• Report: #533940

Complaint Review: Innovative Merchant Solutions - INTUIT Company

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Fri, December 04, 2009
  • Updated: Sat, April 03, 2010

  • Reported By: Trizmo — Los Angeles California USA
Innovative Merchant Solutions - INTUIT Company
21215 Burbank Blvd Ste. 400 Woodland Hills, California United States of America

Innovative Merchant Solutions - INTUIT Company Innovative Merchant Solutions - INTUIT payment solution - MyCorporation.com Their Special Limited Time Offer is not true, it is trap. Woodland Hills, California Internet

*Consumer Comment: Interesting

*UPDATE Employee: Refund has been processed

*Author of original report: They are playing another Ripoff game

*UPDATE Employee: A REFUND WILL BE PROCESSED

*UPDATE Employee: Please Contact Customer Service

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I start from 'Special Limited Time Offer' such as followings;


1. No monthly fee for 60 days


2. No set up fees


3. No cancellation fees


But I have been charged 3 times(1 time set up fee $59.95/ 2 times monthly charges $39.95).


They ask me to fax a written cancellation request with bz name, my name, acc#, reason for closing, signature of person who open the account etc, to close the account. So I did as direction. But no answer or confirmation from them yet.


They are not just unproffessional, they are rip-off thieves with good looking website.  


Never click 'Start fro FREE' button. It is not free.


This report was posted on Ripoff Report on 12/04/2009 03:08 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Innovative-Merchant-Solutions-INTUIT-Company/Woodland-Hills-California-/Innovative-Merchant-Solutions-INTUIT-Company-Innovative-Merchant-Solutions-INTUIT-pay-533940. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Innovative Merchant Solutions - INTUIT Company

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 4Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Consumer Comment

Interesting

AUTHOR: JustinP - (United States of America)

The EXACT same thing happened to me, but luckily I made copies of everything and was able to prove to them--after a week of struggle--that this was the promo I signed up for. I had to PROVE that I accepted their own offer! Unbelievable! I filed my complaints as well, and am very curious to know how your case develops.
Respond to this report!
What's this?

#2 UPDATE Employee

Refund has been processed

AUTHOR: Leanne - (U.S.A.)

As promised, the refund was processed in the first week of March.  The applicant received a refund for a total of $139.85.  Unfortunately this information was not updated by the applicant. 
Respond to this report!
What's this?

#3 Author of original report

They are playing another Ripoff game

AUTHOR: Trizmo - (USA)

Of course I contacted their customer service multiful times since Oct 2009 when they charged me $59.95 'set up fee'.
 
Everytime I called, their answers were different.
The 1st customer service rep(male) said "It just takes time to process it. You need to wait a couple weeks". And he said he does not see any problem to issue the credit. It was 2nd week of Nov 2009. So I waited.
 
After two months from my 1st complaint, there was no credit issued from them. Even they charged me 2 monthly charges for Nov and Dec 2009. So I called again. And I was able to get the true answer from 5th customer service rep(Female). She said 'The special deal' was only able to apply only when I call them and make sure whether the promo code was applied or not, not through the online application. 


But I clicked the 'START FOR FREE' button and all processes went through and completed without asking me any question. It was 'START FOR PAIN'.


I found out that they are playing a 'Rip-off-game' with comsumers. That is why they only collect money from bank account not by credit card. Because they don't like the charge backs protection from credit card company. Also they never issue or mail, email a statement.


Their final answer made me decide to cancel and closed account.


After I filed a report on Ripoff Report they posted 2 answers on my report. One was 'contact customer service' and 2nd was 'A REFUND WILL BE PROCESSED'. That's all. They never contact or email me directly. I have not heard anything from them. They are just posting answers on Ripoff report.com. So it looks like they are doing some action on my report. 


I just wonder how they process a refund without contacting me 'the victim'.   



For last 3 months, what I found was just False advertising and deceptive advertising. And I was victim of it.
 
Beside Ripoffreport.com, I also filed complaints to Better Business Bureau on Jan 11th 2010 and Los Angeles City Attorney's Office on Jan 15th 2010,  Asian Pacific American Legal Center of Southern California (APALC) on Jan 20th 2010. And I handed over all the documents, a copy of their AD and contents on website and links, my bank statement etc. to APALC who is going to fight with me.


If I hear anything or any response from them I will update it.

Respond to this report!
What's this?

#4 UPDATE Employee

A REFUND WILL BE PROCESSED

AUTHOR: Ripped OFF by this Company - (United States of America)

After receiving additional information that the merchant provided it was learned that a Promotional Code was not entered into the online application.  This can be a problem whether an invalid code is entered or for some reason the online application is not properly attached to an offer.  However a credit return is in the process of being created for the customer and we appreciate his assistance with providing the additional information necessary to resolve this matter.
Respond to this report!
What's this?

#5 UPDATE Employee

Please Contact Customer Service

AUTHOR: Ripped OFF by this Company - (United States of America)

If a customer signs up for a Limited Time Offer, or any type of special offer, the attributes of that offer are valid whether it be no application fee, or the waiver of fees for a period of time.  Because errors can occur, we appreciate the feedback of our customers to identify them when they do.  Please contact Customer Service at 800-558-9558 to discuss the issue in more detail.  If you have been charged fees that should not apply, you would be due a refund.  We appreciate your feedback.  You may also email me at ljespersen@innovativemerchant.com to provide detailed information for research purposes.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory