• Report: #1051490

Complaint Review: Original Mattress Factory

  • Submitted: Thu, May 16, 2013
  • Updated: Thu, May 16, 2013

  • Reported By: DocQuack31 — Poinciana Florida
Original Mattress Factory
1785 State Road 436 Winter Park, Florida USA

Original Mattress Factory Bad Product, Poor Service, Failure to Comply With 12 Month Warranty Winter Park Florida

*REBUTTAL Owner of company: Original Mattress Reply

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

  MY WIFE AND I BOUGHT A MATTRES FROM THE ORIGINAL MATTRESS FACTORY.  THE FIRST MATTRESS THAT WAS DELIVERED WAS TO EXTREMELY TO HARD.  WE DECIDED TO UP GRADE FROM A ORTHOPEDIC ULTRA FIRM MATTRESS (WHICH C0ST $1214,53) TO A ORTHOPEDIC EURO TOP (WHICH COST AN ADDITIONAL $747.99)  THE NEW MATTRESS HAS DEVELOPED BODY IMPRESSSION ON BOTH SIDES.   THE MATTRESS IS SUPPOSE TO HAVE A 12 MONTH WARRANTY.  THE ORIGINAL MATTRESS FACTORY HAS REFUSED TO HONOR THE WARRANCY.  EVERY TIME I  TRY TO TALK TO ONE OF THERI REPRESENTATIVE, i GET OF BUNCH OF DOUBLE TALK.  THE ORIGINAL MATTRESS FACTORY IS PRODUCING, SELLING AND NOT BACKING THEIR PRODUCT.  i HIGHLY RECOMMEND NO ONE BUYS THEIR PRODUCTS.

 

 


This report was posted on Ripoff Report on 05/16/2013 02:58 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/Original-Mattress-Factory/Winter-Park-Florida-32792/Original-Mattress-Factory-Bad-Product-Poor-Service-Failure-to-Comply-With-12-Month-War-1051490. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on Original Mattress Factory

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

Original Mattress Reply

AUTHOR: The Original Mattress Factory - ()

We are sorry to hear that you are unhappy with your Original Mattress Factory experience.   Contrary to your belief, however, we do make quality products and we stand behind both these products and our warranty.  In your case, your issue has been one of comfort.  You were unhappy with the first mattress that you selected, our Orthopedic Ultra Firm, which is the hardest mattress that we manufacture. 

In order to help you solve this problem, we offered you the ability to re-select a different mattress under our one-year Comfort Policy.  You took advantage of this policy and decided on the Orthopedic EuroTop, which is our softest innerspring mattress.  Per the terms of this policy, which is available one time only in the first year of your purchase, you were responsible for 25% of the less expensive mattress only price, any applicable re-delivery fees and any applicable retail up-charges.

Your second issue is with the Orthopedic EuroTop and seems to be one regarding body impressions, which are normal up to an inch and a half.  In order to help you with your concern about these impressions, we sent a customer service representative out to your home on Thursday, May 16th to inspect your mattress.  Our representative did not find any defects at that time. 

That being said, we offered to complete a more in-depth inspection of your mattress at our factory and in your presence if you wanted us to do so.  To date, you have not decided to take advantage of this offer.  It is still open to you; however, should you decide to do so.  Simply call Scott at 407-673-3040 and he will work with you to set up a time for an inspection.  If we find any true warranty defects during this inspection, we will take care of them for you.   

Sincerely,

The Original Mattress Factory

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X