• Report: #926667

Complaint Review: mypopcornmachine.com

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Mon, August 13, 2012
  • Updated: Mon, August 13, 2012

  • Reported By: katheryne10 — Pennsylvania United States of America
mypopcornmachine.com
Internet United States of America

mypopcornmachine.com Never sent my products or gave me a refund when questioned and canceled , Internet

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I had placed an order for popcorn flavors May 20th of this year with the total being just under $90. My card was immediately charged but three weeks later I still hadn't received a shipping confirmation or any items. I tried calling the number on the site which ended up being a number to create a toll free line. A little scared by that I tried emailing and received the following response;

" Thank you for contacting with us.

We have contacted our concerned department regarding the item. We will get back to you as soon as possible.

If you have anymore question please feel free to reply us back.

Thanks & Regards, MyPopcornMachine.com."

Being I could no longer wait as I needed the items for my restaurant's new menu, I canceled the order and requested a refund and was again emailed a response;

"Sincerely apologize for your inconvenience cause.

We have forwarded your issue to our Manager, he will be taking care of your refund. Kindly provide us little more time.

Once again we sincerely apologize for your inconvenience cause.

Thanks & Regards,"

I have since sent four more emails requesting status updates or way to reach them and received nothing return and now doubting I will. For your own sake and that of your wallet, steer clear from this site. I'm just thankful I only lost less than $100 as opposed to others I read who lost thousands. Good luck to anyone else trying to work with this company.

This report was posted on Ripoff Report on 08/13/2012 03:05 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/mypopcornmachinecom/internet/mypopcornmachinecom-Never-sent-my-products-or-gave-me-a-refund-when-questioned-and-cance-926667. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on mypopcornmachine.com

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory
classic