• Report: #872638

Complaint Review: my contractor locator.cm

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, April 23, 2012
  • Updated: Sat, June 23, 2012

  • Reported By: tom — chicopee Massachusetts United States of America
my contractor locator.cm
Internet United States of America

my contractor locator.cm ron swason took me for $1500 Internet, Internet

*General Comment: my contractor locator they are scam arists

*Author of original report: rebuttal to rebuttal

*REBUTTAL Individual responds: Bullets?

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

signed up with company in march with a budget of $500 a month it is april23rd and have received no leads so Icanceled my acc with a bal of $940 left for leads. when i canceled my acc another $500 was taken withen 5mins of my cancelation .now it says i only have $60 left. i got nothing out of this service but taken for a ride .please do not get involved with scam artist. taken for $1500 shame on you ron .karma is comming or someone with a bullet first

This report was posted on Ripoff Report on 04/23/2012 03:34 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/my-contractor-locatorcm/internet/my-contractor-locatorcm-ron-swason-took-me-for-1500-Internet-Internet-872638. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on my contractor locator.cm

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
1Author 1Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 General Comment

my contractor locator they are scam arists

AUTHOR: eric s - (United States of America)

I also got rip off by my contractor locator my story is symular to Toms
they also promissory a lot did not deliver anything.  the think if they screw people for a thousand dollars or few hundryd no one will contact police or FBI.  After all this is federall case they scaming people true out the USA
Respond to this report!
What's this?

#2 Author of original report

rebuttal to rebuttal

AUTHOR: tom - (United States of America)

ron is saying Ive only been with them for less then 20 days my acc started with them on 03/05/12that is a little longer than 20 days and if that was true at $500 a month why have you taken $1500 and the 2 leads sent were bad leads  iwork with other lead services that send me leads and have ran 80%of my buss off them i may have received 2 bad leads from them in a year the first 2 from this service were bad and now i get a lead report to buy a lead at $55 and my buget was set at $90 a lead at time the lead was dated and now my acc is reading an acc bal of only $60 whats wrong with picture
Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Individual responds

Bullets?

AUTHOR: Ron - (United States of America)

Tom,

You sent in your cancellation today. Your account is still live with your funds to be used towards the next leads in your area as the cancellation stated, that you signed. You have been with our company for less than 20 days and have actually received 2 leads.  
In my Notes 2012-04-17 : 09:07:03
Note: called in wants more volume! i said give it a week and be patient please! he is happy! 

As I stated you are in a highly competitive area and many contractors who love are service are simply outbidding you. We only sell out leads 3 times and if there are 3 higher bidders we simply cannot deliver it a 4th time. You would have seen more volume in time. When we spoke on the 17th you seemed to understand that.

As far as going from okay with it then to bullets today is a bit troubling. 

I will call you first thing in the morning tomorrow 4-24-12 and re-post with more facts about this complaint. 

Thanks

Ron S.
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory