• Report: #1098134

Complaint Review: MegaBus

  • Submitted: Sat, November 09, 2013
  • Updated: Sat, November 09, 2013

  • Reported By: Kambiz S — Washington Dist of Columbia
MegaBus
349 First St. Elizabeth, New Jersey USA

MegaBus Coach USA TOOK MONEY WITHOUT PROVIDING SERVICE Elizabeth and Washington DC New Jersey, DC

*General Comment: Its not unreasonable...

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

Purchased ticket from DC to NYC. Upon arrival bus driver tried to charge me an additional $150 for my bag. I asked him what other options are available and was told I could reschedule for next day. I called their "customer service", if thats what you call it. I spoke to Peter who was unhelpful, unprofessional, and ignorant. Repeated over and over that I just needed to purchase new ticket. They provided no credit for existing unused ticket. Asked to speak to manager and Peter hung up on me. Never use this service. Terrible crooked unreasonable inexcuseable rip off. 


This report was posted on Ripoff Report on 11/09/2013 10:42 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/MegaBus/Elizabeth-New-Jersey-07206/MegaBus-Coach-USA-TOOK-MONEY-WITHOUT-PROVIDING-SERVICE-Elizabeth-and-Washington-DC-New-J-1098134. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on MegaBus

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 1Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 General Comment

Its not unreasonable...

AUTHOR: Tyg - ()

 Its not unreasonable for them to charge you if you have a overly large piece of luggage. Given that there is normally limited storage on any vehicle, if you did not ask if you would be charged extra for a large piece of gear, how is it their fault? THEY could not know when you purchased your ticket that you would be bringing extra or heavy baggage. Them telling you that you have to pay more for it is NOT unreasonable.

Sounds to me that this post is just yet another post showing the American consumers lack of common sense. It also shows YOU to be a petty little gnat. WAA WAA they want more money!! Maybe this will be a lesson for you  in the future ASK if you can bring over sized gear with you and if there will be a cost. ANYONE reading your post is going to see the same thing I do. Youre just mad. Your upset because they didnt treat you like royalty and lick your bunghole and just let you do as you wanted. And they have the NERVE to charge you like they would ANYONE else. HOW DARE THEY!!!

See what I mean. It sounds kinda petty and stupid to post a negative response about them doing their job. Simply because they wanted to charge you more for your baggage. Youre the one who has to live with the world, the world doesnt have to live with you. Some things you can fight, somethings you have to accept. This should have been no more then an annoyance to you. Youre attempting to blackmail/embarass something out of them. I have a feeling your trying to get back both your ticket price and the extra you had to pay to transport your baggage. Which is more then likely your agenda.

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X