskatchewan United States of America
flightnetwork
2947-A Portland Drive Oakville, Ontario Canada

flightnetwork RIPPED ME OFF Oakville, Ontario Canada

*Author of original report: incorect reply

*UPDATE Employee: Resonse to "flightnetwork RIPPED ME OFF Oakville, Ontario Canada"

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I bought a ticket  to K aula Lumpur for april 2nd and was to come back may 7th  2011. When I went to Kuala Lumpur airport i was told by an employee that  i could go to Beijing but i would be stranded there contacted flight network they stated  i did not appear on time and charged  me for a new  ticket i contacted a friend who is a  lawyer  and told me to contact  visa so i i ended up getting seven hundred and some dollars back but i decided i paid 1300 dollars i want  rest  of my money back

so i called my friend who is lawyer  now and he  is filing for me now  i got letter  from one of the  owners stating that  they did not misrepresent me and from my understanding hoping that i will forget  this and stating i am in the wrong which is not true this was my first time on  a trip anywhere  caused a lot of stress and upset  for me i had  to be at home at certain time for a new  job and for my daughter they were very rude to me and made  me pay for a ticket i should not have  to pay for i want to make people aware  of this company so they don t order  there tickets through them ever. J

This report was posted on Ripoff Report on 09/21/2012 02:10 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/flightnetwork/Oakville-Ontario-L6H-5S4/flightnetwork-RIPPED-ME-OFF-Oakville-Ontario-Canada-944765. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on flightnetwork

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

incorect reply

AUTHOR: janice todd - (United States of America)

to whom it concerns i was not in the wrong the perosn that  gave  me mu nre  itinerary did not state that  iwas supose to the day before on may 6th she stated may 7th 1220 am and  if  incorrect how come my visa company got me  my money for the ticket  i should not have to pay for the second time also i have  lawyer who is sueing them and  he says they are the wrong and  iwll get my money back. If i was to appear  May6 th they should have stated that  to me or contacted me to let me know that  they knew this was my first time flying anywhere and when i asked she did not say to come the the day before so i am not in the wrong they are in the wrong and i iwll provide the proof once my lawyer  gets that money for me i have  papera and filles to prove that i am in the right if i was not this lawyer  would not be telling me to take it to court thank you for oyur time and your help
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

Resonse to "flightnetwork RIPPED ME OFF Oakville, Ontario Canada"

AUTHOR: FN_Support - (Canada)

Hello Janice,

I am in the Customer Care department at Flight Network. We appreciate your feedback and would like to clarify what happened with your booking. On March 11th you booked your flights online for a departure on April 2nd returning on May 7th at 12:20am. As you booked your return flight with a 12:20am departure, this would mean that you would have had to check in at the airport the evening of May 6th.

Our records show that you had arrived at the airport one day later than the actual departure date you had booked on our website. As per the Terms and Conditions of your ticket the airline deems the value as forfeited if the flights are not taken or cancelled prior to departure, which is why you were required to purchase a new ticket, however I do see that we provided you with a future travel voucher as a goodwill gesture.  

Our office is open 24/7 which allows our customers to contact us for any questions relating to a reservation as well as reconfirming flight times scheduled. 

Thank you again for your feedback.



Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X