• Report: #1117596

Complaint Review: retaildiscountshop.com

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Wed, January 22, 2014
  • Updated: Wed, January 22, 2014

  • Reported By: Dan — North Carolina
retaildiscountshop.com
, Select State/Province USA

retaildiscountshop.com Castle Club Rewards, LLC Scam coupon club NY

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I noticed a debit card charge for $37.50 to "RETAILDISCOUNTS 888-6983849 NY". I had never heard of them and had never given them any money, so I called my bank and reported it as a scam. The bank told me that the money went to Retail Discount Shop, aka Castle Club Rewards, LLC. I left a message with Retail Discount Shop and they called me back the next day. I told them I had reported them as a scam, and they sent me this email:

"After placing your order with PartsGeek.com you were presented with an opportunity to join our club. We are a leading online rewards program that provides our members with exclusive discounts, rebates & price savings.  With over 250,000 local and regional retail merchants to choose from, you are sure to be able to find incredible price savings and discounts all across the country. You should’ve received email confirmation after the initial sign up confirming your membership. If you did not intend to sign up for this, we are sorry for any confusion you may have experienced.

We have cancelled your membership and issued a $37.50 refund.  Please allow 3-5 business days for the refund to reflect on your statement. If there is anything else we can do for you please let us know."
I certainly never intended to give them any money. I suspect that after I ordered some car parts from Parts Geek, a window appeared asking if I wanted some coupons, and I failed to uncheck the box. It was definitely not clear that I would have to pay anyone any money. I don't know if Parts Geek is even part of this scam, but I will never order from them again.

This report was posted on Ripoff Report on 01/22/2014 10:34 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/retaildiscountshopcom/Select-StateProvince/retaildiscountshopcom-Castle-Club-Rewards-LLC-Scam-coupon-club-NY-1117596. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on retaildiscountshop.com

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory